AV-mammojen ryhmämatka Kouvolan Tiimariin!!!
Sain juuri kuulla, että Kouvolassa on vielä Tiimari!
Mitäs ostetaan?
Kommentit (54)
Posliininen cockerspanieli ja vesimelonisia hajukumeja
Ei kai?? No minä ostaisin monta settiä kirjepaperia, ihania silkkikukkia ja kauniita purnukoita / rasioita kevään väreissä, korttitarpeita ja jonkin kivan matkapelin.
Minä ostan kovan penaalin, jossa pieniä koodilla avattavia salaluukkuja.
Vihdoin talviretki jonnekin muualle kuin Porvooseen tai Hangon tiluksille.
Voidaanko ohimennessä käydä Lappeenrannassa vedyllä
Superpalloja ja kyniä listalle. Voishan samalla tutustua paremminkin tuohon Kymenlaakson harmaaseen betonihelmeen. Paluumatkalla sitten Kouvolan lakua, mennessä nautitaan raikkaista voileivistä tietty.
Siitä on kolmisenkymmentä vuotta, kun olen viimeksi päässyt nukkapintaisia eläintarroja hipelöimään, joten MUKANA!!
Kouvolassa on Nipan kiska. Saa vaikka minkä makuisia pehmiksiä! On mangoo, päärynää
Vihdoinkin nähdään livenä se paljon puhuttu "kouvolatukka"!
Tiimarista ostoslistalla ainakin geelikynät ja ehkä joku hieno muistio
Kouvolan Tiimarissa on pehmiskone. Sitä saa käyttää ihan itse. Toivoisin tietenkin harkintaa ettei myymälänhoitaja aja meitä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin tietenkin harkintaa ettei myymälänhoitaja aja meitä ulos.
No oishan siinäkin toisaalta tavoitetta. Toivioretki Suomen ainoaan Tiimariin ja porttikielto het' kerrasta.
Pääsyvaatimuksena retkelle on kouvolatukka!
Paitsi se, jolla on tatskattuna "Kouvolan parhain per se" otetaan tukasta viis!
Ostetaan ystäväkirjat ja täytellään niitä toisillemme! <3
Vierailija kirjoitti:
Pääsyvaatimuksena retkelle on kouvolatukka!
Paitsi se, jolla on tatskattuna "Kouvolan parhain per se" otetaan tukasta viis!
Oi että! Oisko kellään mitään suhteita, että päästäis ottaan selfietä "kouvolan paras perse" tatuoinnin kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin talviretki jonnekin muualle kuin Porvooseen tai Hangon tiluksille.
:D :D
Hah hah! 🙂 Tällaiset sisäpiirihassuttelut on paras juttu AV:lla.
Porvoossa on kyllä pysähdyttävä matkalla!
Tarkistin juuri että Kouvolassa on asukasmäärään nähden todella paljon kampaamoja. Käsi ylös kuka haluaa räväkän kouvolatukan. Varaan retkipäivänä kaikki kampaamot.
Sitten toinen juttu. Kuten ennenkin olemme retkillämme todenneet, niin aina joku palstamies ilmottautuu mukaan. Voisimmeko tehdä pelisäännöt ettei mitään draamaa tulisi tällä kertaa. Mies29 kai lähtee ainakin mukaan. Hän kai osaa käyttäytyä. Hopeaketusta en olisi niinkään varma.
Mukana ollaan, ihana Tiimari ja kiinnostavaa lähteä Kouvolaan jossa en ole ikinä käynyt ❤❤ jos joku viitsisi tehdä raikkaat voileivät reissueväiksi? 😁