AV-mammojen ryhmämatka Kouvolan Tiimariin!!!
Sain juuri kuulla, että Kouvolassa on vielä Tiimari!
Mitäs ostetaan?
Kommentit (54)
Ensin täytyy tilata lumikengät Kärkkäiseltä.
Voihh, tulen heti mukaan ostamaan hajukumeja.
Onks tää kesäretki?
Ootan innolla, mutta en aio uhrata hiuksiani ryhmähengen vuoksi. Selvisin hengissä ja kouvolatukattomana parikymmentä vuotta Kouvolassa, en vieläkään halua kananpersettä koristamaan päätäni. Mutta tosiaan, kampaamoita siellä on pilvin pimein, kaikki halukkaat varmaan saa kuontalon kuntoon!
Vierailija kirjoitti:
Onks tää kesäretki?
Ootan innolla, mutta en aio uhrata hiuksiani ryhmähengen vuoksi. Selvisin hengissä ja kouvolatukattomana parikymmentä vuotta Kouvolassa, en vieläkään halua kananpersettä koristamaan päätäni. Mutta tosiaan, kampaamoita siellä on pilvin pimein, kaikki halukkaat varmaan saa kuontalon kuntoon!
Säähän voit toimia meille oppaana. Eipä sitten eksytä Kouvolan pahamaineisille sivukaduille. Olis se kamala herätä ties mistä, perse tatuoituna ja tukka kynittynä.
Haittaako ketään jos otan pestyä jauhenlihaa evääksi?
Saako myös kilttikset ja hopeaketut tulla?
Pakkaan putkikassini oitis valmiiksi!
Pyydetään Ammattivalittaja mukaan.
Mä tahdon tutustua häneen, hän on varmasti kiva ja mielenkiintoinen ihminen.
Olisi hällekin vaihtelua🤗
Tulkaa tiimarin jälkeen mun luo. Tarjoon paukut kaikille!
Kalevauvan Kouvola-biisi bussin kaiuttimista täysille ja matkaan.
Joulukorttien askartelutarpeita voisi ostaa, niin ehtii väkertämään mammoillekin kelpaavat kortit mauttomien lapsikuvien sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Pyydetään Ammattivalittaja mukaan.
Mä tahdon tutustua häneen, hän on varmasti kiva ja mielenkiintoinen ihminen.
Olisi hällekin vaihtelua🤗
Sehän vois löytää Kouvolasta miehen joka puhuu ja pussaa, eikä vaan yski ja tiuski niin kun sen nykyinen ukko.
Ostetaan kaikki pienet posliini Norpat matkamuistoksi!
Vierailija kirjoitti:
Ostetaan kaikki pienet posliini Norpat matkamuistoksi!
Niistähän saa hienot tampoonikorut. Hyvä idea. Myydäänkö siellä Tiimarissa hajukumin tuoksuisia kuukuppeja?
Haluaisin sellaisen kiinalaisen lakkatyörasian, jonka kannessa on jostain lastuista tehty pagodimaisema <3
Ja kampauksenikin kaipaisi päivittämistä! Toivoisin jotain räväkämpää...
Minä en halua lähteä jos Zinc tulee 😭 Tai se höpöheinän puolestapuhuja