Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hiilostaa ex koulukiusaaja pois kiusaamisen vastaisesta "neuvostosta"?

Vierailija
03.02.2021 |

Asun keskisuurrella/pikkupaikkakunnalla. Meidän lapsen koulussa on jonkinlainen kiusaamisen vastainen "neuvosto" perustettu, johon oilsi nhalunnut itsekin mukaan. Sain kuitenkin järkyttyä, että mukaan on otettu oman lapsuuteni ex-koulukiusaaja! Tässä vaiheessa jo alkoi tuntua hieman epätodelliselta, joten otin yhteyttä koulun rehtoriin ja erääseen opettajaan. Vastaukseksi opettajalta sain (kierrellysti kerrottuna), että heillä on tiedossa tämän henkilön menneisyys, josta henkilö on avoimesti kertonut ja että tästä taustasta on ollut kongkreettista hyötyä "kiusaamisen vastaisia toimia kehitettäessä" (!!!).
En tiedä mitä voisn enää tehdä. Olin lähellä tehdä lasun tämän henkilön lapsesta, koska epäilemättä häntä yritetään kasvattaa toisen sukupolven kiusaajaksi, mutta valitettavasti lapsi on perinyt äidiltään sydämmelliset geenit eikä ole vielä muuttunut kiusaajaksi isän yrityksistä (?!) huolimatta. En keksi mitää uskottavaa syytä lasuun valitettavasti.
Tilanne on edennyt ihan kummalliseksi. Hyvä ystäväni, joka on ollut ysätäväni jo kouluajoilta, vihjasi ettei muista kyseisen kiusaajan edes olleen samassa koulussa ala-asteella! "Ystävä" (jonka kanssa välit on nyt tulehtuneet) sen sijaan käänsi ovelasti keskustelun epäsuorasti lääkitykseeni, vaikka tietää etten tarvitse sellaisia, koska mt-diagnoosini oli tehty puutteellisin tiedoin ja hätiköidysti. Tuntui kuin matto olisi vedetty lopullisesti jalkojen alta. En tiedä enää mikä on valetta ja mikä totta, "ystäväni" vaikutti siltä kuin ex-kiusaaja olisi ollut yhteydessä häneen varoittaakseen minusta ja kääntäkseni hänet minua vastaan.
En tiedä mitä tehdä, koska kukaan ei tunnu uskovan minua. .(

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiusaaja katuu, missä on anteeksipyyntö suoraan sille uhrille? 

Kovasti tekisi mieleni soittaa ja kysyä. En ole varma uskallanko enkä keksi mistä edes saisin hänen numeronsa (on ilmeisesti salainen), vaikka kai se tämän kokoisella paikka kunnalla saisi kaivettua.

Olen yrittänyt koulun kansliasta pyytää varmistusta, että kiusaajani todella oli samalla ala-asteella todistaakseni tälle "ystävälleni", joka ei siis muista tämän henkilön edes olleen samalla ala-asetella. Hän vaikuttaa ylipäätänsä epäuskoiselta kertoessani että minua kiusattiin. Se on aika outoa, koska olemme lapsesta asti olleet ystäviä ja hänen pitäisi hyvin tietää!

ap

Mitä sun psykiatri tästä sanoi?

En käy psykiatrilla. Diagnoosi tehtiin aikoja sitten enkä ole pitkään aikaan uusinut respetinäni tai EREHTYNYT lääkäriin. Lääkkeet sekoittivat pääni enkä edes muista miksi niitä söin koska en koskaan uskonut minusssa olevan vikaa jota väitettiin.

ap

Mikä se diagnoosi oli

En muista sana tarkkaan, mutta "skitsoideja" piirteitä tai jotain. Ei siis edes ollut virallinen diagnoosi, koska ei voitu tedhhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi