Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita, jotka tuntuvat kiusallisilta, vaikka eivät ole

Vierailija
02.02.2021 |

Itselle tuli tämä mieleen, joten tulkaa kertomaan onko muillakin jotain.

Kun nousen melko täyteen bussiin, ja alan etsiä itselleni istumapaikkaa, tulee itselleni tosi kiusallinen olo, pitää löytää paikka nopeasti. En tiedä mikä siinä on muka niin kiusallista 😁 sama toimii elokuvateatterissa, kun tulen sinne "kaikki tuijottaa" kun etsin omaa paikkaani.

Kommentit (661)

Vierailija
241/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suklaalevyn ostaminen. On pakko ostaa kassillinen terveellisiä ruokatarvikkeita, pesuainetta ym., jottei kukaan hoksaa, että tulin vain sen pakollisen suklaaostokseni tekemään.

Tämä on ihan tyypillistä, jos on jonkin moinen syömishäiriö. Itsekin ostan kaikkea muuta, vaikka Tarvisin vain sen suklaan.

Ahmin paljon, kun tarvitsen jotain paistopisteestä, ostan myös Kahvin ja semmoisen vain Kahviin tarkoitetun maidon. Näyttää että :

"kylään tässä menossa, tuliaisena nämä 3 pasteijaa, 3 dallaspullaa ja keksipaketti"

Ja sitten tunnin päästä ne on syöty kotona yksinään.

N 100kg

Kuulostaapa tutulta. Elämäni oli tällaista vajaat 20 vuotta sitten. Tsemppiä sinulle kovasti!

Vierailija
242/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hassua, mutta kun muut istuvat bussissa tyyriinä ja ...

Tyyriinä? Tyyris = kallis

Murresanana myös tärkeänä, jopa tärkeilevänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevan ihmisen näkeminen tai jos joku kertoo raskaudesta livenä tai somessa. Jotenkin tulee nolo olo siitä, että tuo ihminen on selkeästi harrastanut seksiä, vaikka niinhän sitä suuri osa aikuisista harrastaakin. En voi edes kuvitella, kuinka nolottaisi, jos itse olisin joskus raskaana. Toki olen aseksuaali niin saattaa vaikuttaa tähän nolouteen.

Vierailija
244/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menet pitkien vapaiden jälkeen työvuoroon, ja ennen kuin ehdit katsomaan mitä uutuuksia on tällä välin tullut ja kuinka visualisti on myymälän pyöräyttänyt, tulee asiakas kysymään missä on sellainen vaate tai että onko meillä tuollaista paitaa. Siinä sitten pyörit ympäri myymälää asiakas perässäsi ja etsit tuotetta x, koska se ei enää ole sillä paikalla millä viimeksi.

Vierailija
245/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppipierut uuden kumppanin kanssa.

Vierailija
246/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta puhelimessa puhuminen julkisesti tavallaan onkin noloa, koska se saattaa häiritä muita...rasittavaa joutua kuuntelemaan toisten jaarittelua vaikkei puhuttaisikaan mistään nolosta. Samoin netin selaaminen niin että sieltä kuuluu jotain ääniä on häiritsevää, joten kyllä ihan on syytäkin nolostua jos mainokset pärähtää äänekkäästi käyntiin.

Vierailija
247/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kanssa kohtaaminen, joka ei ole koskaan moikannut takaisin (ja jonka olet itse lopettanut, kiusallinen hiljaisuus)

Vierailija
248/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattoman kanssa samaan tahtiin kävely kadulla vierekkäin. Kumpikaan ei pääse ohi

Vierailija
249/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hassua, mutta kun muut istuvat bussissa tyyriinä ja ...

Tyyriinä? Tyyris = kallis

Murresanana myös tärkeänä, jopa tärkeilevänä.

Kiitos! Onko minkä alueen murretta?

Vierailija
250/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiset hellyydenosoitukset. Jotenkin hävettää, jos oma puoliso sanoo kullaksi tai rakkaaksi muiden kuullen. Hävettää myös, jos olen jonkun pariskunnan seurassa, jotka avoimesti pitävät toistensa käsistä kiinni, kutsuvat rakkaaksi yms. En asu Suomessa, niin en ole varma onko tällaiset julkiset hellyydeosoitukset kuinka yleisiä siellä.

Vierailija
251/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseva mielipide kirjoitti:

Missäköhän tiloissa saisi piereskellä ja paskoa, äänekkäämin tai vähemmän äänekkäämmin kun vessassa? Eiköhän myös sinne menijä lähtökohtaisesti ajattele että siellä voi tuoksahtaa muukin kun pullantuoksu.

Ratkaisu löytyy tietenkin ultra-paskantuoksuisista wc-raikastimista. Näin kukaan ei oleta vessan tuoksuvan kukkaniityltä.

Vierailija
252/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yskäkohtaus julkisella paikalla. Ilman koronaakin jo.

Mulla vielä varsinkin sellainen kuiva yskäkohtaus laukaisee helposti oksennusrefleksin, viimeksi kesällä bussissa meni jotain katupölyä kurkkuun ja ryin ja yökkäilin hihaani vedet silmistä roiskuen, ja mietin olisko pitänyt sanoa kanssamatkustajille että ei tää oo koronaa, mulle käy aina näin. Yleensä mulla on nimenomaan ton takia aina vesipullo mukana mutta tietysti juuri sillä kertaa ei ollut.

Ihanaa että on joku toinenkin, jolla on se ongelma, että kurkun kutitus laukaisee yökkäilyn.

Vierailija
253/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenhuuto esim. koulussa.

Tämä on erittäin kiusallista myös opettajana. Sijaisuuksia tehdessä tunnin hirvein osuus oli aina läsnäolijoiden kirjaaminen. Perinteisesti oppilaslistat ovat muotoa Sukunimi-etunimi-toinen nimi, ja minä huutelen sieltä etunimiä, mutta sitten on oppilaita joiden kutsumanimi on toinen tai kolmas nimi, jolloin vastaukseksi tulee "ei meidän luokalla oo ketään tollasta!" ja sitten pitää arvuutella että mitähän nimeä tässä pitäisi käyttää. Tai sitten on oppilaita, joilla on kaksi sukunimeä (ulkomaalaistausta), jolloin minä huudan vahingossa toisen sukunimen etunimen sijasta, puhumattakaan siitä että lausun nimen vielä väärin. Eihän siinä periaattessa mitään, mutta aina hävettää niin p*******sti. 

Vinkki: Laita läsnäololista kiertämään luokassa ja pyydä paikalla olevia merkkaamaan läsnäolonsa raksilla. Samalla voi myös pyytää alleviivaamaan kutsumanimensä ja korjaamaan mahdolliset virheet. Helppoa.

Vierailija
254/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mahanmurina? jotkut kai assosioi sen ilmavaivoihin :)

Vierailija
255/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko erityisen rajoittunut, koska minusta on aina kiusallista jos joku kertoo että nyt on menkat. Joo joo, luonnollinen asia, mutta minusta myös hyvin yksityinen sellainen. En halua tietää eikä minun tarvitse tietä että tuon tyypin alapää vuotaa, en kerro myöskään muille omista kuukautisistani. Mutta silti joillain on suuri tarve aina erikseen kertoa miten tekee mieli herkkuja tai sattuu vatsaan, koska menkat.

Toisaalta en välitä myöskään kuulla kuinka jollain on vatsa kuralla tai selkä on kipeä kun kokeili uusia seksiasentoja eilen kumppanin kanssa. Juu no hyvä, älä kerro enempää, en halua tietää mitä teette sängyssä.

Vierailija
256/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöpallon syöminen vohvelista. Olen kai jotenkin erityisen pervo, ja siksi otankin sen nykyään aina kuppiin... Toisaalta, eipähän tarvi pelätä jäätelön valumista.

Vierailija
257/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestiin liittyvä: kun täydessä bussissa yrittää etsiä istumapaikkaa, eikä vapaita rivejä löydy, täytyy äkkiä päättää kenen viereen istuu. Minua aina nolottaa, koska ajattelen ihmisten luulevan, että istun jostain tietystä syystä juuri heidän viereensä. Siksi yritän aina istua samaa sukupuolta olevan viereen, mielellään myös mahdollisimman iäkkään. :D

Vierailija
258/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologinen tutkimus.Sehän on periaatteessa sama kuin kieltään näyttäisi lääkärille mutta aina vaan tuntuu tosi kiusalliselta.

Vierailija
259/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin ostaminen, varsinkin jos samassa hyllyvälissä on lapsi. Tulee tunnontuskat, että näytän nyt huonoa esimerkkiä.

1-vuotiaan veljenpojan kanssa leikkiminen. Lapsi on iloinen kuin mikä, mutta kun lapsen vanhemmat ja omat vanhempani tuijottavat siinä ympärillä, niin apua.

Tunteiden ja varsinkin hellyyden osoittaminen vanhempieni nähden. Jos käymme miesystäväni kanssa vanhemmillani, niin tuntuisi nololta esim. istua ihan miehen viereen sohvalla, halata tai ottaa edes kädestä. Onneksi mies ymmärtää eikä itsekään ole ihan sellaista julkihellyystyyppiä. Läheisyyttä riittää sitten kun ollaan kahden :)

Seksikohtaukset, kun katsoo vanhempien kanssa jotain leffaa tai luonto-ohjelmaa. Minä jäädyn, vanhemmat jäätyvät ja kaikki yrittävät olla kuin eivät näkisi yhtään mitä telkkarissa tapahtuu.

Kaikenlainen laittautuminen jonkun muun nähden. Mun piti henkisesti sanoa itselleni, että kyllä, voit harjata hiukset vaikka mies näkee! Jotenkin tuntuu niin omahyväiseltä luurata itseään peilistä.

Ollaan me suomalaiset hulluja. :D

Vierailija
260/661 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun odottelee ravintolan edessä sen avautumista. Jonkunhan on aina oltava eka asiakas, mutta tuntuu että ravintolan henkilökunta ajattelee että onpa tuolla nälkä kun pitää oven takana norkoilla jo ennen avaamista 😄

Tämä on kyllä mahtava ketju, melko moni osuu omallekin kohdalle.