Asioita, jotka tuntuvat kiusallisilta, vaikka eivät ole
Itselle tuli tämä mieleen, joten tulkaa kertomaan onko muillakin jotain.
Kun nousen melko täyteen bussiin, ja alan etsiä itselleni istumapaikkaa, tulee itselleni tosi kiusallinen olo, pitää löytää paikka nopeasti. En tiedä mikä siinä on muka niin kiusallista 😁 sama toimii elokuvateatterissa, kun tulen sinne "kaikki tuijottaa" kun etsin omaa paikkaani.
Kommentit (661)
Vierailija kirjoitti:
Se kun menee johonkin ja kaikki tuijottaa (perus) mutta tulee kiusallinen fiilis nyt tiiän miltä julkkiksista tuntuu. Aina pitää miettiä että onko vaatteissa jotakin vikaa jos pukeutuu erillä tavalla.
Kaupassa ryntäileminen edestakaisin aina unohtuu jotakin ja kassalla: mä unohdin yhen jutun käyn hakemassa. Sit siihen on ilmestynyt pari ihmistä lisää. Missä ajassa?
Isolla hädällä käyminen julkisella vessalla eiiiiii ikinä enää
Mitä mahtaa olla "erillä tavalla"? Jotain murretta varmaan.
Oletko kuullut kauppalapuista, ostoslistoista tms? Silloin ei tarvi ryntäillä edestakaisin, jolloin vaikutat idiootilta ja hidastat muiden kassalla odottavien ostoksia. Ihan syystäkin sinulla on kiusallinen olo.
Jos paskalla käyminen on noin vaikea asia että et edes voi käyttää siitä oikeaa nimeä, kannattaa harkita terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakalla käynti kylässä tai töissä.
Tähän ei kykene. Mieluummin vaikka heittää henkensä, kuin tunnustaisi, että ruoansulatus toimii. Onneks duunissa on kellarissa vessa, sinne voi mennä kiireisen oloisena kännykkään puhuen, eikä kukaan kuule eikä näe.
Ensin ajattelin, että mitä ihmettä porukka taas nolostelee. Mutta sitten aloin viedä ajatusta hiukan pidemmälle, että entäpä jos pskoo viemärin tukkoon. vähänkö olisi noloa mennä kyselemään, että oliskohan jotain apuvälinettä, jolla ulosteesta ja veskipaperista muodostuneelle mökylle saisi annettua vähän vauhtia. Vai pitäisikö hälyyttää huoltomies, minä kyllä maksan sen käynnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun menee johonkin ja kaikki tuijottaa (perus) mutta tulee kiusallinen fiilis nyt tiiän miltä julkkiksista tuntuu. Aina pitää miettiä että onko vaatteissa jotakin vikaa jos pukeutuu erillä tavalla.
Kaupassa ryntäileminen edestakaisin aina unohtuu jotakin ja kassalla: mä unohdin yhen jutun käyn hakemassa. Sit siihen on ilmestynyt pari ihmistä lisää. Missä ajassa?
Isolla hädällä käyminen julkisella vessalla eiiiiii ikinä enää
Mitä mahtaa olla "erillä tavalla"? Jotain murretta varmaan.
Oletko kuullut kauppalapuista, ostoslistoista tms? Silloin ei tarvi ryntäillä edestakaisin, jolloin vaikutat idiootilta ja hidastat muiden kassalla odottavien ostoksia. Ihan syystäkin sinulla on kiusallinen olo.
Jos paskalla käyminen on noin vaikea asia että et edes voi käyttää siitä oikeaa nimeä, kannattaa harkita terapiaa.
Hiukan vaikutat nyt idiootilta itse.
Vierailija kirjoitti:
hol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennä komealle mieslääkärille nolojen vaivojen takia.
Moni asia täällä on nolo ja vaivaannuttava, mutta tämä menee ylitse muiden. Kun on ns. omalääkäri, jonka vastaanotolle meneminen edes ei-nolojen vaivojen takia on vaikeaa, niin nolot vaivat jäävät kyllä oikeasti minulta hoitamatta, jos sellaisia tulee. En pystyisi menemään hänen vastaanotolleen, mieluummin kärsin vaivasta!
Mulla kävi joskus silleen, että olin sairaalassa muutaman päivän ja kamala ummetus. Sitten oli pakko painaa sitä hälytysnappia. Sieltä vastasi söpö mieshoitsu, että voi tulla peräruiskeen laittamaan, olin ihan että Joo ei tartte. Olin varmaan tunnin vessassa vääntämässä.
"Olin ihan että Joo" kertoo iästäsi kaiken tarvittavan.
Kunhan kasvat teinistä aikuiseksi, niin eivät nuo asiat enää noin kovasti haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Bussille huitominen: jos huitoo liikaa, näyttää hullulta. Jos liian vähän, jää pelko että kuski kaahaa ohi (näin joskus käykin).
Joo, tosin näin voi käydä, vaikka huitoisi kuin hullu
Nukkumaan meneminen. Tekis vaan mieli valvoa.
Vierailija kirjoitti:
Yskäkohtaus julkisella paikalla. Ilman koronaakin jo.
Mulla vielä varsinkin sellainen kuiva yskäkohtaus laukaisee helposti oksennusrefleksin, viimeksi kesällä bussissa meni jotain katupölyä kurkkuun ja ryin ja yökkäilin hihaani vedet silmistä roiskuen, ja mietin olisko pitänyt sanoa kanssamatkustajille että ei tää oo koronaa, mulle käy aina näin. Yleensä mulla on nimenomaan ton takia aina vesipullo mukana mutta tietysti juuri sillä kertaa ei ollut.
Viera kirjoitti:
Röyhtäiseminen tai pieraiseminen muiden seurassa.
Minä röyhtäilen hyvin harvoin ja olen opetellut laskemaan suhnulla ja pokka pitää kohtuullisesti.
Kun käyttää käteistä rahaa ja ei tiedä, että ottaako ne sitä vastaan vai ei.
Vessapaperin ostaminen, kerran ostin nenäliinoja, kun sattu tuttu mies yhtä aikaa kauppaan.
Poliisiauto ajaa takana, sitten yrittää ajaa hirmu suoraan ja tuntuu, että auto lingertelee kokoajan.
Lipaskeräilijän ohittaminen kaupan ovilla rahaa antamatta.
Samoin nää puhelinliittymien myyjät aiheuttaa äkillisen suunnavaihdoksen. Olisi niin vaikeaa sanoa "kiitos ei".
Se kun juttelee kaverin tai vaikka puolitutun naapurin kanssa jolla on koira, joka tunkee kuonoaan jalkoväliin tai alkaa astua jalkaa.
Se myötähäpeä, jos joku puhuu väärällä nimellä läsnäolevasta henkilöstä (Miina vs Minna). En pysty korjaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun joutuu hakemaan paketteja postista (vaikka tilasi ne automaattiin) ja tiskillä on AINA sama henkilö...itse asiassa tämä on syy, miksi ole vähentänyt ostelua, joten ehkä siinä on hyväkin puoli.
Entäpä sitten, kun palauttaa paljon netistä tilaamia paketteja ja AINA on se sama postin työntekijä tiskillä. Ja vaikka niitä olisi kaksi tai kolme työntekijää, niin aina mun vuoro osuu sille yhdelle ja samalle.
No on syytäkin nolostua! Mitä järkeä on tilata netistä tavaraa, ja jatkuvasti palauttaa tavara? Ekologisuus on kaukana tuollaisesta toiminnasta. Olisko syytä muuttaa käyttäytymistään? Jos ei itse pysty hillitsemään ostovimmaansa, ehkä terapeutti voi auttaa.
Kun on korona aika,jo kestänyt lähes 1v. korona väsymys! Asun yksin ulkoilen paljon,saan hyvän mielen ja hyvät yö unet.Ulkoilen siisi yksin. Kaikki alkaa jo siitä,vien roska katos roskia.Siellä on tai sen kulmilla: 1-2 henkilöä.Kohtelijaasti vanhana mummona tervehdin ja se alkaa itseäni vanhemilta mummoilta.Korona valitukset, rajotukset kukaan ei käy,mihinkään ei pääse! Tietysti ovat maskitomina!Minä asun yksin, sen he tietävät,heillä asuu joku kotona! Herran pieksut sentään,en todella jaksa kuunella.Minun seinät ei osaa puhua. Se että heitä ei kiinosta minun asiat, ei mitään vuorovaikutusta.Ovat kuin saarnajia.!Sama koskee posti posti kirje jos saan? Saan ikäisiltäni joilla puoliso, valitus virren korona.Sama asia muilta s-posti. Ilman vuorovaikutusta.Minun pitäisi antaa empatia .En anna: kohta laitan itseeni kyltin varokaa vaaraa. En kuuntele enää yhtään korona valitus. Valitakoon nille,jotka koti asuu.Niin kuin tohtisi sanoo PÄIN NÄKÖÖ KAIKILLE: EN OLE ROSKALAATIKKONNE!
Nukkumaan meno aikaisemmin kuin muut menevät. Minusta ei ole valvomaan yömyöhään, silmät alkaa mennä väkisin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kiusallista laittaa huulipunaa tai kammata hiuksia toisten nähden esim. ravintolan vessassa.
Jep, tulee sellainen olo, että vieressä olija ajattelee, ettei rumasta ankanpoikasesta koskaan tule joutsenta, vaikka se kuinka tunkisi maalia naamaan tai sukisi hiuksiaan 🤷♀️
Mä luulin, että olen ainoa ihminen jonka mielestä tää on kiusallista! Julkisissa vessoissa en uskalla edes vilkaista peiliin, varsinkaan silloin, jos paikalla on nuoria naisia, jotka peilailevat itseään häpeilemättä.
Vierailija kirjoitti:
Nukkumaan meno aikaisemmin kuin muut menevät. Minusta ei ole valvomaan yömyöhään, silmät alkaa mennä väkisin kiinni.
Oletko sinä myös niitä, joiden mielestä kaikkien pitää nousta klo 5.30, ettei päivä mene hukkaan?
Pomon kanssa nauraminen ja normaaleista asioista samaa mieltä oleminen, hyvin juttuun tuleminen. Siihen tulee sitten joku toinen työntekijä. Tulee olo että se toinen heti ajattelee että mielistelen pomoa ja yritän päästä suosioon.
Kiusalliselta tuntuu joutua todistamaan toisen ihmisen kiusallista tilannetta!
Muun muassa se kun avaat vessan oven, jonka toinen on unohtanut lukita, hänenhän siinä pitäisi nolostua, mutta sen lisäksi nolostun itsekin.
Eli, myötähäpeä :D