Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

190cm vai 170cm mies

Vierailija
02.02.2021 |

Ottaisitko mieluummin 190cm vai 170cm miehen?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes itse "ottaisi" itseäni. Olen 173cm ja näytän ihan naurettavan lyhyeltä . Lisäksi jos saatte lapsia näin lyhyen kanssa , on iso riski saada lyhyt poika. Nykymaailman aikaan pahempaa vika saa hakea kuin lyhyys. Koko elämän mittainen kiusaaminen edessä. Tämän sanonnihan vain ns  kokemusasiantuntijana. 

Vierailija
42/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

190cm jos luonteeltaan ja muuten ulkonäöltään olisivat samantasoisia. Olisi jotenkin turvallisempi ja naisellisempi olo verrrattuna 170cm lyhyeeseen mieheen. 170cm mies ei tosipaikan tullen oikein pysty puolustamaan minua välttämättä edes muita naisia vastaan. Eihän tuo tilanne olisi kovin todennäköinen mutta mielikuva mukavampi kun mies voi puolustaa minua.

Tämä on erikoinen yleistys johon törmää yllättävän usein naisten kanssa. Pitkä mies ei ole automaattisesti sen vahvempi tai kykenevämpi puolustamaan naistaan kuin lyhytkään mies, vaikka näin saattaa olla keskimäärin. Poikkeuksia löytyy kuitenkin runsaasti molempiin suuntiin. Moni lahjakas kamppailu urheilija on lyhyehkö, samoin moni voimamies. Tämä luultavasti onkin enemmän sellainen "minusta tuntuu nyt turvalliselta" mielikuva kuin varsinaisiin realiteetteihin perustuva tosiasia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm koska lyhyempi mies on ekologisempi. 

Vierailija
44/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes itse "ottaisi" itseäni. Olen 173cm ja näytän ihan naurettavan lyhyeltä . Lisäksi jos saatte lapsia näin lyhyen kanssa , on iso riski saada lyhyt poika. Nykymaailman aikaan pahempaa vika saa hakea kuin lyhyys. Koko elämän mittainen kiusaaminen edessä. Tämän sanonnihan vain ns  kokemusasiantuntijana. 

Jälkikasvusta tulee yleensä tiettyyn mittaan saakka vanhempiaan pidempiä, joten kaksi +170cm vanhempaa saattavat saada ihan hyvin 180-185cm pojan. Tiedän jopa tapauksen, jossa kyseisillä mitoilla kasvoi +190cm poika. Enpä usko että tänäkään päivänä lyhyitä kiusataan, kun katselee elämää niin melko paljon ne lyhyehkötkin lisääntyvät, joten myös ei-niin-hujoppeja lapsia tulee syntymään jatkossakin. Fyysisiä apuja paljon tärkeämpää on se, millaisen kasvatuksen ja arvomaailman vanhemmat onnistuvat lapsilleen siirtämään.

Vierailija
45/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 194 cm

Vierailija
46/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

170, 190 on makuuni liian pitkä

Vierailija
47/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm tietysti. Ei kiinnosta hujopit.

Vierailija
48/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm. Tykkään pitkistä. Itse olen 160cm. Mieheni on vain 185cm.

Vierailija
49/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tuo 170cm jos muuten olisivat ihan tasan samanlaisia ja pituus ainoa ero.

Vierailija
50/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

190. Se on kai selvä

Vierailija
51/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyemmät elää pidempään, mutta toisaalta pienemmän omaishoito on helpompaa. Makuasioita.

Vierailija
52/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkikasvusta tulee yleensä tiettyyn mittaan saakka vanhempiaan pidempiä, joten kaksi +170cm vanhempaa saattavat saada ihan hyvin 180-185cm pojan. Tiedän jopa tapauksen, jossa kyseisillä mitoilla kasvoi +190cm poika. Enpä usko että tänäkään päivänä lyhyitä kiusataan, kun katselee elämää niin melko paljon ne lyhyehkötkin lisääntyvät, joten myös ei-niin-hujoppeja lapsia tulee syntymään jatkossakin. Fyysisiä apuja paljon tärkeämpää on se, millaisen kasvatuksen ja arvomaailman vanhemmat onnistuvat lapsilleen siirtämään.

Ei ole mikään automaatio, että lapset ovat vanhempiaan pidempiä. Meillä tytär on vain 168cm pitkä, vaikka itse olen 175cm ja mies on 190cm. Eikä niitä fyysisiä avuja kannata väheksyä, koska niillä luodaan ensivaikutelma. Monesti ensivaikutelma on niinkin tärkeä, että mahdollisuudet tutustumiseen voivat mennä jo yhdellä vilkaisulla. 

Vierailija
53/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 190cm pitkä mies, mutta suojelijaksi minusta ei ole. En ole koskaan tapellut

Vierailija
54/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ajatella järkevästi. Jättäisin 170 cm pituiset miehet lyhyemmillä naisille ja pitkät 190 cm miehet pidemmille naisille.

Vierailija
55/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen 190 cm pituisen. Itse olen 158 cm pitkä, mutta jotenkin se vain tuntuisi paremmalta. Toisaalta olisi kyllä myös suotavaa, että tällöin miehellä olisi hyvä ryhti, kun pitkillä ihmisillä huono ryhtisyys jotenkin korostuu ikävästi.

Vierailija
56/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170cm. Ite oon 162cm

Nainen ei voi olla liian pieni.

M39, 175 cm. 

Vierailija
57/57 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm olisi mieleisempi kun olen itse lyhyt nainen. En nää mitään tarvetta suurelle pituuserolle ja pieni mies ehkä syö vähemmän eikä vie tilaa niin paljon.