Mikä olisi ihannepaino 164 cm pitkälle
En tarkoita normaalipainoa, vaan ihannepainoa. Osaisitko sanoa?
Kommentit (85)
Riippuu esim ruumiinrakenteesta. Varmaan jotain 45-70kg välillä.
Se paino missä voit hyvin.
Rasvaton massa on minulla n. 40kg. Ja olen tuon 164. Painan 51kg ja se on minulle hyvä. Kilo pari lisää ei vielä ole huono, mutta 60kg olisi jo ylimääräistä. Olen sen verran pienirakenteinen. Kenkä on 36 ja liivien ympärys 60. Lihasta kuitenkin on, harrastan liikuntaa ja käyn salilla.
Minkä karhunpalveluksen teettekään kehittyvässä iässä oleville tytöille. HÄVETKÄÄ.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän mikä on rasvaton massa?
Tällä laskurilla saa jotain osviittaa rasvaprosentistaan.
Se on se paino, jossa SINÄ tunnet itsesi hyväksi ja terveeksi. Harvassa on ihmiset, jotka tuntevat olonsa hyväksi liiassa alipainossa tai ylipainossa.
Mitäpä jos et katsoisi vaakaan vaan peiliin. Täältäkin jo käynyt ilmi että se sopiva paino voi olla hyvin erilainen ihmisestä riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaton massa on minulla n. 40kg. Ja olen tuon 164. Painan 51kg ja se on minulle hyvä. Kilo pari lisää ei vielä ole huono, mutta 60kg olisi jo ylimääräistä. Olen sen verran pienirakenteinen. Kenkä on 36 ja liivien ympärys 60. Lihasta kuitenkin on, harrastan liikuntaa ja käyn salilla.
Tämä kyllä kertoo tuon vaa'an tuijottamisen järjettömyyden. Sinulla on 11 kg rasvaa ja rasvaprosentti n 21. Minulla on rasvaton paino n 10 kg enemmän, vajaa 10 kg rasvaa ja rasvaprosentti n 16.6. Sinä painat 51 kg minä 60. Sitten sanot että 60 kg on aivan liikaa. Mitä jos joku minun malliseni saa tästä päähänsä että pitää painaa 51 kg?
67 kg on aika kiva. Saa syödä hyvin, ei ole nälkä ja herkkuja voi syödä vähän joka viikko.
Mulle 51-52 kg on aina ollut paras paino, olo on kevyt ja pirteä, kroppa näyttää hyvältä. Heti kun alkaa paino nousta niin alkaa vatsamakkarat kasvaa, mulla kun kerääntyy kaikki paino keskivartaloon. Nyt oon 57 kg ja vaikka osa on lihasta niin kyllä mahasta ois varaa nipistää reilusti.
Toisaalta pari saman pituista ystävää ovat aina olleet 60+ kg ja silti suht samannäköisiä, eri riippuu ihan siitä mihin se paino kertyy ja just esim lihasten määrästä.
55-65kg
Aikuiselle 164 pitiselle naiselle tuo on normaali paino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 50-55 kg. Yleensä ihannepaino on pituuteen suhdannainen, eli esim 170 cm pitkälle 60-65 kg. Mutta ei kannata liikaa vaakaan tuijottaa, sillä kropat on erilaisia ja pääasia että itsellä on hyvä olo!
Mä 163 ja kun painoin 63 olin ihan lauta. N. 70kg ja hyvät muodot, tiimalasi näkyy, mut vielä hoikka.
Hoikka?!?!? Saanen epäillä.
60-65
Minusta tulee kohta "mummeli" 😁😁😁😁😁😁
Repikää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 50-55 kg. Yleensä ihannepaino on pituuteen suhdannainen, eli esim 170 cm pitkälle 60-65 kg. Mutta ei kannata liikaa vaakaan tuijottaa, sillä kropat on erilaisia ja pääasia että itsellä on hyvä olo!
Mä 163 ja kun painoin 63 olin ihan lauta. N. 70kg ja hyvät muodot, tiimalasi näkyy, mut vielä hoikka.
Älä epäile, joillain on jopa lihaksia.
Olen 165 pitkä ja olen varmaankin aina painanut 60-63kg. Kerran laihduin 55 kiloon ja sain paljon kyselyjä että voinko ihan hyvin. Paino kun palasi takaisin normaaliin sain taas paljon kehuja ja tosiaan voinkin paremmin. Joten minulle tuo kuutisenkymmentä on ihanne painoni ja luonnollisesti yleensä siinä pysyykin terveillä elämäntavoilla. Muiden ihanteet eivät hirveesti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 166cm ja 60kg. Selkeä tiimalasi ja E-kupin tissit, mutta siltikin tästäkin painosta vois helposti vielä nipistää. Joten sori, et ole hoikka. Katso peiliin. Tää on taas vaan näitä "Olen kurvikas ja kehopositiivinen"-juttuja. Kohta olet kuin toi pläski 90-kiloinen "taskuvenus" (hah).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä epäile, joillain on jopa lihaksia.
Isot tissit ja "muodot" kertoo kyllä muusta kuin lihaksista.
Se on totta, liikaa tulee tuijotettua pelkkää vaakaa. Itse olen tottunut että minun "pitää" painaa alle 60 kg, tällä lihasmäärällä rasvaprosentti ei siinä taida olla kovin korkea. 50.2 kg oli viimeksi rasvaton massa.