Miksi vihaat minua
Etkä keskustele kanssani? Tarvitsen ystäviäni
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua neito. Paskat muista.
Se on surullista, että rakastat olematonta neitoa. Mitä jos kokeilisit Tinderiä tai kansainvälisiä deittisaitteja, ehkä sieltä löytyisi joku, jonka perään ei tarvitsisi huudella? Joskus ei minkään rakastaminen on ihan kivaa, mutta ehkä oikean henkilön rakastaminen olisi antoisampaa? Käy jossain kallonkutistajalla ensin pyyhkimässä nuo pahuudet itsestäsi pois ja eikun profiilia luomaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pelottava.
Miksi muka?
Haluat viedä neidon "toiselle puolelle", suutut pienistä ja haastat kaksintaisteluun. Hahmollasi olisi enemmän menestystä vähemmän pelottavana versiona.
Pidän tekstisäsi.Et ymmärrä mikä neito on. En koskaan pienistä suutu, ainoastaan henkilökohtaisesta rienaamisesta. Minä en ole pelottava. Minä rakastan.
Mikä neito on?
Vihaan sinua, koska olet paska ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua neito. Paskat muista.
Se on surullista, että rakastat olematonta neitoa. Mitä jos kokeilisit Tinderiä tai kansainvälisiä deittisaitteja, ehkä sieltä löytyisi joku, jonka perään ei tarvitsisi huudella? Joskus ei minkään rakastaminen on ihan kivaa, mutta ehkä oikean henkilön rakastaminen olisi antoisampaa? Käy jossain kallonkutistajalla ensin pyyhkimässä nuo pahuudet itsestäsi pois ja eikun profiilia luomaan :)
Ritarit saavat varoa haukkoja. Kansainvälistymisen sijasta liittyisin somessa runoryhmiin. Niissä saa pysyä omana itsenään 💌❣
Halaa ritaria neito nyt. Tarvitsen rakkauttasi.Halaa Minua.