Luonnolliset isot rinnat ja ennakkoluulot
Miksi luonnolliset isot rinnat aiheuttavat "paheksuntaa" tuntemattomissa, nainen ei niiden synnynnäiselle koolle voi mitään? Toki olen saanut positiivistakin kommenttia mm. muodosta ja kiinteydestä, mutta mm. naiset ovat kateellisia ja ennakkoluuloisia..Ja miksi pienirintaiset saavat mennä muotiin mukaan "ei rintsikoita", mutta jos isorintainen näin tekee niin ei tulisi kuuloonkaan ja rinnat näyttävät heti "seksuaalisimmilta", ei minusta niiden kaaren näyttäminen paidoissa tai rintsikattomuus saisi olla kiinni koosta. Miten muka isot rinnat ovat seksuaalisemmat oikeastaan kuin pienemmät? Nämä taas jotka kävät ottamassa leikkauksissa niin esittelevät usein implanttejaan ja ovat pyrkyrimäisiä..? Eli maksaa ja sitten saa näytellä niitä? Taas näitä naisiin liittyviä "pitäisi" juttuja...minäpä pidän millaisia vaatteita tahdon, mutta en kyllä mitenkään halua "esitellä" erityisesti luonnonvarojani, joihin olen kyllä ihan tyytyväinen..miehet tulevat kyllä jutulle, sen olen huomannut.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 E. Ei H.
No siis.. eihän toi 70E ole edes mikään erityisen iso? H olis jo ollut.
On ne tähän muuhun kroppaan nähden ihan luonnottoman isot. Aiheuttavat myös niskavaivoja ja pienennys ollut mielessä. Kiitos kommentistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 E. Ei H.
On ne tähän muuhun kroppaan nähden ihan luonnottoman isot. Aiheuttavat myös niskavaivoja ja pienennys ollut mielessä. Kiitos kommentistasi.
Epäilen että liivikokosi ei ole ihan kohdallaan, koska ei ne tuossa koossa kyllä pitäisi olla mitkään luonnottoman isot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edustat hyvin omia kokemuksiani isorintaisista. Kaikki puheenaiheet ovat seuraavanlaisia:
-nämä on luomut, ei ole silarit
-näitä on kehuttu kiinteiksi
-minua on kehuttu muodokkaaksi
-voi kun näyttäisin liian seksikkäältä ilman rintsikoita (eikö oikeasti se paino haittaa enemmän?)
-en ole pyrkyri toisin kuin ne joilla on silarit, en esittele näitä ollenkaan (etpä kun piti aloituskin tehdä)
-tissini ja minä kyllä kiinnostamme miehiä heh ;)Sääli jos kokemuksesi on tuo ja aikasmoista "yleistystä", no ehkä naiset ovat sanoneet noita asioita joita listaat. Mutta jokainen heistä on myös ihminen. Kröh, joo olen ihan älykäskin & akateeminen, taloustieteilijä.. ja tunnen Suomen pääministerin, opiskelukollegoita. Eli en ole harrastanut sitä että alkaisi bimboilemaan luonnonvaroilla/hakemaan somessa huomiota. Ja miksei saisi olla onnellinen, mitä luonto on suonut ja tyytyväinen. Lähinnä tarkoitin että voisi ihan asiallisesti keskustella asiasta ja rintoihin liittyvistä "käsityksistä".
-Ap
No kovin akateemisella et vaikuta kun kirjoitat noin huonosti. Häiritsee todella paljon se, että käytät lainausmerkkejä ihan väärällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat ap: << Taas näitä naisiin liittyviä "pitäisi" juttuja <<
Niin, "pitäisi". Monia asioita aina "pitäisi". Mutta en ole koskaan kuullut mitä se sana "pitäisi" oikein tarkoittaa. Monet ihmiset sitä sanaa käyttävät, mutta kun olen kysynyt heiltä että mitä se tarkoittaa niin eivät ole vastanneet. Miksi he käyttävät jotain sanaa jos he eivät tiedä mitä se tarkoittaa? Ja jos se sana ei mitään tarkoita niin eihän sillä sitten ole mitään merkitystä, mitään väliä. Saahan sitäsuntätä tyhjänpäiväistä lämpimikseen puhua, mikäs siinä, mutta turha kuvitella että tyhjien puheiden ansiosta tapahtuu mitään merkittävää. Tyhjät puheet eivät luo merkittäviä seurauksia.
Nuo "pitäisi" ihmiset tykkäävät myös käyttää sanaa "pakko". Eivät kyllä sillekään sanalle kerro mitään määritelmää. Itse olen osannut keksiä sanalle "pakko" vain tälläisen määritelmän: "asia joka väistämättä tulee tapahtumaan". Ehkäpä se voisi tarkoittaa tuollaista.
Esim. aurinko nousee huomenna varmasti. Eli auringon on huomenna pakko nousta.
Esim. jos ihminen ei pitkään aikaan syö mitään niin hän varmasti kuolee. Eli pitkään aikaan syömättömän ihmisen on pakko kuolla.
Jne.
Joten jos jokin on "pakko" niin se tulee varmasti tapahtumaan. No, jos jokin tulee varmasti tapahtumaan, niin eipä sitä tarvitse murehtia. Ei sitä voi estää, ei sille mitään mahda, ei siihen voi vaikuttaa. Kun aurinko nousee niin aurinko nousee. Niin se vain on, kukapa hullu tuollaista murehtisi. Aurinko on noussut miljoona kertaa ennenkin ja tulee nousemaan miljoona kertaa lisää.
Yllättävän paljon on ihmisiä jotka usein paasaavat ja murehtivat asioista jotka on "pakko". Hulluja ihmisiä. Kyllä se aurinko nousee paasaamatta ja murehtimattakin. Väistämättä tapahtuvia asioita ei tarvitse ajatella, ne tulevat tapahtumaan ihan muuteskin. Voimme käyttää aikamme johonkin muuhun kuin tuollaisten asioiden murehtimiseen.
Joten jos ap joku sanoo sinulle tyyliin "sinun pitäisi tai siis on pakko käyttää rintaliivejä", niin selvä. Sinun on pakko käyttää rintaliivejä, eli sinä tulet väistämättä käyttämään rintaliivejä. Eipä sinun sitä tarvitse pohtia tai harkita tai suunnitella tai päättää. Se rintaliivien käyttäminen tulee tapahtumaan ihan pohtimattakin, harkitsemattakin, suunnittelemattakin, päättämättäkin. Se vain tulee tapahtumaan, ihan kuten aurinkokin joka aamu ihan vain nousee. Joka aamu me huomaamme että aurinko nousee. Ja jonain päivänä sinä tulet huomaamaan että sinulla on rintaliivit. Milloin tulet sen huomaamaan, minä päivänä se tasan tarkkaan tapahtuu? Silloin kun se väistämättä tapahtuu, silloin kun sen on pakko tapahtua.
Kun sen on pakko tapahtua niin se tapahtuu.
Eihän aurinkokaan joka aamu nouse samaan aikaan. Tähtitieteilijät osaavat laskea moneltako aurinko tulee kunakin päivänä nousemaan. Tavallisten ihmisten ei tuollaisista laskelmista tarvitse murehtia.
Kenties joku rintaliivitieteilijä osaisi laskea milloin sinulle ilmestyy rintaliivit. Minä en osaa, ehkä sinäkään et osaa, ja ne "pitäisi/pakko" sanan käyttäjät eivät ainakaan osaa, sen olen huomannut että heidän arvionsa tulevien tapahtumien ajankohdista menee pieleen aina tosi pahasti.
Eipä tarkalla ajankohdalla merkitystä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Ennemmin tai myöhemmin ap sinä jonain aamuna nouset sängystä, ikkunasta katsoessasi näet auringon nousevan ja silloin myös huomaat että sinulla on rintaliivit. Älä silloin ylläty, sinä tiesit että tuo päivä vielä joskus koittaa, ne "pakko" ihmiset ovat sen sinulle moneen kertaan kertoneet. Sinulle on kerrottu, nyt tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, "pitäisi". Monia asioita aina "pitäisi". Mutta en ole koskaan kuullut mitä se sana "pitäisi" oikein tarkoittaa. Monet ihmiset sitä sanaa käyttävät, mutta kun olen kysynyt heiltä että mitä se tarkoittaa niin eivät ole vastanneet. Miksi he käyttävät jotain sanaa jos he eivät tiedä mitä se tarkoittaa? Ja jos se sana ei mitään tarkoita niin eihän sillä sitten ole mitään merkitystä, mitään väliä. Saahan sitäsuntätä tyhjänpäiväistä lämpimikseen puhua, mikäs siinä, mutta turha kuvitella että tyhjien puheiden ansiosta tapahtuu mitään merkittävää. Tyhjät puheet eivät luo merkittäviä seurauksia.
Nuo "pitäisi" ihmiset tykkäävät myös käyttää sanaa "pakko". Eivät kyllä sillekään sanalle kerro mitään määritelmää. Itse olen osannut keksiä sanalle "pakko" vain tälläisen määritelmän: "asia joka väistämättä tulee tapahtumaan". Ehkäpä se voisi tarkoittaa tuollaista.
Esim. jos ihminen ei pitkään aikaan syö mitään niin hän varmasti kuolee. Eli pitkään aikaan syömättömän ihmisen on pakko kuolla.
Jne.
Joten jos jokin on "pakko" niin se tulee varmasti tapahtumaan. No, jos jokin tulee varmasti tapahtumaan, niin eipä sitä tarvitse murehtia. Ei sitä voi estää, ei sille mitään mahda, ei siihen voi vaikuttaa. Kun aurinko nousee niin aurinko nousee. Niin se vain on, kukapa hullu tuollaista murehtisi. Aurinko on noussut miljoona kertaa ennenkin ja tulee nousemaan miljoona kertaa lisää.
Yllättävän paljon on ihmisiä jotka usein paasaavat ja murehtivat asioista jotka on "pakko". Hulluja ihmisiä. Kyllä se aurinko nousee paasaamatta ja murehtimattakin. Väistämättä tapahtuvia asioita ei tarvitse ajatella, ne tulevat tapahtumaan ihan muuteskin. Voimme käyttää aikamme johonkin muuhun kuin tuollaisten asioiden murehtimiseen.
Joten jos ap joku sanoo sinulle tyyliin "sinun pitäisi tai siis on pakko käyttää rintaliivejä", niin selvä. Sinun on pakko käyttää rintaliivejä, eli sinä tulet väistämättä käyttämään rintaliivejä. Eipä sinun sitä tarvitse pohtia tai harkita tai suunnitella tai päättää. Se rintaliivien käyttäminen tulee tapahtumaan ihan pohtimattakin, harkitsemattakin, suunnittelemattakin, päättämättäkin. Se vain tulee tapahtumaan, ihan kuten aurinkokin joka aamu ihan vain nousee. Joka aamu me huomaamme että aurinko nousee. Ja jonain päivänä sinä tulet huomaamaan että sinulla on rintaliivit. Milloin tulet sen huomaamaan, minä päivänä se tasan tarkkaan tapahtuu? Silloin kun se väistämättä tapahtuu, silloin kun sen on pakko tapahtua.
Kun sen on pakko tapahtua niin se tapahtuu.
Eihän aurinkokaan joka aamu nouse samaan aikaan. Tähtitieteilijät osaavat laskea moneltako aurinko tulee kunakin päivänä nousemaan. Tavallisten ihmisten ei tuollaisista laskelmista tarvitse murehtia.
Kenties joku rintaliivitieteilijä osaisi laskea milloin sinulle ilmestyy rintaliivit. Minä en osaa, ehkä sinäkään et osaa, ja ne "pitäisi/pakko" sanan käyttäjät eivät ainakaan osaa, sen olen huomannut että heidän arvionsa tulevien tapahtumien ajankohdista menee pieleen aina tosi pahasti.
Eipä tarkalla ajankohdalla merkitystä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Ennemmin tai myöhemmin ap sinä jonain aamuna nouset sängystä, ikkunasta katsoessasi näet auringon nousevan ja silloin myös huomaat että sinulla on rintaliivit. Älä silloin ylläty, sinä tiesit että tuo päivä vielä joskus koittaa, ne "pakko" ihmiset ovat sen sinulle moneen kertaan kertoneet. Sinulle on kerrottu, nyt tiedät.
PS. Jostain kumman syystä ne "pakko" sanaa käyttävät tyhjänpuhujat usein kutsuvat minua viisastelijaksi. Ilmeisesti on erilaisia ihmisiä: tyhjänpuhujia ja viisastelijoita.
Ne tyhjänpuhujat valittavat minulle "eihän sinun kanssasi voi keskustella mistään!" Silloin minä vastaan "kyllähän voi, minähän keskustelen kanssasi juuri nyt. Miksi väität ettei sellainen asia voi tapahtua mikä juuri nyt tapahtuu?"
Tyhjänpuhujat myös valittavat minulle "sinä et koskaan vastaa kysymyksiin!" Silloin minä vastaan "Minähän olen vastannut kaikkiin kysymyksiin."
Olen varmaan onnekas kun rintani eivät ole ikinä erityisemmin keränneet katseita tai kommentteja. Ne siis ovat selvästi keskivertoa suuremmat. Kävin parikymppisenä pienennysleikkauksessa mutta siis vielä senkin jälkeen ne ovat keskivertoa isommat. Enkä kyllä ennen leikkaustakaan saanut osakseni kommentteja tai katseita.
En ole ikinä pitänyt kovin tiukoista vaatteista joten voi tietenkin olla että olen vain vaikuttanut yleisesti ottaen isommalta. Noh, saanpahan olla rauhassa. Eikä ainakaan kukaan ole yrittänyt iskeä vain rintojen takia :D enemmän sitten positiivinen yllätys miehille kun ilman vaatteita vaikutan hoikemmalta ja isorintaisemmalta kuin vaatteet päällä (siis jos isoista rinnoista tykkää).
Vierailija kirjoitti:
Edustat hyvin omia kokemuksiani isorintaisista. Kaikki puheenaiheet ovat seuraavanlaisia:
-voi kun näyttäisin liian seksikkäältä ilman rintsikoita (eikö oikeasti se paino haittaa enemmän?)
-en ole pyrkyri toisin kuin ne joilla on silarit, en esittele näitä ollenkaan (etpä kun piti aloituskin tehdä)
-tissini ja minä kyllä kiinnostamme miehiä heh ;)
Tämä! :D
Mulla on työkaveri (obeesi, keski-iän ylittänyt nainen) joka puhuu säännöllisesti isoista rinnoistaan. Kuinka isot ne ovat ja kuinka miehet niitä kuolaavat. Myös työkaverimiehet. Tosin moista ei pane merkille kukaan muu kuin tämä neiti itse.
Muutama vuosi sitten teki usein vielä viittauksia minun rintoihini (C-kuppi). Olen hoikka ja pienehkörintainen. Noille passiivisaggressiivisille kuiteille laitoin stopin alkuunsa.
Ihan hauskaahan tuo sinänsä on. Varsinkin kun tietää mitä miespuoliset työkaverit ovat tuosta tyypistä mieltä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 E. Ei H.
Epäilen että liivikokosi ei ole ihan kohdallaan, koska ei ne tuossa koossa kyllä pitäisi olla mitkään luonnottoman isot.
Tämä. Ennen leikkaukseen menoa kannattaa ehdottomasti tarkistaa oma koko ja hankkia kunnon liivit. Joissain tapauksissa jo se riittää viemään kivut pois.
Itselläni oikean kokoisten liivien käyttö selvästi auttoi mutta päädyin silti lopulta leikkaukseen koska vaivoja ei kuitenkaan tarpeeksi saanut hillittyä sopivilla liiveillä. Kokoni oli ennen leikkausta n. 70J tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 E. Ei H.
Tämä. Ennen leikkaukseen menoa kannattaa ehdottomasti tarkistaa oma koko ja hankkia kunnon liivit. Joissain tapauksissa jo se riittää viemään kivut pois.
Itselläni oikean kokoisten liivien käyttö selvästi auttoi mutta päädyin silti lopulta leikkaukseen koska vaivoja ei kuitenkaan tarpeeksi saanut hillittyä sopivilla liiveillä. Kokoni oli ennen leikkausta n. 70J tms.
Montakohan kertaa vuodessa iltapäivälehdissäkin korostetaan sitä että naiset eivät tiedä käyttävänsä väärää kokoa liiveissä. Jos miehillä olisi vastaavan (monimutakaisen) kokomerkinnän omaava vaatekappale, tätä ongelmaa ei olisi. Tuo merkintätapa on varmaan 100-vuotias ja ei todellakaan ole paras mahdollinen. Tuossa tuijotetaan liikaa kuppikokoa ja unohdetaan sen olevan suhteellinen ympärysmittaan nähden. Eri maissa lisäksi erilaiset merkinnät...
Miksi naiset eivät tajua vaatia parempaa kokomääritystä. Esim. rintakudoksen absoluuttinen koko, ympärysmitta ja pari muutakin vapaaehtoista parametriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-tissini ja minä kyllä kiinnostamme miehiä heh ;)Sääli jos kokemuksesi on tuo ja aikasmoista "yleistystä", no ehkä naiset ovat sanoneet noita asioita joita listaat. Mutta jokainen heistä on myös ihminen. Kröh, joo olen ihan älykäskin & akateeminen, taloustieteilijä.. ja tunnen Suomen pääministerin, opiskelukollegoita. Eli en ole harrastanut sitä että alkaisi bimboilemaan luonnonvaroilla/hakemaan somessa huomiota. Ja miksei saisi olla onnellinen, mitä luonto on suonut ja tyytyväinen. Lähinnä tarkoitin että voisi ihan asiallisesti keskustella asiasta ja rintoihin liittyvistä "käsityksistä".
-Ap
No kovin akateemisella et vaikuta kun kirjoitat noin huonosti. Häiritsee todella paljon se, että käytät lainausmerkkejä ihan väärällä tavalla.
Lainausmerkkien lisäksi muutenkin hyvin taitamaton välimerkkien käyttö viittaa siihen, että kaikenlainen lukeminen on jäänyt vähiin. Tuo "Kröh, joo olen ihan älykäskin & akateeminen" on aika hauska yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se niin on, että hyvä takamus molemmilla sukupuolilla on tärkeämpi kuin rinnat!
Ja äärimmäisen harvoin luomuisorintaisilla naisilla on hyvä takapuoli. Yläkertaan kun on mennyt kaikki hyvä, niin alhaalla sitten on vaan kapeaa lantiota ja kartiomaista poikapyllyä.
No nyt on kyllä harhainen kommentti. Nimenomaan monella luonnostaan isorintaisella on muodokas takapuoli. Tiimalasivartalo ei ole mikään myytti.
Ei se tiimalasivartalokaan mikään absoluuttinen totuus ole, tai kovin yleinen. Monet isorintaset ovat omenavartaloisia eli hoikkina kuten Kate Upton, isot bosat, mutta ei kurveja lantiossa tai pyllyssä ja laihat reidet. Ja lihotessa rasva jatkaa kertymistään rintoihin, mutta myös vatsanseudulle lantion, pyllyn ja säärten pysyessä hoikkina. Takaapäin näitä ei sitten enää naiseksi tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 E. Ei H.
Montakohan kertaa vuodessa iltapäivälehdissäkin korostetaan sitä että naiset eivät tiedä käyttävänsä väärää kokoa liiveissä. Jos miehillä olisi vastaavan (monimutakaisen) kokomerkinnän omaava vaatekappale, tätä ongelmaa ei olisi. Tuo merkintätapa on varmaan 100-vuotias ja ei todellakaan ole paras mahdollinen. Tuossa tuijotetaan liikaa kuppikokoa ja unohdetaan sen olevan suhteellinen ympärysmittaan nähden. Eri maissa lisäksi erilaiset merkinnät...
Miksi naiset eivät tajua vaatia parempaa kokomääritystä. Esim. rintakudoksen absoluuttinen koko, ympärysmitta ja pari muutakin vapaaehtoista parametriä.
Millä tuo rintakudoksen absoluuttinen koko mitattaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 E. Ei H.
Voi olla, nuo oli ainoat liivit joista löysin pikaetsinnällä vielä luettavissa olevan kokolapun. Nykyisin käytän lähinnä tosi napakoita urkkaliivejä. Kahdet päällekkäin niin ei tissit juostessakaan heilu yhtään. Inhoan jos pääsevät liikkumaan. Tämä on jo auttanut niskasärkyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi isot rinnat ovat seksuaalisemmat, mutta miehenä tulee iloinen olo, kun vaikka vain juttelee isorintaisen naisen kanssa.
Eli pienirintaisten ei kannata haaskata aikaansa edes yrittämällä keskustella miesten kanssa. Tämä selvä.
Mielestäsi tämä yhden miehen kommentti kattaa kaikkien miesten ajatukset? Täällä av:lläkin on monessa, monessa ketjussa miehet ylistäneet pieniä tai max. keskikokoisia rintoja ja haukkuneet isot ties mihin maan rakoon. Taattuun av-tyyliin rumin sanankääntein toki, mutta pääpointti on nyt se, että makuja on monia.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 E. Ei H.
Voi olla, nuo oli ainoat liivit joista löysin pikaetsinnällä vielä luettavissa olevan kokolapun. Nykyisin käytän lähinnä tosi napakoita urkkaliivejä. Kahdet päällekkäin niin ei tissit juostessakaan heilu yhtään. Inhoan jos pääsevät liikkumaan. Tämä on jo auttanut niskasärkyihin.
Jotkut Changen liivit on merkinnällä M2 mutta tuo ole normaalia luokitusta niin en tiedä miten vertautuu kuppikokoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 E. Ei H.
Millä tuo rintakudoksen absoluuttinen koko mitattaisiin?
Tätä kannattaa kokeilla https://www.abrathatfits.org/calculator.php
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, mutta aika isorintainen, ja saanut kuulla naisilta silikonitissihuutelua.
Miehiltä olen kuullut aina vain kehuja.
Joo en usko. Yritä vähän enemmän, mies eli ap. Kukaan nainen ei tee näin, naiset tietävöt miksi. Näin toimii vain yeinipoitdit ja jurpot miehet.
Minulla luomut 80F-kupit, ei lapsia. Hoikan ja normaalin väliltä.
Sen verran kiinteät mitä imettämättömät luomut nyt käytännössä pystyy olla.
Enemmän miehet katselee niitä paheksuen kuin olisin joku salainen pornostara vaikka olisi paksu hieman väljähkö pusero päällä, mutta naisten mielestä olen naisellinen, pehmeä, lämmin ja helposti lähestyttävän näköinen rintoineni. Eräs tuttu nainen sanoi että hän haluaisi taas olla vauva ja makoilla uhkeiden rintojeni lähellä tuntien äärimmäistä turvaa :D
Olen siis heteronainen, mutta jostain syystä tasokkaat paremmat miehet näyttäisivät pitävän isoja rintoja pornoina ja pienempiä rintoja eli B-C kuppeja "taiteellisemman" näköisinä, ikään kuin hollywood-leffakelpoisina. Sellaisia rintoja jotka eivät luonnostaan paljon heilahtele.
Ehkä jotkut "bensalenkkarityyliset amismiehet" eli nuoremmat kyttää rinnan seutuani ja huutelee lollokommentteja. Uimarannoilla ei ole kiva käydä, koska en halua esitellä poven seutua.
Olen harkinnut pienentämistä C-kuppiin, vaatteet näyttäisivät paremmilta.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 E. Ei H.
Jännä juttu sitten, miten te miehet epäonnistutte sitten niin yksinkertaisen asian, kuin housujen ostossa, kun niin monella miehellä on housut joissa on liian lyhyet lahkeet =D
Jne.