Luonnolliset isot rinnat ja ennakkoluulot
Miksi luonnolliset isot rinnat aiheuttavat "paheksuntaa" tuntemattomissa, nainen ei niiden synnynnäiselle koolle voi mitään? Toki olen saanut positiivistakin kommenttia mm. muodosta ja kiinteydestä, mutta mm. naiset ovat kateellisia ja ennakkoluuloisia..Ja miksi pienirintaiset saavat mennä muotiin mukaan "ei rintsikoita", mutta jos isorintainen näin tekee niin ei tulisi kuuloonkaan ja rinnat näyttävät heti "seksuaalisimmilta", ei minusta niiden kaaren näyttäminen paidoissa tai rintsikattomuus saisi olla kiinni koosta. Miten muka isot rinnat ovat seksuaalisemmat oikeastaan kuin pienemmät? Nämä taas jotka kävät ottamassa leikkauksissa niin esittelevät usein implanttejaan ja ovat pyrkyrimäisiä..? Eli maksaa ja sitten saa näytellä niitä? Taas näitä naisiin liittyviä "pitäisi" juttuja...minäpä pidän millaisia vaatteita tahdon, mutta en kyllä mitenkään halua "esitellä" erityisesti luonnonvarojani, joihin olen kyllä ihan tyytyväinen..miehet tulevat kyllä jutulle, sen olen huomannut.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, mutta aika isorintainen, ja saanut kuulla naisilta silikonitissihuutelua.
Miehiltä olen kuullut aina vain kehuja.Joo, tämä on jännä että naisilta tulee kateellisten panettelua/kyräilyä..jopa töissä.. ja yleensä miehet ihailevat. Vaikka kyllähän vastakkainen sukupuoli tykkää mistä koosta tykkää.. ei mene aina yksi yhteen.
-Ap
Jos miehet eivät ikinä kommentoisi ja kiinnittäisi huomiota niihin rintoihin, naisten kyräilyt loppuisivat kuin seinään. Voit siis syyttää miehiä tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saa mainita, tämäkö asia tekee ihmisestä itsestään moukan heti? On aikas laihanlainen kategorisointi sinulla. Ihan vaan ennakkoluuloja murtaakseni vaikka, ettei ihmiset, jolla on rinnat luonnostaan voisi olla vaikka samalla älykkäitä?
-Ap
Kun et noinkin älykkäänä ymmärtänyt, niin tässä kerrottiin sinulle, kuinka junttimaista on kehuskella tuttavuuksillaan. Missään kohdassa ei esitetty, etteikö povekas voisi olla älykäs.
Oman otsikkosi olisi pitänyt olla "Luonnolliset rinnat ja isot luulot itsestäni".
Vierailija kirjoitti:
Ai isot rinnat ilman rintsikoita seksuaaliset? Öhm.
Ainakaan mun luomut on kaukana terhakoista, näähän roikkuu luoja ties kuinka alhaalla ja todella epämiellyttävän näköiset paidan alla jos ei ole rintsikoita.
Nimenomaan rintsikoiden nosto tuo ne esille ja luo kunnon tissivaon ja meiningit.
Olen siis kakskymppinen ja lapseton, ei ole nelikymppisen imettäneen tyhjät jauhosäkit edes ja silti yhghh.
Harmi että koet rintasi noin negatiivisesti. Aika ikävältä myös kalskahti tuo ”nelikymppisten jauhosäkit”
Vierailija kirjoitti:
Ai isot rinnat ilman rintsikoita seksuaaliset? Öhm.
Ainakaan mun luomut on kaukana terhakoista, näähän roikkuu luoja ties kuinka alhaalla ja todella epämiellyttävän näköiset paidan alla jos ei ole rintsikoita.
Nimenomaan rintsikoiden nosto tuo ne esille ja luo kunnon tissivaon ja meiningit.
Olen siis kakskymppinen ja lapseton, ei ole nelikymppisen imettäneen tyhjät jauhosäkit edes ja silti yhghh.
No äläpä. Ehkä joidenkin mielestä ovat seksuaaliset, mut itseäni ainoastaan hävettäisi.
T: parikymppinen jolla roikkorinnat 15-vuotiaasta lähtien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, mutta aika isorintainen, ja saanut kuulla naisilta silikonitissihuutelua.
Miehiltä olen kuullut aina vain kehuja.Joo, tämä on jännä että naisilta tulee kateellisten panettelua/kyräilyä..jopa töissä.. ja yleensä miehet ihailevat. Vaikka kyllähän vastakkainen sukupuoli tykkää mistä koosta tykkää.. ei mene aina yksi yhteen.
-Ap
Jos miehet eivät ikinä kommentoisi ja kiinnittäisi huomiota niihin rintoihin, naisten kyräilyt loppuisivat kuin seinään. Voit siis syyttää miehiä tästäkin.
Ehkä se johtuu sitten siitä. Justiinsa jos on jotain, millä saa vastakkaisen sukupuolen huomoion..mutta jokaisella on jotain "vahvuuksia".
Isorintainen pääsee helpommalla. Joka paikassa hänen juttunsa ovat mielenkiintoisempia ja hauskempia kuin pienirintaisen. Tätä ei välttämättä ole isorintaisen mukava kuulla, koska totta kai haluaa olla pätevä muutenkin. Tästä on minulla noin 20 vuoden kokemus työelämässä ja tekihän Myytinmurtajatkin sen ihmiskokeen, jossa sitä enemmän tippiä myyjälle, mitä isommat rinnat. Siksi on aivan turhaa valittaa,, kun kumminkin käytätte rintojanne eduksenne.
Kaveri leikkautti pienemmät rinnat jo nuorena, jatkuvaa selkäkipua ja kyllästymistä tuijotukseen.
Määritelkää isot rinnat? Missä se raja menee?
Mulla on 80F, en pidä isoina vaan ihan normaalikokoisina. En tiedä onko jonkun mielestä isot. En joka tapauksessa ole kohdannut paheksuntaa enkä ihailua. Pikemminkin kukaan ei ole koskaan kiinnittänyt mitään sen kummempaa huomiota rintoihini.
Mulla on suht isot rinnat, mutta eivät seksikkäät, koska ne roikkuvat eivätkä ole ihanteellisen muotoiset (mitä näkee lehdissä ja leffoissa). Olen kokenut, että isorintaisuus on ok JOS sulla on jotenkin täydelliset rinnat. Mulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saa mainita, tämäkö asia tekee ihmisestä itsestään moukan heti? On aikas laihanlainen kategorisointi sinulla. Ihan vaan ennakkoluuloja murtaakseni vaikka, ettei ihmiset, jolla on rinnat luonnostaan voisi olla vaikka samalla älykkäitä?
-Ap
Kun et noinkin älykkäänä ymmärtänyt, niin tässä kerrottiin sinulle, kuinka junttimaista on kehuskella tuttavuuksillaan. Missään kohdassa ei esitetty, etteikö povekas voisi olla älykäs.
Oman otsikkosi olisi pitänyt olla "Luonnolliset rinnat ja isot luulot itsestäni".
Katkeruus kuultaa riviesi lävitse..sääliksi käy. Ei ole sen isompia....luuloja mistään. Junttimaista? Viittaus, ystävä viittaus..viitata saa ja benchmarkata käsittääkseni. Jos keskustelu harmittaa, poistu. Antaa ihmisten toteuttaa sananvapautta erilaisista aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa siinä, että "luonnollisen isot rinnat" eivät ole "seksuaalisemmat" kuin pienemmät.
Miehenä koen isot (C+) rinnat seksuaalisessa mielessä etovana, kun taas naapurintyttönaisen urheilulliset B-kupin tissit nostavat poskilleni punan ja pystyttävät punttiini teltan.
Tossa rankkaat naisen rintojen perusteella, mistä tiedät jos naapurillasi onkin vaikka C-kuppi, laattaa niille sitten vaikka :D? Ja C voi olla kiinteä myös..tämä on mielipiteesi, muut miehet eivät välttämättä ole samaa mieltä. Itse ole kuullut vaan kehuja miehiltä D-kupista ;)
Vierailija kirjoitti:
Isorintainen pääsee helpommalla. Joka paikassa hänen juttunsa ovat mielenkiintoisempia ja hauskempia kuin pienirintaisen. Tätä ei välttämättä ole isorintaisen mukava kuulla, koska totta kai haluaa olla pätevä muutenkin. Tästä on minulla noin 20 vuoden kokemus työelämässä ja tekihän Myytinmurtajatkin sen ihmiskokeen, jossa sitä enemmän tippiä myyjälle, mitä isommat rinnat. Siksi on aivan turhaa valittaa,, kun kumminkin käytätte rintojanne eduksenne.
Ai käytän edukseni? :D Olen piilotellut mahdollisimman paljon, sen jälkeen kun tuli selväksi että isorintainen on helppo, yhteistä omaisuutta, saa siis koskea ja kommentoida ja seksiä pitäisi antaa kaikille. Toki löysiin vaatteisiin pukeutuessa näyttää sitten läskiltä ja sehän on toinen turn off. Mutta parempi niin.
Olisi varmaan sitten pitänyt alkaa tarjoilijaksi. Kun mitään hyvää näistä ei ole ollut. T. 38v ikisinkku nainen, 75G
Tiedän tunteen. Pienirintaiset saivat koko teini-iän ruikuttaa kuinka vaikeaa heillä on jne. Mutta koitapa siihen sanoa että ei se auta vaikka olisi isommatkin rinnat, kyllä ne pojat vaan haukkuu. Siihen päälle sitten tyttöjen huorittelut, kun käytät samoja vaatteita mitä pienirintaisemmatkin tytöt, mutta kun sinulla vaan näkyy sitä rinnan kaarta ihan eri tavalla, kun ne rinnat isommat on.
En siis puhu enää asiasta mitään. Joskus kaupan rintsikkaosastolla kaveri ihmetteli miksen itse aio sovittaa mitään, jouduin toteamaan että ei löydy minun kokoani. Hän koki että yritän leuhkia. En leuhkinut, minä haluaisin ostaa rintsikat samalla kun t-paidat ja sukatkin, mutta se nyt vaan ei ole mulle mahdollista, mikäli en halua aina käyttää urheilurintsikoita tai väärän kokoisia.
Parisuhteissa en usko että kuppikoolla on väliä, miehet tykkään naisista, ja ovat ihan tyytyväisiä jos naisella on rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Määritelkää isot rinnat? Missä se raja menee?
Mulla on 80F, en pidä isoina vaan ihan normaalikokoisina. En tiedä onko jonkun mielestä isot. En joka tapauksessa ole kohdannut paheksuntaa enkä ihailua. Pikemminkin kukaan ei ole koskaan kiinnittänyt mitään sen kummempaa huomiota rintoihini.
Ihan turha puhua kuppikoosta, ihmiset käyttää niin erilaisia kokoja. Vaikka olisi saman kokoiset rinnat kyseessä, voi toinen käyttää kokoa 80D ja toinen 70I. Mielikuvat on kuitenkin ihan erilaiset mitä noihin kokoihin liitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai käytän edukseni? :D Olen piilotellut mahdollisimman paljon, sen jälkeen kun tuli selväksi että isorintainen on helppo, yhteistä omaisuutta, saa siis koskea ja kommentoida ja seksiä pitäisi antaa kaikille. Toki löysiin vaatteisiin pukeutuessa näyttää sitten läskiltä ja sehän on toinen turn off. Mutta parempi niin.
Olisi varmaan sitten pitänyt alkaa tarjoilijaksi. Kun mitään hyvää näistä ei ole ollut. T. 38v ikisinkku nainen, 75G
Tämä on kyllä jännä ennakkokäsitys..isorintaiset pääsevät helpommalla? Miten niin? Tietty voi olla kiva jos on kivat tissit, mutta miten se nyt tekee kenenkään elosta helmpompaa? Ehkä jotkut random tarjoilijat ovat saaneet joskus enemään tippiä, mutta miten se vaikuttaa mitenkään "helpolla pääsemiseen"? Miehiä saattaa tulla jutulle joo, mutta jokaisella haasteensa elämässä, jotka eivät liity rintoihin ja niiden "eduksi käyttämiseen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain pienet rinnat, mutta isorintainen kaverini saa kyllä jonkin verran kärsiä "meloneistaan." Ihmiset eivät katso silmiin vaan tisseihin, teini-iässä luokan pojat puristelivat tissejä kyselemättä ja hänen työpaikallaan on yksi ihminen, joka kutsuu häntä Tissiksi. Siis tyyliin "hei Tissi, laitoin sulle sähköpostia" tai "keitäppä Tissi kahvia kun oot siinä jalkeilla."
Kaverisi on työpaikkakiusattu, ja lisäksi tuossa on seksuaalisen häirinnän piirteitä. Kehota kaveriasi viemään asia eteenpäin, tai ottakaa yhdessä selvää miten toimia.
Ehdottomasti esimiehelle ilmoitus tollasista puheista.
Miksi aina puhutaan rintojen koosta rintaliivikoon mukaan? Tuohan ei kerro juuri mitään.
Harva ihannoi, kahdehtii tai yleensäkään huomioi ylipainoisia joilla on 90H koon liivit mutta vatsa ja muu rasvakudos tekevät naisesta tasapaksun. Kyse on vartalon kurveista jotka syntyvät rinnoista, lantiosta ja VYÖTÄRÖSTÄ. Voimakkaat kurvit, hyvä ryhti ja sopiva vaatetus tekevät sen keskustelussa kerrotun vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina puhutaan rintojen koosta rintaliivikoon mukaan? Tuohan ei kerro juuri mitään.
Harva ihannoi, kahdehtii tai yleensäkään huomioi ylipainoisia joilla on 90H koon liivit mutta vatsa ja muu rasvakudos tekevät naisesta tasapaksun. Kyse on vartalon kurveista jotka syntyvät rinnoista, lantiosta ja VYÖTÄRÖSTÄ. Voimakkaat kurvit, hyvä ryhti ja sopiva vaatetus tekevät sen keskustelussa kerrotun vaikutelman.
Nimenomaan! Ei se koko vaan miten ne esitellään.
Toinen mietityttänyt asia on että jos rintavako on tarkoituksella esillä ja jopa korostettu sopivilla liiveillä niin miksi sitä ei saisi katsoa?
-Ap