Vanhempi mies rakastajana
Minulle (olen 22-vuotias) sattui niin, että pitkäaikainen poikaystäväni ilmoitti yllättäen löytäneensä toisen. Laittoi viestiä minulle, kun olin matkalla sukulaisten luota ruotsinlautalla kotiin. Olin tietysti aivan shokissa ja itkin laivan yläkannella.
Muuan vanhempi mies kyseli mikä minun on ja yritti lohdutella. Tarrauduin epätoivoissani häneen ja kerroin koko stoorin hänelle. Mies nukkui hytissäni ja jutteli aina kun heräsin parkumaan. Ajoi minut autolla kotiini ja jäi yöksi viereeni.
Vähitellen aloin tasaantua ja luottaa tuohon tuntemattomaan. Hän on ihanan hellä, auttavainen ja kultainen. Lopulta noin parin viikon kuluttua kysyin varovasti voisiko hän rakastella kanssani ja niin myös tapahtui. Olemme nyt tunteneet kuukauden ja luotan häneen täydellisesti. Hän on 48-vuotias. Ihana mies kaiken kaikkiaan. Mitä teen hänen kanssaan?
Kommentit (14)
Oon järkyttynyt että mies käyttää hyväksi tilanteesi noin. Sinä ehkä ahdistunut ja paniikissa ollut. Onko aloitus totta, vaikka tosielämässä on monille käynyt vaikka mitä. Kai sen miehen voi jättää vai onko se takertuva, vai itsekö oot kiinnostunut hengailemaan. Miehellä voi olla oikeat tunteet ja luulee että meette naimisiin, lapsia tulee?
Muistat niellä ja antaa kakkosta se riittää tekemiseksi.
Ajoi sinut sitten ihan sinne Porvooseen asti.
No jos haluat olla miehen kanssa, niin ole.
Jaa sellainen tarina tällä kertaa.
Oliko palstan hopeakettu heti paikalla? Farkkuasussa?
Trolli-Ukkelilla ihan paska päiväuni.
🤮🤢🤮🤢🤢🤮🤮🤮🤮