Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätityyli vuonna 2021

Vierailija
01.02.2021 |

Mikäs on tätimäistä näin vuonna 2021?

Kommentit (209)

Vierailija
81/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit, ehtaa tätikamaa

Aitolehmä on oiva esimerkki.

Vierailija
82/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissien esittely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt (vyötärömittainen) tiukka nahkatakki. Mieluiten musta.

Vierailija
84/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia aina tätimäisiä on ehdottomasti hengettömät silmälasit. Ja ylipäätään muodista poistuneet kehykset, kuten nyt paksusankaiset lasit.

Kulma- ja huulilävistykset taitaa myös jo mennä tätiosastolle, nenäkoruja näkee nuoremmillakin.

Kengistä tätimäisiä ovat aina olleet nilkkurit, etenkin kärkeä kohti kapenevat mutta tylpät, ja vielä matalat korot lisänä.

Kai converset ovat jo hyvät tätikengät myös?

Hevarityyli on myös tädeille oikein sopiva. Samoin goottityyli. Sofi Oksanen on loistava esimerkki goottitädistä!

Vierailija
85/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Mä just kaivoin vintistä ehdat 80-luvun kainalohusut. Kahdet! Onko ne tätiä vai muotia?

Vierailija
86/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädin yleisin ja siksikin tärkein asuste on YLIpaino. Olipa sitä enemmän tai vähemmän, mutta varma tädin merkki. Päälle saa sitten pukea mitä vain, mikään ei varsinaisesti näytä hyvältä. Olipa se kulttuuritädin Marimekko-telttaa Karla-pussukoineen, sairaanhoituritädin vaaleanpunaista ruutuhuivia ja merinovillaoloasua taikka businesstädin blazersettiä - kaikki vaan näyttäisi miinus 10-30kg kevyempänä niin paljon paremmalta!

Vierailija
87/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä vähän pahastuin tästä ketjusta. Olen 35, minulla on hyvin hillitty perustyyli ja kaikki mahdollinen on täällä haukuttu tätinä.

En kyllä tunnusta olevani täti-ihminen sanan varsinaisessa merkityksessä siksi että mulla on pillifarkut, kevyt untsikka, nilkkurit ja raidoitettu tukka.

Täti on ... no. Jotain ihan jotain muuta.

Miten ihmeessä sitten pitäisi pukeutua??

Vierailija
88/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulemekot, trenssi, marimekko tyyli, pitkät villatakit, nutturat.

Vierailija
89/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihameet, avara kaula-aukko, räikeä meikki. Tiimalasivartalo tai siis sen korostaminen vaatteilla.

Vierailija
90/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pillifarkut, kesällä farkkutakki/maksimekko/balleriinat -yhistelmä, hempeät vaaleanpunaiset neuleet valkoisten pillifarkkujen kanssa (romanttinen tyyli heille joilla niitä tähtikuvioisia gant-sohvatyynyjä, mieleellään beigenä), espoo-tyyli dynaamisine kevyttoppatakkeineen yms. Sen tietää ku näkee :D

Tämä on tätityyli 2020-luvulla, samoin jonkun edellä mainitsema lyhyt nahkatakki.

Helmikorvakorut ovat myös klassista tätiä, samoin kuin hillitysti raidoitetut leuka- tai olkapäämittaiset hiukset.

Ai eiks räväkkä kananp..setukka olekaan tätityyliä? Jos hillityt raidatkin on tätityyliä? Pitäiskö olla kalju ettei vaan olis tätityyliä?

Tiedäthän, että palstalla ainoa hyväksytty hiustyyli on pitkät ja luonnolliset. Muu on kouvolaa, prideä, wété tai täti.

Kalju varmaan pridetystä, ellei ole kunnon syöpätarinaa 🤔

Ei hitto, mun hiukset! Mä taas oon luullut, että pitää olla liukuvärjätty long bob, ja tällainen roikkuva kerrostamaton tukka on ruma ja värjäämättömänä tuo mieleen lestadiolaiset.

Vierailija
91/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän nuori on huomisen täti.

Vierailija
92/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts...pillifarkut. Mutta kun en pysty pitämään mitään mommy jeanseja vaikka haluaisin koska ne ei pienen ylipainon kanssa vaan näytä hyvältä. Ylipainokin paljastaa minut tädiksi. 

Vierailija
93/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vimman lettikuosiset leggingsit yhdistettynä Vimman, Papun tai muun vastaavan äiti-tytär-merkin lapsellisesti kuvioituun tunikaan, paksut silmälasin kehykset, hassunhauska kuvioitu pussukka laukkuna.

Vierailija
94/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ehkä vähän pahastuin tästä ketjusta. Olen 35, minulla on hyvin hillitty perustyyli ja kaikki mahdollinen on täällä haukuttu tätinä.

En kyllä tunnusta olevani täti-ihminen sanan varsinaisessa merkityksessä siksi että mulla on pillifarkut, kevyt untsikka, nilkkurit ja raidoitettu tukka.

Miks? Et sä enää nuorisosta mene, hyväksy tätiytesi.

Vierailija
95/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minihameet, avara kaula-aukko, räikeä meikki. Tiimalasivartalo tai siis sen korostaminen vaatteilla.

Siis että mitä? Jos on tiimalasivartalo, tämä vartaloiden Tesla, pitäisi pukeutua trendikkääseen säkkiin, jottei pallomahoille ja pikkutisseille tuu paha mieli?

Totta kai nää pikkutissiset pallomahat ja vyötäröttömät lankut pukeutuu oversize-collegeihin, sillä saa nää vartalon epäkohdat piiloon. Tätä varten tää muoti on olemassakin, kun on kysyntää (vyötärölihavuutta) tulee myös tarjontaa (muhkumekkoja).

Tiimalasit pukeutuvat yhä kateutta herättävällä tavalla vyötäröä korostaviin, naisellisiin vaatteisiin koska voivat. Hyvin harva voi ja siitäpä tämä kateus.

Ei oo ihme, että syntyvyys laskee kun kaduilla kulkee muodottomia, sukupuolettomia, vyötäröttömiä oversize-muhku-kuutioita. Vyötärö-lantiosuhde on kulttuurista ja vuosisadasta riippumatta se, joka saa viisarin värähtämään.

Vierailija
96/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tirsk! Mun tulee tästä tyylistä aina mieleen Pokka pitää Hyacinthin sisko Rose.

Vierailija
97/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin ketju, joissa ei kierrätetä samoja tunika-leggings-capri-kananpersetukka-juttuja, jotka ovat jotain elämälle vierasta av-kuvastoa. Näistä monet osuvat.

Vierailija
98/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että mitä? Jos on tiimalasivartalo, tämä vartaloiden Tesla, pitäisi pukeutua trendikkääseen säkkiin, jottei pallomahoille ja pikkutisseille tuu paha mieli?

Totta kai nää pikkutissiset pallomahat ja vyötäröttömät lankut pukeutuu oversize-collegeihin, sillä saa nää vartalon epäkohdat piiloon. Tätä varten tää muoti on olemassakin, kun on kysyntää (vyötärölihavuutta) tulee myös tarjontaa (muhkumekkoja).

Tiimalasit pukeutuvat yhä kateutta herättävällä tavalla vyötäröä korostaviin, naisellisiin vaatteisiin koska voivat. Hyvin harva voi ja siitäpä tämä kateus.

Ei oo ihme, että syntyvyys laskee kun kaduilla kulkee muodottomia, sukupuolettomia, vyötäröttömiä oversize-muhku-kuutioita. Vyötärö-lantiosuhde on kulttuurista ja vuosisadasta riippumatta se, joka saa viisarin värähtämään.

En tykännyt tuosta tiimalasien dissauksesta, enkä ylipainosaarnasta, enkä pidä tästäkään.

Tää oli kiva ketju vielä hetki sitten, nyt täynnä erilaisten kehojen haukkumista ja jotain aitolehmäsekoilua.

Täti ja ylpeä siitä

Vierailija
99/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä saa näyttämään vähintään 35-vuotiaalta. Nuoret ja nuoren näköiset voivat pukeutua ihan miten vaan näyttämättä tädiltä.

Vierailija
100/209 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks? Et sä enää nuorisosta mene, hyväksy tätiytesi.

Kolmevitonen ei oo täti. 50-60 v ehkä. Sittenkin tulee täti vasta jos olemus on tätimäinen eli tanttamainen.

Täti on ruma sana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi