Tätityyli vuonna 2021
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
pillifarkut, kesällä farkkutakki/maksimekko/balleriinat -yhistelmä, hempeät vaaleanpunaiset neuleet valkoisten pillifarkkujen kanssa (romanttinen tyyli heille joilla niitä tähtikuvioisia gant-sohvatyynyjä, mieleellään beigenä), espoo-tyyli dynaamisine kevyttoppatakkeineen yms. Sen tietää ku näkee :D
Tämä on tätityyli 2020-luvulla, samoin jonkun edellä mainitsema lyhyt nahkatakki.
Helmikorvakorut ovat myös klassista tätiä, samoin kuin hillitysti raidoitetut leuka- tai olkapäämittaiset hiukset.
Mä rakastan näitä ketjuja, näissä on hyviä oivalluksia =) Se on aika vaikee pukeutua tän ikäsenä kun ei sais ihan nuorten vaatteitakaan käyttää. Mutta, eihän tätityyli välttämättä oo negatiivinen ilmaisu. *pohtii*
Tädit lyhyessä toppatakissa, kireissä farkuissa ja korkeissa koroissa näyttää viluisilta ja epämukavilta.
Mikä taas on nuorten tyyliä nyt 2021?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkaistut persreiät.
voi ei olen siis täti!
Kuinka tämä valkaisu tehdään ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukat kevytuntsikat.
Se reisimittainen on pahin omaan silmään.
Tuo on totta, jos untsikka on liian tiukka. Sopivan kokoinen reisipituisena on sen sijaan parempi vaihtoehto, koska se peittää ne mahdollisesti jo valahtaneet pakaralihakset.
Porkkana-malliset housut jotka niin kireät vyötäröltä että kenen tahansa alavatsa pullistuu pömpöksi.
Oli rumat jo ysärillä.
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä meidän 90-luvun nuorten mielestä on tätityyliä.
Pillifarkut ja biker-takki taas on niiiiin nuorekkaita 😀
Vierailija kirjoitti:
Katso vaikka Monkin sivut, niin näet. Ja ei, sen ei ole tarkoituskaan miellyttää kaikkien silmää.
Ysärijutut (edelleen, sehän on ollut pinnalla jo useamman vuoden) ja 2000-luvun alku on trendikästä. Ajattele donitseja, isoja pinnejä, leveitä tai suoria lahkeita, isoja kassialmatakkeja, mutta myös lähes napamittaisia takkeja, löysät pari kokoa liian isot neuleet, vyötärön paljastavat paidat, ribbitrikoo ym.
Tää on hyvä ketju!
Teineillä on kyllä hupaisa muoti nyt, kun itse ysärin lapsena totuin näkemään vastaavia vaatteita juurikin niillä tädeillä silloin. Eli nykynuorten tyyli on ysärin tätityyliä.
Tästä nykyajan tätityylistä en osaakkaan sanoa mitään, kun alan itse lähestymään sitä täti-ikää niin vähän sokeaksi tulee.
Kertokaa lisää!
Yks päivä näin äidin ja teini-ikäisen tyttären ja äiti oli pukeutunut löysiin farkkuihin, nilkat paljaana, isot lenkkarit jalassa, löysä laatikkomainen takki, polkkatukka donitsilla ja hm:n pyöreät feikkisilmälasit. Näytästi just siltä että äiti yrittää liikaa ja hänen tyyli oli sellainen päälleliimattu tyttäreltä kopioitu.
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä ketju!
Teineillä on kyllä hupaisa muoti nyt, kun itse ysärin lapsena totuin näkemään vastaavia vaatteita juurikin niillä tädeillä silloin. Eli nykynuorten tyyli on ysärin tätityyliä.
Tästä nykyajan tätityylistä en osaakkaan sanoa mitään, kun alan itse lähestymään sitä täti-ikää niin vähän sokeaksi tulee.
Kertokaa lisää!
Minusta taas nuoret pukeutuu nyt samoin kuin nuoret pukeutui 90-luvulla: väljiä neuleita tai pusakoita, ylisuuret farkut, pyöreät silmälasit, kampaamattoman näköinen tukka jne jne. Toki nykyään on paljon eri nuorisogenrejä, fitness tytöt on yksi alalaji ja niitä ei ysärillä ollut ollenkaan.
Mun pitäis kesällä ruveta jo isotädiksi, kuinkas sit pukeudutaan? 😬😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt (vyötärömittainen) tiukka nahkatakki. Mieluiten musta.
Onko viininpunainen nahkajakku jo ihan out vanhempien tätien keskuudessa? Näitä oli paljon vielä 10 vuotta sitten ja ihan 2000-luvun alussakin.
On out nimenomaan vanhempien tätien keskuudessa : Äitini (76 v) antoi minulle (46 v) nimenomaan viininpunaisen bikertakin, kun ei enää käytä! 😄 Minähän tietty kuulun NUOREMPIIN täteihin ja voin ilmeisesti käyttää kyseistä jakkua? 😄
Odotan kauhulla permanenttia, tupeerausta ja ennen kaikkea permanentattua otsatukkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pillifarkut, kesällä farkkutakki/maksimekko/balleriinat -yhistelmä, hempeät vaaleanpunaiset neuleet valkoisten pillifarkkujen kanssa (romanttinen tyyli heille joilla niitä tähtikuvioisia gant-sohvatyynyjä, mieleellään beigenä), espoo-tyyli dynaamisine kevyttoppatakkeineen yms. Sen tietää ku näkee :D
Tämä on tätityyli 2020-luvulla, samoin jonkun edellä mainitsema lyhyt nahkatakki.
Helmikorvakorut ovat myös klassista tätiä, samoin kuin hillitysti raidoitetut leuka- tai olkapäämittaiset hiukset.
Ai eiks räväkkä kananp..setukka olekaan tätityyliä? Jos hillityt raidatkin on tätityyliä? Pitäiskö olla kalju ettei vaan olis tätityyliä?
Minä menen nykyään joka paikkaan pyöräilykamoissa, kun en viitsi korona-aikaan nähdä sitäkään vaiva kuin ennen. 54v täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai eiks räväkkä kananp..setukka olekaan tätityyliä? Jos hillityt raidatkin on tätityyliä? Pitäiskö olla kalju ettei vaan olis tätityyliä?
Tiedäthän, että palstalla ainoa hyväksytty hiustyyli on pitkät ja luonnolliset. Muu on kouvolaa, prideä, wété tai täti.
Kalju varmaan pridetystä, ellei ole kunnon syöpätarinaa 🤔
Tää oon minä!