Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla olisi oma naisluola

Vierailija
01.02.2021 |

millainen se olisi ja mitä tekisit siellä?

Kommentit (375)

Vierailija
121/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kysymys! Mun luolassa olisi meditaationurkkaus, jossa olis jumppamatto. Huonekasveja, musiikkisoitin, kirjoja hyllyssä, nojatuoli, maalausteline ja maalausvälineet. Pöytä kirjoittamista ja askarteluja varten.

Vierailija
122/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, yksi tärkeä juttu olisi myös hyvä äänieristys. Tykkään laulaa itsekseni, ja se ei nyt onnistu täysillä kuin mökillä yksin ollessa, kun alati pitää ajatella naapureita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan kun ketään ei kiinnosta jos naisella on naisluola. Tämä naiselta. Naisen touhut ei kiinnosta ketään jos ne liittyy naiseen itseensä. Empiirisesti havaittu.

Ei. En vihaa miehiä enkä naisia. Naiset eivät vain omaa itseään touhottaessa ole niin mielenkiintoisia. Tämän olen havainnut itsekin. Jos mies kertoisi mancavesta ja nainen kertoisi naiscavesta niin kuitenkin olisin kuuntelemassa miestä että no mitä siellä cavessa on. En tiedä miksi mutta tämä on totuus! Olen nainen ja olen kiinnostunut miehistä!

Minä en kuuntelisi kumpaakaan turhan englannin käyttäjää.

Vierailija
124/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kauhean tarkka sisustus- ja taidemaku, joten minun naisluolani olisi sisustettu sellaisin lampuin, matoin, verhoin ja maalauksin, joista minä tykkään mutta mies ei halua meille (ja pakkohan sitä on kompromisseja tehdä...). Luolani olisi omaa puuhatilaani, luultavasti en lukisi tai katsoisi elokuvia siellä, koska se onnistuu hyvin myös makuu- ja olohuoneessa.

Luolassa olisi paljon pöytätilaa, johon voisin jättää omat kirjoitus- ja ompeluprojektini levälleen ja jatkaa heti kun siltä tuntuu. Siellä voisi tehdä pieniä nikkarointi- ja maalausprojekteja myös. Sisustus olisi sen verran rupuinen, että pienet maalitahrat tms. eivät haittaisi. Lattiatilaa olisi tarpeeksi jumppaan ja tanssitreeniin. Hyvä äänieristys olisi tärkeä, niin voisi laulaa ja soittaa kenenkään häiriintymättä. Luolassani voisin silloin tällöin poltella sisällä myös röökiä.

Vierailija
125/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso telkkari, upottava nojatuoli, hylly täynnä kauhuleffoja, värikkäät seinät, rutosti retro- ja sarjiskamaa, jääkaappi täynnä kiinalaista safkaa ja jos siihen kylkeen saisi puusaunan niin en poistuisi koskaan.

Vierailija
126/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumppanurkassa saatan jumpata vaikka keskellä yötä. Tanssin seksuaalisesti ja villisti ympäri luolaa. Verhot ovat silloin kiinni. :D

Minun luolani verhot saisivat olla auki.

Sehän siinä parasta olisikin.

Ap.

Vierailija
127/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löhöpiste, vesipiste. Peili, ehostusvälineet, puhelin, ruokaa

Vierailija
128/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on mun käsityöt levällään isolla pöydällä ja tietokone nurkassa, jota voin näpistellä, kun käsityöt ei nappaa.

On sohva pötköttelyyn ja musiikin kuunteluun. Kaappi roinalle ja apteekkilaatikostoa sälälle. Sitten on vielä rekki täynnä vaatteita, joista joko tuunaan jotain käyttökelpoista tai laitan lihoiksi kokonaan.

Se pitäisi siivota, kunnon tyhjennys ja miettiä kaikki uudestaan. Siitä voisi saada viihtyisänkin. Nyt se näyttää siltä, että se sohva on heitetty sinne karvan, sulkien ja kimalteen keskelle.

Vierailija
129/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kunnon peliluola; pöytä dnd:lle, työpöytä upouudella tietokoneella ja kahdella näytöllä, sekä ihanan muhkea iso sohva, telkkari ja switch sekä pleikkari 🤤

Toinen vaihtoehto tai osa luolaa, pari kirjahyllyä täynnä kiinnostavaa luettavaa, nojatuoli jossa voi lukea ja kutoa. Taiteen tekemiseen ministudio, hyvä valaistus ja erinomaiset äänentoistolaitteet. Tästä luolasta en poistuisi varmaan koskaan.

Vierailija
130/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot, ranskalaiset ikkunat, josta pääsisi puutarhaan, jossa saisin puuhailla ja istuskella. Itse huoneessa yhdessä nurkassa olisi puutyöpaja, sirkkelit, höylät, penkit, hyvää puutavaraa. Toisessa taas polttouuni, jossa polttaisin keramiikkatöitäni. Keskellä iso, iso täyspuinen työpöytä, jossa voisin em. keramiikkatöitä, entisöinti, nikkarointia ja muuta tehdä. Korkeat katto, vanhat palkit saisivat olla näkyvissä, luonnonvaloa. Toisella puolella huonetta, tai ehkä se olisikin vaikka L-mallinen, olisi hyvä, pehmeä nojatuoli, kirjoja, hyvät musiikintoistovälineet, lukulamppu, upottavan pehmeä matto. 

Vierailija
131/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea tyylikäs sisustus, lasipöytä ja leikkokukkia. Kaksi kaunista ja mukavaa nojatuolia sekä sohva, iso pehmeä matto, valkokangas, äänentoistolaitteet. Himmennettävä tunnelmavalaistus, kynttilöitä. Samppanjaa, rieslingiä ja amaronea tarjoilulämpötilassa. Padissa suoratoistot, kirjat ja uudet sisustuslehdet. Kahvin- ja teenkeittomahdollisuus. Kauniita astioita, herkkuja kaapissa.

Täällä ei askarreltaisi tai sotkettaisi mitään vaan tila olisi lueskeluun, musiikin kuunteluun, leffojen katsomiseen yksin tai ihanassa seurassa.

Vierailija
132/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin, yksi tärkeä juttu olisi myös hyvä äänieristys. Tykkään laulaa itsekseni, ja se ei nyt onnistu täysillä kuin mökillä yksin ollessa, kun alati pitää ajatella naapureita.

Tää on muuten sellainen asia mitä toivoisin omaankin luolaani. Rakastan laulamista, joten kerrostalossa asuessa tuntuu että joudun rajoittamaan itseäni, kun en voi laulaa niin täysiä kuin haluaisin. Tai periaatteessa voisin, mutta en halua häiritä naapureita.

Vierailija
133/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisluolassani olisi:

Ompelunurkkaus, aika tarkasti jo ketjun alussa kuvailtu. En muista, oliko mallinukke mainittu. Nykyelossa jää ompelukset tekemättä kun leikkaamaan ei pääse edes kansalaisopistolle, joten leikkuupöytä olisi ehdoton. Itselleni sääntö, että sille ei saa kasata tavaraa, kankaat ja muu sälä säilötään ehdottomasti muualla.

Tilaa säilöä (hartsi)keräilykoruni kauniisti tuhoamatta niitä valolla. Eli jonkinlainen lipasto juuri sopivan mallisilla laatikoilla ja lisäksi esittelytila, jossa voi pitää vaihtelevat korut esillä. Rannekorutelineitä.

Pari vaatekaappia valmiille vaatteille vaatehuoneen (ei naisluolassa) lisäksi. Mekkorekki käytössä kiertäville mekoille.

Tulipas superstereotyyppinaisellinen luettelo, vain naistenlehdet ja meikit puuttuu! Minulla ei ole lapsia eikä muita sotkijoita itseni lisäksi (siisti mies kylläkin), vauvapalstailuun kelpaa sohvannurkka ja kaljan juontiin keittiönpöytä. Kankaanleikkauspöydästä ja silitysasemasta voin vain haaveilla, muita juttuja voisin toteuttaakin.

Vierailija
134/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä äänentoisto, oma kuntosali, jääkaappi jossa treenieväitä ja juomia, jumppanurkka, kuntoiluvälineitä, himmennettävä valaistus, iso TV, läppäri, tilava ja toimiva keittiö, nojatuoli, kaunis sisustus ja värimaailma. Rentoutumista varten olisi oma tilansa, jossa olisi ainakin iso sänky.

Vierailija
135/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun huone ois täynnä kenkiä ja vaatteita, sit siinä olisi oma catwalk, soittaisin musaa ja leikkisin olevani jotain. Siis ootteko jo ostaneet jotain pastellin keltaista? Cossillekin oli tullut pastellinkeltaisia vaatteita ja vähän sellaisia salvian vihreitä vaatteita. Jotkut on tosi hienoja mutta toiset näyttää siltä kuin niissä kulkisi vaan iloinen nunna. Kuka sellaisia vaatteita haluaa edes käyttää? Se on vähän niin kuin sanois olevansa "kehopositiivinen" mutta kieltäisi sen asian että lihavuus voi aiheuttaa pitkän ajan kuluessa kuitenkin sairauksia kuten diabetesta. 

Vierailija
136/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kysymys. Ihana muistella! Mulla on ollut tällaisia omia huoneita, jotkut duunissa (tutkijantyö yliopistolla), jotkut kodeissani, jotkut vuokralla. Toivottavasti vielä joskus taas.

näkymä puistoon, puistokadulle, kävelykadulle, luontoon tms. mielenkiintoiseen näkymään, jossa on sekä vihreää ja vuodenaikojen vaihtelua että ihmisiä liikkeellä

äänieristys, paksut seinät tai naapurina vain hiljaisia liiketiloja tms.

tunnelmallisia kohdevaloja - EI kalseita yleisvaloja!

valtavasti kirjoja, pieni sohva / nojatuoli ja rahi, tietysti tyyny ja torkkupeitto

hyvä kirjoituspöytä tuoleineen sekä laskutilaa, jolle projektit voi jättää levälleen

laadukkaita kyniä joihin muut ei saa koskea, hyviä lehtiöitä/muistikirjoja, bullet journal -tarvikkeita yms.

laadukas läppäri, jolle muilla ei ole asiaa

vinyylit ja soitin

pieni jääkaappi, pieni liesi, kahvinkeitin, vedenkeitin

pikkukylppäri, jossa kunnolla valikoimaa, etenkin tuoksuvia tuotteita

kylpytakki, aamutakki, yöpaita, villasukat

Vierailija
137/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan kun ketään ei kiinnosta jos naisella on naisluola. Tämä naiselta. Naisen touhut ei kiinnosta ketään jos ne liittyy naiseen itseensä. Empiirisesti havaittu.

Ei. En vihaa miehiä enkä naisia. Naiset eivät vain omaa itseään touhottaessa ole niin mielenkiintoisia. Tämän olen havainnut itsekin. Jos mies kertoisi mancavesta ja nainen kertoisi naiscavesta niin kuitenkin olisin kuuntelemassa miestä että no mitä siellä cavessa on. En tiedä miksi mutta tämä on totuus! Olen nainen ja olen kiinnostunut miehistä!

Mitä ihmettä sönkötät? En ymmärtänyt tästä mitään. Kerran kuulin kun joku vanha pultsari jorisi itsekseen bussissa. Kuulosta tältä. 

Vierailija
138/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo. Siellä on mm. pari kirjahyllyllistä täynnä kirjoja, mukava sohva, paljon huonekasveja, pelikonsoleita ja iso kasa pelejä niille(kerännyt jo lapsesta asti). Ihana pehmeä matto. Säädettävä valaistus. Kissalle raapimapuu ja oma peti. Minijääkaappi jossa kylmää vettä.

Lähinnä rentoudun siellä kirjoja lueskellen ja pelejä pelaillen.

Minun vaimolla on oma naisluola. Kun rakennettiin talo ,niin hän sanoi että tällä lainarahalla haluaa oman huoneen missä on hänen omat jutut ja sellainen oma paikka. Olin ok. Se tehtiin. hänellä on siellä myös satoja kirjoja, Vinyylisoitin ja kasa levyjä, iso divaani, oma valaistus ja pelikonsoni. Kun hän tarvitsee sen sen omanajan arjesta, niin sinne hän menee. Siellä rentoutuu ilman häiriötä. Kun hän menee kammioonsa, niin en ole ikinä häirinnyt häntä. Saa olla ja nauttia omasta jutustaan. Arvostan hänen omaa juttuaa ja hän arvostaa myös minun, vaikka miesluolaa ei olekaan. Jos katson jalkapalloa, niin ei hän tule hokemaan mitään. Tällaiset asiat on hienoja.

Vitsit. Ottaisin itekin, mutta pelikonsolin tilalle PC ja sitten vielä takka.

Vierailija
139/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi pihan perällä oma pikkumökki, jonka edessä pihakeinu. Tiloissa olisi sauna, kylpyhuone ammeella, vessa ja minikeittiö jossa vedenkeitin ja minijääkaappi. Kivoja teekuppeja, hyvää teetä.

Sisustus olis todella minimalistinen. Seinällinen kaappeja, joiden sisällä mun kirjat, levyt, pelit, DVDt, langat ja tarvikkeet, ompelukone ja hyvin varusteltu pelikone ratteineen ja polkimineen. Kaikki tämä kuitenkin niin, että ne saa piiloon ovien taakse.

Toisella seinällä tv. Pelikonsoleita. Kaikki nämäkin piilotettavissa. Integroitu äänentoisto.

Joku hylly kauniita esineitä. Pari taulua. Ihana löhösohva sekä hyvä tuoli neulomiseen ja lukemiseen. Jalkalamppu.

Vierailija
140/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se ;) . Sais olla ainakin 5 naista siellä.  Kaikki vois olla vähän erilaisia niin pysyisi mielenkiinto yllä. Olisihan se naisillekin helpompaa, kun ei tarvitsisi yhden naisen koko ajan miehen tarpeita tyydyttää. Joskus olisi yllä aika huikeata viettää yö näiden kaikkien kanssa.

Olisiko sellaisia naisia, jotka tällaisesta luolaelämästä olisi oikeasti kiinnostuneita?