Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi oma naisluola

Vierailija
01.02.2021 |

millainen se olisi ja mitä tekisit siellä?

Kommentit (375)

Vierailija
61/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen McDonaldsin tarjonta

Vierailija
62/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikäli kun yleensä perheen koti on naisen valtakuntaa lähes kokonaisuudessaan voitaneen kai puhua että jokaisella naisella on jo oma naisluolansa. Yleensä se on mies joka ahdetaan johonkin pieneen nurkkaan kaluinensa (ja jota ehkä se mies dominoi, jos nainen sallii).

Minä voisin luovuttaa meidän keittiön kokonaan miehelle miesluolaksi. Täällä on jo kaikki tarpeelliset kalut valmiina eli jääkaappi, sähköhella ja tiskikone. Olen varma, että mies ei innostu ajatuksesta, mutta taidanpa ehdottaa silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustakämppä, yksiö

Sinne on hyvä viedä baarihoidot ilman että häiritsee ukkoa.

Voisin viedä ukon sinne, baarin kautta.

Ap

Vierailija
64/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majakka olisi hyvä siihen tarkoitukseen.

Vierailija
65/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikäli kun yleensä perheen koti on naisen valtakuntaa lähes kokonaisuudessaan voitaneen kai puhua että jokaisella naisella on jo oma naisluolansa. Yleensä se on mies joka ahdetaan johonkin pieneen nurkkaan kaluinensa (ja jota ehkä se mies dominoi, jos nainen sallii).

Minä voisin luovuttaa meidän keittiön kokonaan miehelle miesluolaksi. Täällä on jo kaikki tarpeelliset kalut valmiina eli jääkaappi, sähköhella ja tiskikone. Olen varma, että mies ei innostu ajatuksesta, mutta taidanpa ehdottaa silti.

Meidän keittiö on miesluolan eli olohuoneen kyljessä. Se ei ole kokonaan erillinen huone, vaan eroteltu ja epäkäytännöllinen nurkkaus.

Olkkarissa sen sijaan on iso tv ja muhkea divaanisohva. Hyllyssä on paljon kirjoja mutta yksi lasivitriini on baarikaappina.

Vietän valtaosan ajastani makuuhuoneessa.

Ap

Vierailija
66/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano, biljardipöytä, viinikaappi, hyvät äänentoistolaitteet, iso sohva jonka saa sängyksi, televisio (ei tarvitsisi olla mikään megaskriini), kirjahylly, palapelejä ja pöytä niiden tekemistä varten. 

Olispa tuollainen.

Vierailija
67/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin rauhallisen meditointi- ja joogatilan. Lisäksi kirjoja, paljon kasveja, valtava nojatuoli...

Vierailija
68/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma siivouskomero, johon miehellä ei pääsyä. Lisäksi pyykinpesukone ja viikkausteline. Kaikenlaisia rääsyjä keräilisin, joita lajittelisin vapaa ajalla...❤

Vierailija
69/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi siellä kaikki mitä nyt en ehdi tehdä. Työpiste, jossa saisin rauhassa käsitellä kuvia ja tehdä grafiikoita. Iso kasa lankoja ja keinutuoli, missä voisin neuloa. Olisi hierova nojatuoli ja pelikonsoli. Kirjoja paljon. Olisi myös trapetsi tai ilmarengas, sekä juoksumatto. Seinällä olisi itse tehtyjä tauluja. Erkkerin tahtoisin myös, sellaisen että ikkunalla voisi istuskella, juoda kahvia ja katsella maailman menoa. Olisi myös oma kylpyhuone, joka olisi tehty viimeisen päälle ylelliseksi. Eli se olisi hirveä sekasotku kaikkea mitä en muuten saa rauhassa tehdä. :D

Vierailija
70/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisluolassani olisi iso telkkari, pelikonsolit, löhötuoli, muutama viherkasvi ja minijääkaappi alkoholia varten. Ainiin, ja meikkipöytä.

Vierailija
71/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo. 3 metrinen työpöytä, tietokone isolla näytöllä, stereot, ompelukone, mallinukke, laatikostoja helmille, kaappi ja hyllytilaa reilusti

Vierailija
72/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusin x-box ja hyvä pöytätietokone. Valtava telkkari. Mukava sohva, jossa voi pelailla ja katsella leffoja tai vaikka nukkua. Pehmeä matto. Hyvät kajarit josta kuunnella musaa ja vahvari kitaransoittoa varten. Jääkaappi, jossa kivennäisvettä ja kaljaa.

Ja juu, olen nainen. 😁

Kuulostaa muuten todella hyvältä, mutta loppu särähti korvaan... Tuommoinen ylimielinen "olen niiiin erilainen nainen" asenne, vaikka ei ole edes niin ihmeellisiä juttuja.

Hän vain kuvaili tyypillisen miesluolan.

Vierailija
73/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on inspiroiva keskustelu.

Ap

Vierailija
74/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisi ihan mitä vain niin siellä olisi:

-Hyvä sähköpiano kuulokkeilla tai flyygeli (tai vaikka molemmat)

-Kitara ja ukulele

-Läjäpäin nuotteja

-Jooga/jumppanurkkaus isolla peilillä, ilmajoogaliinalla ja jumppa-/joogavälineillä

-Ateljee nurkkaus kaikelle taide-, askartelu- ja näpertelyasioille

-Pelikonsoli ja hyviä pelejä

-Iso tv

-Hyvä tietokone (jolla voi myös pelata)

-Mukava sohva pelailua, leffojen kattelua ja päikkäreitä varten (+lämmin viltti)

-Hyvät kajarit musiikille

-Myös hyvät kuulokkeet

-Erilaisia villalankoja ja puikkoja

-Kaappi päiväkirjoilleni ja muille minulle tärkeille kirjoille

-Lauta- ja palapelejä

-Jääkaappi jonne saa hyviä juomia ja herkkuja

-Myös sauna vois olla siinä hollilla

-Tietenkin hyvä netti

-Suoratoistopalveluita ja äänikirjapalveluita

Lisäksi paikka olisi mieltymykseni mukaan sisustettu valoisaksi, sielä olisi ruukkukasveja ja ikkunoissa pimennysverhot. Pehmeä matto ja kodikkaat verhot. Tunnelma rauhallinen.

Voi, en varmaan poistuis luolasta koskaan :D

Täytyy varmaan ruveta suunnittelemaan luolaa ihan oikeasti (vähän pienemmässä ja edullisemmassa mittakaavassa). Miksi en ole aiemmin tajunnut sellaisesta edes haaveilla.

Hienoa, siitä vaan!

Vierailija
75/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Siellä on (vanhoja kaikki) sohva, nojatuolit, muita istuimia. Isohko pöytä. "jouluvaloja", eli saa tunnelmallisen valaistuksen pimeisiin syysiltoihin. Takka on myös. Mattoja, koska lattia on betonia. Vanhat rakkaat stereot, ja cd, sekä c-kasettikokoelmani. Tikkataulut, sekä normi että dartsi.  Välittömässä yhteydessä sijaitsee puusauna, ja niinpä kätevästi istuskelen naisluolassani kun lämmittelen pihasaunaa. Kuuntelen musiikkia, olen vain, ja istuskelen. Kavereiden kanssa juodaan joskus siellä kaljaa kun ollaan saunottelemassa. Jääkaappia ei ole, kun tilan pitää muuntautua niin moneksi, että mitä vähemmän on vakinaista tavaraa, sitä kätevämmin muuntautuu. Isoon kylmälaukkuun laitan juomat jos on tarve, yleensä ei ole. 

Vierailija
76/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, olen haaveillut kirjastohuoneesta niin kauan kun muistan. Tummat puupaneelit, muhkeat, pehmeänahkaiset nojatuolit ja pieni sohva. Iso kirjoitus/työpöytä, jossa vihreäkupuinen valaisin. Takka. Viinakaappi. Seinät kirjahyllyjä ja kirjoja täynnä. Antiikkinen, iso karttapallo. Pehmeä, iso, äänen nielevä matto. Huoneeseen ei tarvitse välttämättä tulla paljon valoa, mutta jos on ikkunat, niin sitten sellaiset pieniruutuiset. Tummat, pitkät, raskaat verhot. Lähes huomaamaton ja laadukas äänentoistojärjestelmä, josta kuuntelisin vaimeasti Sinatraa ja vanhaa jazzia. Se olisi oma naisluolani ja taivas.

Vierailija
77/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, iso sohva ja jättitelkku, pieni baari, satisfyereitä. :-D

Vierailija
78/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, 80 neliön kokoinen. Mitäkö tekisin, samaa kuin nytkin teen, nautin elämästäni.

Tämä on uusi, velaton ja kaunis. Jäin juuri eläkkeelle, on aikaa nauttia!

Vierailija
79/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen luola on koko talo, mies ajettu autotalliin.

Kerrostaloissa pubeihin. Nyt olisi kuitenkin syytä korona-aikaan määrätä miehet kotiin etteivät pubeihin lähde tartuntoja hakeen.

Vierailija
80/375 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että miehenä naisluola. No hmmm mietitäänpäs.