Jos sinulla olisi oma naisluola
Kommentit (375)
Se ei olisi huone vaan oma minitalo. Oma piha on sellaiselle vähän pieni. Haluaisin etätyöhön ja oleiluun minimalistisen kuution luonnon keskelle. Käytännössä myös mukavuudet olisivat jees, joten sitten lähestytään mökkiä. Unelmissani se olisi pieni, luonnossa, moderni, ja vain minulle. Sisustusta olisi mahdollisimman vähän, vain käytännölliset välttämättömyydet.
Koivunvaalea lämpöeristetty 1 huoneen ja 1 vessan mökki metsässä.
1 seinä on ikkunaa, sen edessä unelmien nojatuoli. Iso sänky jossa täydelliset petivaatteet. Lattian peittää itämaiset matot. On suuri kamina jolle mahtuu kattila ja kahvipannu.
Tärkein on työseinusta. Koko seinän mittainen työpöytä eri osioille: tietokoneelle, käsitöille, rakentamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei muuta olekaan...
Tämä oli kyllä päivän piristys :)
Viherhuone, talvipuutarha. Hoitaisin kukkia ja viherkasveja, istuisin kahvia juoden ja katselisin kasveja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo. Siellä on mm. pari kirjahyllyllistä täynnä kirjoja, mukava sohva, paljon huonekasveja, pelikonsoleita ja iso kasa pelejä niille(kerännyt jo lapsesta asti). Ihana pehmeä matto. Säädettävä valaistus. Kissalle raapimapuu ja oma peti. Minijääkaappi jossa kylmää vettä.
Lähinnä rentoudun siellä kirjoja lueskellen ja pelejä pelaillen.
Minulla sama, paitsi että eläimiltä pääsy kielletty ja jääkaappi on aina täynnä olutta.
Huone olisi sisustettu täysin Tylypahkan tyyliin, varsinkin oman tupani väreihin. Siellä olisi lämmin takka, jonka ääressä voisin lukea mukavasti Pottereita mukavassa nojatuolissa ja/tai sohvalla.
Siellä olisi myös iso kirjoituspöytä, jonka ääressä voisin piirtää, maalata ja askarrella.
Huoneessa olisi myös kaappi, joka sisältäisi paljon teetä ja erilaisia herkkuja.
Ja tietysti paljon paljon Harry Potter -juttuja, keräilytuotteita, pehmoleluja, eri kirjapainoksia, oman tupani nimikkovaatteita ja iso televisio, josta voisin katsoa Harry Potter -elokuvia. Kirjat ja keräilyjutut olisivat kauniisti aseteltuina isoissa kirjahyllyissä.
Potter-fani N27
Mullahan on. Tää on kyllä aivan karsee.
Hyviä puolia: kissat, tv ja pelikonsoli. Sänky. Wc.
Huonoja puolia: ihan surkee sisustus. Kamala sotku koko ajan vaikka muka siivoan. Telkkari+konsoli sängyn edessä, siinä koko luolan sydän. Kissat sitten tuovat eloa ja lohtua tähän pimeyteen ettei yksin tartte höpöttää ja nukkua.
Jos voisin unelmoida... Haluaisin semmosen luolan, jossa olis iso töllö, kunnon pelikone, äänentoistovehkeet, muhkea sohva, jotain sisustuselementtejä kuten matto, kivat verhot, mun omaa ja muiden tekemää taidetta seinillä, huonekasveja (mieluiten muovisia, ettei ne kuole), jääkaappi jossa jääpalakone ja se ois aina täynnä kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Viherhuone, talvipuutarha. Hoitaisin kukkia ja viherkasveja, istuisin kahvia juoden ja katselisin kasveja.
Minun minimalistisen kuutioni ympärillä voisi myös olla pieni puutarha 😊
Mulla on vanhoista ikkunoista tehty valkoinen kasvihuone.Kasvatan siellä kukkia, tomaatteja, kurkkuja, yrttejä ym.ja siellä vietän vapaa-aikani huhtikuulta lokakuulle, puuhaillen mitä milloinkin ja välillä vaan istuen ja ihmetellen. Kuuntelen musaa ja joskus tissuttelen hommieni ohessa. Ihan paras naisluola!
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer.
Muuta ei nainen tarvitse.
Sen häiriöttömään käyttämiseen tarvitsen oman tilan eli sen luolan. Nytkin täytyy lähteä hotelliin tai laivalle, jos halutaan miehen kanssa irrotella.
Luolassani olisi parasta, että voisi kulkea alasti olematta kuin näyteikkunassa. Voisi järjestää vaikka millaiset partyt kenenkään häiritsemättä tai häiriytymättä.
On jo.
Kirjoja, stereot, piano.
Hyvin varusteltu keittiö, ovi puutarhaan.
Vierailija kirjoitti:
Se ei olisi huone vaan oma minitalo. Oma piha on sellaiselle vähän pieni. Haluaisin etätyöhön ja oleiluun minimalistisen kuution luonnon keskelle. Käytännössä myös mukavuudet olisivat jees, joten sitten lähestytään mökkiä. Unelmissani se olisi pieni, luonnossa, moderni, ja vain minulle. Sisustusta olisi mahdollisimman vähän, vain käytännölliset välttämättömyydet.
Minulla täysin sama. Olisi ihanaa. Harmi kun ei ole varaa tuollaiseen ja sekin ongelma, että pitäisi tulevaisuudessa 100 % etätyön viimein päätyttyä päästä kerran viikossa toimistolle Helsinkiin. Ja ei ole autoa.
Vierailija kirjoitti:
Uusin x-box ja hyvä pöytätietokone. Valtava telkkari. Mukava sohva, jossa voi pelailla ja katsella leffoja tai vaikka nukkua. Pehmeä matto. Hyvät kajarit josta kuunnella musaa ja vahvari kitaransoittoa varten. Jääkaappi, jossa kivennäisvettä ja kaljaa.
Ja juu, olen nainen. 😁
Kuulostaa muuten todella hyvältä, mutta loppu särähti korvaan... Tuommoinen ylimielinen "olen niiiin erilainen nainen" asenne, vaikka ei ole edes niin ihmeellisiä juttuja.
Tietokone, tietokonepelejä, pelituoli, tv, pimennysverhot, sänky, hierova tuoli, seinillä tauluja, jääkaappi, jossa olutta ja kivennäisvettä, kylpyhuone, jossa poreamme, käynti ulos. Tietysti äänieristetty. Nämä tuli mieleen. Ja ihan nainen olen.
Mun luolassa olis avattu karkkipussi tai suklaalevy, josta olisi syöty vain pari palaa. Ja mä saisin syödä ne ihan omaa tahtiani, ilman että joku olis syönyt ne sillä aikaa kun käyn lenkillä tai suihkussa. Paljoa en tarttis. 🤔
Naisluolat ei ilmeesti iha hirveesti eroo miesluolista. :) Odotin uima-altaita ja riikinkukkoja. :D
M25 kirjoitti:
Naisluolat ei ilmeesti iha hirveesti eroo miesluolista. :) Odotin uima-altaita ja riikinkukkoja. :D
Kuka niitä haluaa, kun ne on kalliita ja hankalia ylläpitää.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on 4 kaapillista kankaita, 1 lankoja, 4 laatikollista nappeja ja nauhoja ja noin 3 hyllymetriä ompeluun liittyviä kirjoja ja lehtiä. Lisäksi kunnon pöytä kankaiden leikkaamiseen, saumuri, peittari ja ompelukone ikkunaseinustalla rinnakkain. Silityslauta ja -rauta löytyvät myös (tai oikeastaan se kai on nimeltään höyryasema). Lisäksi on nojatuoli, pieni pöytä läppärille ja kaiuttimet.
Oih, tällaisesta haaveilin itsekin, kun vielä ompelin. Ainoa ompelupaikka oli keittiön pöytä ja kyllä vtutti venkslata tavaroita ees ja taas.
Tää kuulostaa aika lailla minunkin unelmaluolalta, lisäisin ehkä vielä muitakin kirjoja ja telkkarin :)