Jos sinulla olisi oma naisluola
Kommentit (375)
En tarvitse naisluolaa. Yksi nainen riittäisi. En tosin sitäkään tarvitse ainakaan nyt. Viihdyn mainiosti kinkkuna.
Naisluolassani olisi riippukeinu, piano, levysoitin ja levyjä, tilaa tanssia, jääkaappi juomille ja pienelle purtavalle, lattiatyynyjä, sohva ja sohvapöytä, pieni senkki, jonka ovien takana luettavaa. telkkari olisi joko kaapissa tai sellainen kehystetty taulun näköinen.
Minulla on 80 m2, teen täällä kaiken, ihan mitä haluan, tai olen tekemättä.
Minun ei tarvitse asua kerrostalossa kyylien ja sääntöjen armoilla, asun vapaudessa itse päätökset tehden.
Vastaanottaisin Tinder matcheja hauskan pidon merkeissä, kun mies imuroi ja laittaa ruokaa
Suht voimakassävyinen esim kukkatapetti, hyvä divaani löhöämistä varten. Hämyisä valaistus, kaminatakka. Ikkuna puutarhaan päin (no meillä on toki kaikista ikkunoista näin:D). Tilaa vaikka joogamatolle aidon itämaisen maton päällä
Kuuntelisin äänikirjoja, rauhoittuisin ja rentoutuisin
Minulla on oma huone. Täällä on mappeja, pahvilaatikoita, lehtiä, muovipusseja, tärkeitä papereita, rojua ja krääsää, veistoksia ja maalauksia, piirustuksia. Minulla on täällä risa tietokone, millä tätäkin nakutan, ja välillä poltan täällä tupakkaa. Aiemmin join joskus kaljaa, mutta en ole sitä enää harrastanut, menee rahat vaan hukkaan.
Öööh... millainen tämän pitäisi olla? En tiedä, varmaan ihan erilainen, mutta viihdyn täällä.
Ykkössivun alussa on mukavan kuuloisia nailuolia.
Vaikka asun mieheni kanssa, olen saanut päättää miten koti sisustetaan ja laitetaan. Siellä sun täällä on pehmoleluja ja pieniä legosettejä, kun tykkään kovasti leluista edelleen. Pikkumakkari eli työhuone on ollut milloin mitäkin. Nyt loppuvuodesta 2021 sisustin tätäkin enemmän omaan makuun - värikästä ja valoisaa on.
Tuskin tämä olisi mikään varsinainen naisluola, mutta kauan olen jo haaveillut, että olisi oma harrastustila. Sinne mahtuisi biljardipöytä, pingispöytä, ehkä joku muukin peli. Jotain kuntosalilaitteita myös. Mahtavaa olisi myös, jos omassa rauhallisessa nurkassa olisi sänky, jossa voisi nukkua kuulematta miehen kuorsausta, oma telkkari, lukupiste ja kissoille temmellystilaa...
Taidetta seinät täynnä. Ihana samettisohva, Espressokone, sherryä ja snackseja. Klassista musiikkia ja iso tv särmi.
Jep. Sitä kutsutaan myös kodikseni. Kaikki just niin kuin minä haluan.
Selkeä, väljästi kalustettu, suoria linjoja, selkeitä värejä, raikasta.
Laadukkaat vuoteet, itselläni ja vierashuoneessa, pari hyvää tv:tä, hyvät olot lemmikeilleni, työhuone jne.
Ei valittamista.
Minulla on miesluola missä on riittävästi viinaa, äänentoistoa, soittimia, pelejä ym. Vaimolla on sitten loput kartanosta.
Silloin olisin yhtä lapsellinen ja kehittymätön kuin nykyajan "miehet"
Huone jossa on divaani, telkka ja jääkaappi. Pehmoisia peittoja ja tyynyjä. Lehtiä ja tietsikka. Huoneesta oma sisäänkäynti ulos. Kukaan ei saa tulla jos olen laittanut kyltin oveen.
Työpöytä, ompelukone, kirjahyllyjä, paljon kirjoja, nukkekoti, maalausteline, pehmeä sohva, takka.
Lammastalja.
Kasveja paljon sekä kitarani, koiranpeti.
Minulla on naisluolana 3 h + k + kph + lasitettu parveke.
Asun yksin ja viihdyn. Kangaspuut olohuoneen nurkassa, eilen aloin uuden mattoloimen.
Se olisi eräänlainen vaatehuoneen ja buduaarin yhdistelmä tassuammeineen ja kristallikruunuineen. Vaaterekit olisi järjestetty värikoodeittain ja hyllyillä sekä kampauspöydällä olisi tuoreita kukkia, tuoksuja ja koruja ja tilan keskellä olisi ylellinen divaani jossa voisin loikoilla tuoreita hedelmiä ja pikkusuolaisia nauttien.
Mulla on, mutta sisustus on kesken. Nyt siellä on vanha nojatuolinreuhka, jossa on ihanaa istua, nitisevä puusänky päiväunia varten ja iso työpöytä askarteluprojekteille, jotka viimein saa jättää levälleen lojumaan vaikka viikoiksi. Haluan sinne vielä hyllyjä ja säilytystilaa omille vermeilleni, nyt kaikenlaissia tarvikkeita lojuu vähän joka puolella, enkä koskaan löydä mitään, kun en tiedä, mistä aloittaisin etsimään.
Olen miettinyt tätä useita kertoja sen jälkeen, kun yksi ystävistäni rakennutti takapihalleen oman naisluolansa, jota kutsuu nimellä She Shack. Toisella taas on leivontatila, kolmannella käsityöhuone.
Muutamia vuosia sitten teimme tarjouksen kodista, jossa oli tavallaan 2 asuntoa yhdessä. Jos olisimme saaneet sen paikan, olisimme miehen kanssa tehneet siitä toisesta asunnosta vapaa-ajan paikkamme, jossa voisimme ottaa aina välillä omaa aikaa. Harmi, ettei niin käynyt.
Nykyisin haaveilen, että lasten muutettua omilleen muutan yhdestä lastenhuoneesta itselleni oman tilan. Miehellä on jo työhuone, joka on osin hänen luolansa, joten minäkin tarvitsen oman tilani.
Huoneeseeni tulisi iso kirjahylly kirjoilleni, työpöytä, hyvä tuoli, iso nojatuoli (Ikean Ektorp tai vastaava), pehmeä sohva, torkkupeittoja, sisustyynyjä, unelmieni matot. Seinälle laittaisin meriaiheisia tauluja, ikkunaan kimaltavat verhot. Pidän vaaleasta sisustuksesta juuri nyt, joten paljon vaaleita värejä. Huoneeseen tulisi myös joulukuusi, olen sen verran joulukahjo. Siihen valot ja sopivat koristeet, kun sille päälle sattuu.
Huoneessa olisi myös pieni jääkaappi juomille ja sopivia herkkuja.
Tekisin luolassani juuri sitä, mikä silloin tuntuu hyvältä: luen kirjoja/lehtiä, kirjoitan, maalaan, teen palapelejä, askartelen, herkuttelen, katson jotakin hyvää sarjaa/elokuvaa, kuuntelen musiikkia, vain rentoudun.
Tilava huone täynnä kaikkea söpöä kuten Muumeja ja Hello Kittyä. Paikka jossa voisin rauhoittua ja lukea kirjoja ja ommella. :)