Oletteko rakastuneet puolisoonne/poika- tai tyttöystäväänne uudestaan?
Takana kuiva kausi parisuhteessa, siis useampi kuukausi todella ankeaa aikaa. Ei varsinaisesti riitoja mutta ihan armoton kyllästyminen ja ärsyyntyminen puolin jos toisinkin. Etenkin minä olen ollut tosi kyllästynyt mieheen ja kaivannut vaan omaa tilaa ja rauhaa. Mietittiin jo että pitääkö alkaa eroa vääntää. Sitten juttelin muutaman kaverin kanssa heidän suhteistaan ja yhtäkkiä tajusin että mun mies ja meidän suhde on aivan ihana. Ihan paras! Ja jotenkin vaan tuli se alun rakastuminen uudestaan täysillä päälle ja ollaan nyt kuin vastarakastuneet. Ollaan oltu viitisen vuotta yhdessä, ja mieskin oli ihmeissään ja onnessaan. On mahtavaa "löytää" toinen uudestaan!! En tiedä onko tämä yleistäkin, mutta mulle/meille ei ole koskaan ennen tapahtunut.
Kommentit (3)
No, sain ehkä vähän "apuja" e-pillereistä... Alettiin olemaan silloin kun en vetänyt pillereitä. Vakiinnuttuamme hankin pillerit ja niiden kanssa oli säätämistä, kokoajan kyllä rakastin miestäni. Tuli hetki kun kyllästyin pillereiden sivuvaikutuksiin ja lopetin ne kokonaan. Siitä kuukauden päästä alkoi kamalat pari kuukautta, kun en tuntenut miestä kohtaa yhtään mitään, ihastuin palavasti kyllä toiseen mutta siinä jutussa ei tapahtunut yhtään mitään (harkitsin kyllä eroa miehestäni, sillä tuntui väärältä olla ihastunut toiseen). Se meni onneksi ohi ja opin taas rakastamaan omaa miestäni ja suhde parani muutenkin kun tulin taas entiselleni pillerivuosien jälkeen. Eli mulla ainakin pillerit vaikutti kovasti siihen, kehen ihastuin ja kun omat hormonit käynnistyi, ihastuin samaan tyyppiin taas kuin 11 vuotta sitten.
ihanaa kuulla, että olette onnelliset tällä hetkellä!