Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne kiertoon nahkasaappaat, joiden vetoketju on rikki?

Vierailija
01.02.2021 |

Minulla on noin 10 v vanhat Clarksin mokkanahkaiset saapikkaat, joista molemmista on mennyt vetoketju hieman rikki nilkan kohdalta. Ilmeisesti vetskarin vaihto suutarilla maksaa maltaita (arvio oli 30€/saapas), enkä ehkä raaski teettää sitä. Saappaat ovat kuitenkin sinänsä laadukkaat, ihan hyväkuntoiset ja ajattoman malliset. Minne ne kannattaisi viedä? Ovat vieläpä kokoa 35, joten suuri menekki näille ei varmasti ole missään.

Ihmetyttää kyllä, että vetskareille kävi hyvin vähällä käytöllä miten kävi, kun kyseessä oli kuitenkin yli 100 euron kengät. Puolet halvemmissa, esim. Riekereissä, ei ole ollut mitään ongelmaa vetoketjujen kanssa...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menaisin juuri ehdottaa suutarilla korjaamista.

Mahtaisikohan ne mennä jos laittaisit daseen ilmoituksen kuvien kera johonkin annetaan/myydään plastalle.

Vierailija
2/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole edes facebookia... 🙈 Toriin voisi tietysti ilmoittaa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhälle kaikki on kallista

Vierailija
4/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat myydä rikkinäiset 10 vuotta vanhat kengät? Ne lääkkeet...

Vierailija
5/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin suutarille. 60 eurolla ei vastaavia löydy.

Vierailija
6/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen luulet ne ostavan???

Vierailija
7/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on tunnearvoa

Vierailija
8/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka puhui myymisestä? En ainakaan minä.

Mietin vaan, että ei nyt oikein UFFin laatikkoonkaan viitsi viedä saapikkaita, joiden vetoketjut ei toimi, että mihinkä ne laittaisi kun en roskiinkaan halua laittaa muuten hyviä kenkiä. Kai nyt edes se paksun nahan joku pystyisi hyödyntämään.

Ehkä kuitenkin korjautan ja käytän itse.

-ap

Vierailija
9/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on tunnearvoa

No siinä tapauksessa! Minusta on ihanaa maksaa naapurin Ritvan tunnearvosta ekstraa.

Vierailija
10/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse korjauttaisin vetoketjut jos saappaat ovat muuten ehjät. 60e on ihan edullinen hinta toimivista saappaista. säästää monta kymppiä verrattuna uusiin.

Vierailija
11/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus tai roskiin. Siinä on vaihtoehdot.

Vierailija
12/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pervo voisi ne vielä ostaa joka tykkää nuuhkia ja nuolla niitä :D hinnaksi vaikka 100e.

Vierailija
13/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku pervo voisi ne vielä ostaa joka tykkää nuuhkia ja nuolla niitä :D hinnaksi vaikka 100e.

Mikä teitä vaivaa?

Vierailija
14/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa?

Ilmastoahdistus

Vierailija
15/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60€ on tosiaan halpa uusiin verrattuna. Jos lähelläsi on toista suutaria, pyydäppä arvio sieltä. Veikkaan että voit saada vähän edullisemmin vielä tuon vaihdon.

Vierailija
16/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60€ on tosiaan halpa uusiin verrattuna. Jos lähelläsi on toista suutaria, pyydäppä arvio sieltä. Veikkaan että voit saada vähän edullisemmin vielä tuon vaihdon.

Teen näin! Tarkoitus olikin teettää työ toisella suutarilla, mutta tulin kysyneeksi arvion kauppamatkalla tuolta, missä arvio oli sen kolmekymppiä.

Kiitos asiallisesti vastanneille :)

-ap

Vierailija
17/17 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vuosia yksistä saapikkaista vetoketju rikki, niin ettei se pysynyt kiinni vaan aukesi keskeltä. Kävin sitten aina parin kuukauden välein suutarilla, joka sanoi, aina, ettei kannata sitä vetoketjua vaihtaa. Olivat aika edulliset tekonahkasaappaat, mutta pysyivät vuosia muuten hyvänä. Hän aina jollain työkalulla napsautti vetoketjun kuntoon noin sekunnissa, takuu työlle oli, että voi kestää yhden käytön tai ikuisesti. Kesti aina yleensä muutamia kuukausia, riippuen paljonko saappaita käytti. Eikä edes ottanut tuosta palvelusta rahaa.