Olen raskaana (vko 34) ja koko ajan hirveä pissahätä. Mikä auttaa?
En saa nukuttua ja sitten väsyttää. En juo tarpeeksi. En voi käydä edes kaupassa. 10 min välein on päästävä. Neuvolan mukaan normaalia. Mun elämänlaatu on pitkästi pakkasen puolella
Kommentit (11)
Synnyttäminen auttaa. Tuo jatkuu vielä muutaman viikon ja pahenee vaan.
Kestettävä on.
Jos et juo riittävästi, tuskin sulta sitä pissaa kuitenkaan tulee juurikaan? Tuntuuko se pissahädän tunne pimpissä vai rakossa? Jos pimpissä, sanot vain itsellesi, että tämä ei ole pissahätä, en mene vessaan. Sinuna kyllä soittaisin päivystykseen ja kysyisin, voiko olla VTI:n oire.
En ole tiineenä ja mulle toi ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Jos et juo riittävästi, tuskin sulta sitä pissaa kuitenkaan tulee juurikaan? Tuntuuko se pissahädän tunne pimpissä vai rakossa? Jos pimpissä, sanot vain itsellesi, että tämä ei ole pissahätä, en mene vessaan. Sinuna kyllä soittaisin päivystykseen ja kysyisin, voiko olla VTI:n oire.
Molemmissa. Testi on otettu ja puhdas oli. Kai siis henkistä.. ap
Ei auta mikään muu kuin synnyttäminen ja tulee pahenemaan vaan. Kohtu painaa rakkoa, ja siksi tuntuu pissahädän tunnetta. Aivan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmissa. Testi on otettu ja puhdas oli. Kai siis henkistä.. ap
Ei se pelkästään henkistä välttämättä ole, vaan ihan aito tunne, joka johtuu raskaudesta. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että rakkosi on täynnä Suosittelen, että määrittelet itse, mikä on sulle sopiva vessassakäyntiväli ja käyt siellä kellon mukaan. Ja juo enemmän, kuivuminen voi aiheuttaa supistelua.
Tenat voi auttaa väliaikaiseen tarpeeseen...
Vierailija kirjoitti:
En ole tiineenä ja mulle toi ihan normaalia.
On yksi diabeteksen oire.
Oletko ajatellut käydä pissalla? Helpottaa hätää sumpin pihinät pytyllä.
Piti lukee monta kertaa ennen kuin tajusin ettei siinä lue olenko raskaana (vko 34) 🤔
Olenko lukiohäiriöinen?