Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te iäkkäämmät teette tänään, vapaa-ajalla? Itse pian 36v ja makaan vaan

Vierailija
01.02.2021 |

Mitä voisi harrastaa?

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuulkaa, huippumallit on tätä nykyä alle parikymppisiä, ja haetuinta aikuisviihdettä on teinipo. Eli! Se on 19-vuotiaasta etiäpäin pelkkää alamäkeä! Sinäkin joku 27 v olet jo 10v yli-ikäinen ja mooonta rupistumisen merkkiä jo näkyvissä!

Realisti

Vierailija
62/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ehditte tehdä kaikki nuo asiat? Minä ehdin päivässä kävellä lähikauppaan, tehdä ruokaa ja syödä. Suihkussa käyminen on erityistilaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan fantasia tarinoita, eilen sain tekstin lähes valmiiksi, tuskin enää muutan mitään radikaalisti, seuraavaksi teen vähän taustakuvia ja hän netistä ilmaisia ääniefektejä ja tausta musaa tai ambienttia.

Vierailija
64/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 57-vuotias mummo. Laitan harmaat hiukseni nutturalle ja köpöttelen laittamaan tulen hellaan ja odottamaan aamun valkenemista. Juon kahvia lautaselta ryystäen. Seurailen lintuja lyhteellä ja kudon sukkaa.

En kyllä odota tuollaista elämää sitten yhtään :/ Varsinkaan ryppyjä, roikkuvaa ihoa ja harmaita hiuksia. Ja sitä ettei ketään miestä kiinnosta ja olen heille vain ilmaa.

N27

Tässä on pieni harha. Eikö riitä, että kiinnostaa yhtä miestä? Miksi siinä vaiheessa pitäisi enää miellyttää kaikkia miehiä?

Vaikka kiinnostaisikin sitä yhtä miestä, niin se mies kuitenkin salaa haaveilee parikymppisestä tiukkapikkupillusta.

Ei se 20v pipari sen tiukempi välttämättä ole kuin 50v ja 5 lasta synnyttäneen.

Typeriä luuloja kokemattomilta pölvästeiltä.

Vierailija
65/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vapaa-aikaa koko aika. On päiviä kun vaan makaan, mutta välillä pirteyspuuska iskee ja silloin kanavoin energiani suursiivoukseen. Surffailen päivittäin netissä, ja yritän ylläpitää jonkinlaista rytmiä. Musiikkia kuuntelen, katson leffoja sekä teen kotitöitä. Käyn tekemässä päivälenkkejä sekä ratkon ristikoita. Talo missä asun on hyvin sosiaalinen. Alakerrassa on tila missä voi käydä lukemassa päivän lehden sekä tehdä muita aktiviteetteja. Ikäni on 50+risat. Ikäkriisejä on ollut, mutta kun tuli 50 täyteen, niin helpompaa on ollut. Introvertti olen, ja yksinäni elelen. 

Vierailija
66/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vertaistukea muilta jotka ovat joutuneet tähän vanhentumis helv*ttiin. En koskaan enää näytä 27v niin miksi elää.[/quote]

voivoi kun minä olen niin vanha.

Suomalainen nainen elää yli 80-vuotiaaksi. Siinähän sitten itket vanhenemistasi puoli elämääsi.

Vierailija
67/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaahan tämä elämä on Suomessa ja varsinkin näin talvella, missään ei viitsi käydä kun kaikki palvelut ovat niin kalliita ja ulkona ei viihdy talvella kuin pienen kävelylenkin ajan. Eipä ihme että ihmiset syrjäytyy, alkoholisoituu ja tulee mielenterveysongelmia. Suomi on paska maa.

Aurinko hohtaa lumisissa puissa, ilma on raikasta, valo leokkii peltojen yllä kiemurtelevissa usvapilvissä...

Kaunista.

Kevät aurinko paistaa ja lunta, juuri pahin masentaja sää. Keväällä tehdään eniten _niitä_ enkä ihmettele.

Ap

Vierailija
68/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aito vai trolli?

Tässä monet masennukset läpikäynyt 49v yrittää piristää 27- vuotiasta ikäkriiseilijää....

Joo hae apua.

Kuuluukin heittää ulkonäkökeskeinen pintaliito pois kolmissakymmenissä.

Täällä on tullut monta vinkkiä siitä, että aikuisiässä elämä on täysin mielekästä, monilla elämä vasta todella alkaa keski-iässä.

Menen tekemään hieman töitä...

Vierailija
69/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työelämässä olen, joten tällainen pitkä viikonloppuvapaa on luksusta.

Tänään ajelen täältä maalta isolle kirkolle. Tapaan vielä sakeammassa skutsissa asuvan ent kollegani kauppakeskuksessa. Shoppailemme ja nautimme lounaan yhdessä.

Kaupunkireissun jälkeen ajelen kotokylän kuntosalille nauttimaan spinning-maratonista. Illan rentoudun sukkaa kutoen ja äänikirjasta nauttien, kuten kunnon 56 -vuotias kääpä ainakin.

Sinäkään et sitten noudata koronasuosituksia. Kiva, että te keski-ikäiset sallitte itsellenne ravintolalounaat ja shoppailun, mutta jos nuoret tapaavat toisiaan vaikka kaljalla niin sitten kiljutaan lisää rajoituksia. Ei mitään logiikkaa. Todellako luulette, että korona tarttuu vain saastaisissa synnin pesissä eli iltaravintoloissa? Näin se Ei ole. Ja jossain ostoskeskuksen lounaspaikassa trafiikkia on huomattavasti enemmän kuin pubissa tai viiniravintolassa.

Yhteiskunnan (äänestäjien) ikärakenne näkyy päätöksissä. Koska "melkein kaikki" ovat +keski-ikäisiä, on rajoitukset keskitetty koskemaan nuorten suosimia aktiviteetteja ja mikä härskeintä niin tosiaan lapsia.

Toisinkin voitaisiin menetellä, esim. ulkonaliikkumiskielto +70-vuotiaille 3/2020 alk. En sano, että toivoisin että näin olisi toimittu, totean vain että eläkeläisten olisi syytä tiedostaa kuinka valtavasti heidän eteensä on nyt uhrattu. Ihmisiä ja rahaa.

Vierailija
70/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasella haaveilen elämän loppukaarteesta, jota tuskin maltan odottaa. Vielä pitäisi kuitenkin vuosia jaksaa tätä ilotonta väliaikaa, ennen kuin Linnunrata kutsuu.

Vierailija
71/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn hiihtämässä, luen kirjoja ja lehtiä, katson tv-sarjoja, käyn saunassa, teen ruokaa, meilailen tai soittelen kavereille ja sukulaisille, suunnitellaan tulevaisuutta, tehdään kotihommia, pientä remppaa. Silloin tällöin jopa harrastetaan seksiä. T.ikääntynyt 46v.

Vierailija
72/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on peräpukamia.

Ap

Vierailija
73/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla, suunnittelen kaverin kanssa syksyn vaellusreissua, samalla mietitään mihin suunnataan ulkomaille kun tää korona joskus hellittää. Ajattelin varata ajan myös hierontaan ja jalkahoitoon. 

Vierailija
74/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn hiihtämässä, luen kirjoja ja lehtiä, katson tv-sarjoja, käyn saunassa, teen ruokaa, meilailen tai soittelen kavereille ja sukulaisille, suunnitellaan tulevaisuutta, tehdään kotihommia, pientä remppaa. Silloin tällöin jopa harrastetaan seksiä. T.ikääntynyt 46v.

Tuo seksi tuon ikäisellä kuulostaa vastenmieliseltä, mutta muu kuulosta perus eläkeläisen arjelta

Ap

Vierailija
75/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 57-vuotias mummo. Laitan harmaat hiukseni nutturalle ja köpöttelen laittamaan tulen hellaan ja odottamaan aamun valkenemista. Juon kahvia lautaselta ryystäen. Seurailen lintuja lyhteellä ja kudon sukkaa.

En kyllä odota tuollaista elämää sitten yhtään :/ Varsinkaan ryppyjä, roikkuvaa ihoa ja harmaita hiuksia. Ja sitä ettei ketään miestä kiinnosta ja olen heille vain ilmaa.

N27

Tässä on pieni harha. Eikö riitä, että kiinnostaa yhtä miestä? Miksi siinä vaiheessa pitäisi enää miellyttää kaikkia miehiä?

Vaikka kiinnostaisikin sitä yhtä miestä, niin se mies kuitenkin salaa haaveilee parikymppisestä tiukkapikkupillusta.

Siinäpähän haaveilee. Saan minäkin haaveilla komeista nuorista miehistä, joilla tiukat vatsalihakset ja kunnon kulma. Silti ollaan yhdessä ja harrastetaan pikkutuhmaa.

Vierailija
76/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo seksi tuon ikäisellä kuulostaa vastenmieliseltä, mutta muu kuulosta perus eläkeläisen arjelta

Ap

No 8-10 h päivästä menee kuitenkin työntekoon ja työmatkoihin, ei sitä vapaa-aikaa ole kuin eläkeläisellä. En siis tietenkään tee noita kaikkia joka päivä. 

Vierailija
77/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pitkäaikaistyöttömänä kaikki aika on vapaa-aikaa. Menoja ei ole, velvollisuuksia ei ole, lapsia ei ole, puolisoa ei ole. Voisin siis tehdä mitä vain. Mitään en silti tee. Teen samaa kuin edelliset 15 vuotta, makaan ja tuijotan tietokoneen ruutua.

m40

Vierailija
78/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä, matkoineen 11 t. Käyn kaupassa, teen lumityöt, siivoan hiukan. Laitan 1hengen aterian ja tiskaan. Lepään saunan lämmetessä, kylven ja menen vuoteeseen lukemaan hetkeksi ennen nukahtamista.

Huomenna uudestaan.

Setä60

Vierailija
79/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta töihin, lopetan klo18. Sitten ruoka, kaupassakäynti ja tunnin lenkki koiran kanssa. Ehkä laskujen maksua ja yhden postipaketin haku, pyykkiä kuivumaan, jätteiden lajittelua (pahvi-, lasi- metalli- ja jätepaperiastiat ovat täynnä ja pitää viedä kierrätyspisteeseen). Vähän telkkaria/sohvakoomaa kutoen samalla ja sitten nukkumaan. Ihana vapaailta; kaikkina muina iltoina harrastusmenoja -koira&hevosharrastus pyörii ihan koronaongelmia/

Koiralle ei riitä tunnin lenkki päivässä

Vierailija
80/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jo kypsän 37 vuoden iän saavuttanut tässä teen kipeille lapsille ruokaa ryhmä haun pyöriessä taustalla ja haaveilen jokohan kohta pääsisi vihdoin eläkkeelle... Olisi vihdoin aikaa harrastaa vaikka vesijumppaa!