Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te iäkkäämmät teette tänään, vapaa-ajalla? Itse pian 36v ja makaan vaan

Vierailija
01.02.2021 |

Mitä voisi harrastaa?

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 57-vuotias mummo. Laitan harmaat hiukseni nutturalle ja köpöttelen laittamaan tulen hellaan ja odottamaan aamun valkenemista. Juon kahvia lautaselta ryystäen. Seurailen lintuja lyhteellä ja kudon sukkaa.

En kyllä odota tuollaista elämää sitten yhtään :/ Varsinkaan ryppyjä, roikkuvaa ihoa ja harmaita hiuksia. Ja sitä ettei ketään miestä kiinnosta ja olen heille vain ilmaa.

N27

Tämä juuri!

Ota nyt kaikki irti ulkonäöstäsi, pian täytät 30v ja kaikki on ohi.

Ap

Vierailija
42/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muutaman vuoden nuorempi, mutta olettaisin että tuossa iässä elän kiivaimpia ruuhkavuosia. Molemmat lapset on silloin alakouluiässä, joten illat menee harrastuskuskauksissa, ruuanlaitossa, koiran ulkoilutuksessa, läksyissä auttamisessa ym ja väliin yritän mahduttaa oman liikunnan myös. Vapaapäivinä sitten siivousta ym. kotihommaa ja enemmän liikuntaa kuin arkena ennättää. Toisaalta silloin lapset pärjää hetken kahdelleenkin kotona, joten voidaan miehen kanssa käydä kahdestaankin vaikka lenkillä joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 57-vuotias mummo. Laitan harmaat hiukseni nutturalle ja köpöttelen laittamaan tulen hellaan ja odottamaan aamun valkenemista. Juon kahvia lautaselta ryystäen. Seurailen lintuja lyhteellä ja kudon sukkaa.

En kyllä odota tuollaista elämää sitten yhtään :/ Varsinkaan ryppyjä, roikkuvaa ihoa ja harmaita hiuksia. Ja sitä ettei ketään miestä kiinnosta ja olen heille vain ilmaa.

N27

Tässä on pieni harha. Eikö riitä, että kiinnostaa yhtä miestä? Miksi siinä vaiheessa pitäisi enää miellyttää kaikkia miehiä?

Öö, koska siitä tulee super hyvä mieli ja sisältöä elämään?

Ap

Vierailija
44/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen muutaman vuoden nuorempi, mutta olettaisin että tuossa iässä elän kiivaimpia ruuhkavuosia. Molemmat lapset on silloin alakouluiässä, joten illat menee harrastuskuskauksissa, ruuanlaitossa, koiran ulkoilutuksessa, läksyissä auttamisessa ym ja väliin yritän mahduttaa oman liikunnan myös. Vapaapäivinä sitten siivousta ym. kotihommaa ja enemmän liikuntaa kuin arkena ennättää. Toisaalta silloin lapset pärjää hetken kahdelleenkin kotona, joten voidaan miehen kanssa käydä kahdestaankin vaikka lenkillä joskus.

Älä höpötä, mies unelmoi nuoremmista, eikä ehdi lenkille.

Vierailija
45/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vasta 60v nuori ja olen ollut jo kauan hereillä. Aamupalaa syön ja kohta lähden avantoon.

Sitten vähän lumitöitä, lounaan tekoa, lenkkeilyä, siivousta, päivällisen tekoa, äänikirjan kuuntelua ja leffojen katselua.

Rennompi päivä, eilen oli lapsenlapsi täällä ja sain liikuntaa yllin kyllin:D

Miksi et ole töissä? Olet vielä työikäinen.

Koronan takia lomautettuna 1.3.20 lähtien ja työt loppui kokonaan 1.9.20. Nyt on vähän huono hetki hakea töitä (haen kyllä mutta hakijoita on joka tehtävään n 200 muutakin samassa tilanteessa)

Vierailija
46/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

No jopas, kuule kyllä tällaiset kypsemmät naiset kiinnostaa kovastikin jopa nuorempia miehiä:D  Tosin mulla on tuo nuorempi vakkari ollut jo 25vuotta;) 

Ryppyjä on pari hassua, roikkuvaa ihoa ei ollenkaan (treenauksen tulosta), hiukset harmaantuu kyllä mutta so what? Väriä löytyy kaupan hyllyiltä jos sitä kaipaa, itse haluan sellaisen kauniin vaalean hopeiset tukan. Paksu, pitkä ja taipuisa hiuspehkoni on upea ja mieheni mielestä tosi seksikäs! 

Vierailija
47/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä ikävattuilija. Hohhoijaa.

Vierailija
48/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-v iäkäs, salli mun nauraa!

Tämä kuusikymppinen ikäloppu nousi ylös samaan aikaan auringon kanssa (klo 8), kävin uimassa, laitoin puuroaamiaisen, puristin appelsiineja tuoremehuksi ja keitin kananmunan.

Nyt olen lukenut päivän lehdet ja surffaillut netissä. Seuraavaksi kuntosalille, jossa soutaessani katson yhden pätkän seuraamaani tv-sarjaa. Sitten vähän punttien nostelua ja kahvakuulailua, lopuksi rentouttavaa joogaa. Ja lopuksi taas uimaan.

Seuraavaksi laitan lounaan, teen käsitöitä, luen kirjaa ja nautin auringosta terassilla. Käyn varmaankin lenkillä ennen kuin on illallisen vuoro. Loppuviimeksi vielä pätkä tai pari The Crown- sarjaa ja vielä sängyssä dekkarin lukemista.

Vierailija
49/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v täällä, en minäkään jaksa muuta kuin istua ja makoilla tietokoneen ääressä. Tänään pitäisi ponnistaa sukkapyykkiä ja vähän muutakin pyykkiä. Ruokahuolto on vahvasti miehen varassa. 

Olisi kyllä hienoa jos jaksaisi vapaa-ajalla muutakin kuin olla vaan.

Vierailija
50/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50v täällä, en minäkään jaksa muuta kuin istua ja makoilla tietokoneen ääressä. Tänään pitäisi ponnistaa sukkapyykkiä ja vähän muutakin pyykkiä. Ruokahuolto on vahvasti miehen varassa. 

Olisi kyllä hienoa jos jaksaisi vapaa-ajalla muutakin kuin olla vaan.

Ymmärrän. Ei tässä ole enää mitään järkeä.

Ap

Vierailija
51/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ei lukenut aloitusta, kysyttiin mitä _vapaa-ajalla_ tekee, ei töissä. Itse 40 v, tänään illalla vapaa-ajalla menen varmaan lumitöihin, sitten saunon ja sitten pelaan tietokoneella.

Vierailija
52/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vasta 60v nuori ja olen ollut jo kauan hereillä. Aamupalaa syön ja kohta lähden avantoon.

Sitten vähän lumitöitä, lounaan tekoa, lenkkeilyä, siivousta, päivällisen tekoa, äänikirjan kuuntelua ja leffojen katselua.

Rennompi päivä, eilen oli lapsenlapsi täällä ja sain liikuntaa yllin kyllin:D

Miksi et noudata koronarajoituksia/suosituksia. Nyt jos lapsenlapsesi toi sinulle koronan, sinunkin tartuutaasi käytetään perusteena kieltää nuorilta baarit ja festarit jne. Jos ja kun nuorten ja nuorten aikuisten on eristäydyttävä yksin koteihinsa vielä toiseksikin vuodeksi ilman ystäviä ja sukulaisia, niin kai sinäkin voisit kantaa kortesi kekoon ja rajoittaa omia sosiaalisia suhteitasi. Vai eikö kiinnosta/tuntuu vaikealta? Voi voi..

Vierailija
53/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaahan tämä elämä on Suomessa ja varsinkin näin talvella, missään ei viitsi käydä kun kaikki palvelut ovat niin kalliita ja ulkona ei viihdy talvella kuin pienen kävelylenkin ajan. Eipä ihme että ihmiset syrjäytyy, alkoholisoituu ja tulee mielenterveysongelmia. Suomi on paska maa.

Vierailija
54/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämässä olen, joten tällainen pitkä viikonloppuvapaa on luksusta.

Tänään ajelen täältä maalta isolle kirkolle. Tapaan vielä sakeammassa skutsissa asuvan ent kollegani kauppakeskuksessa. Shoppailemme ja nautimme lounaan yhdessä.

Kaupunkireissun jälkeen ajelen kotokylän kuntosalille nauttimaan spinning-maratonista. Illan rentoudun sukkaa kutoen ja äänikirjasta nauttien, kuten kunnon 56 -vuotias kääpä ainakin.

Sinäkään et sitten noudata koronasuosituksia. Kiva, että te keski-ikäiset sallitte itsellenne ravintolalounaat ja shoppailun, mutta jos nuoret tapaavat toisiaan vaikka kaljalla niin sitten kiljutaan lisää rajoituksia. Ei mitään logiikkaa. Todellako luulette, että korona tarttuu vain saastaisissa synnin pesissä eli iltaravintoloissa? Näin se Ei ole. Ja jossain ostoskeskuksen lounaspaikassa trafiikkia on huomattavasti enemmän kuin pubissa tai viiniravintolassa.

Vierailija
55/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kuolemaa. Ikä 27v

Vierailija
56/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaahan tämä elämä on Suomessa ja varsinkin näin talvella, missään ei viitsi käydä kun kaikki palvelut ovat niin kalliita ja ulkona ei viihdy talvella kuin pienen kävelylenkin ajan. Eipä ihme että ihmiset syrjäytyy, alkoholisoituu ja tulee mielenterveysongelmia. Suomi on paska maa.

Aurinko hohtaa lumisissa puissa, ilma on raikasta, valo leokkii peltojen yllä kiemurtelevissa usvapilvissä...

Kaunista.

Vierailija
57/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

49v, työelämässä, mutta kausiluonteinen työ.

Harrastukset:

Lukeminen, radioamatööritoiminta, tv:n katsominen, radion kuuntelu, kävely- ja hiihtolenkit, palstailu ja mm. wikipedian ja mielenkiinnonkohteiden mukaisten nettisivujen lukeminen.

Kiva kuulla että radioamatööritoimintaakin joku vielä harrastaa!

Vierailija
58/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Tämä juuri!

Ota nyt kaikki irti ulkonäöstäsi, pian täytät 30v ja kaikki on ohi.

Ap

Minä olen 49, vaimoni 48, mikään ei tunnu meidän osaltamme olevan ohi.

Tai joo, teini-ikä on ohi, pikkulapsiaika(nuorin lapsi on 12) on ohi...

Elämä on hyvää, tasaista.

Vaimoni on silmissäni kaunis ja päätellen mm. ahdistelevista työtovereista, joku muukin pitää häntä haluttavana.

Vierailija
59/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen sohvalla ja luen nettiä tai katson youtube-videoita. Syön.

Vierailija
60/103 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Tässä on pieni harha. Eikö riitä, että kiinnostaa yhtä miestä? Miksi siinä vaiheessa pitäisi enää miellyttää kaikkia miehiä?

Vaikka kiinnostaisikin sitä yhtä miestä, niin se mies kuitenkin salaa haaveilee parikymppisestä tiukkapikkupillusta.