Mitä te iäkkäämmät teette tänään, vapaa-ajalla? Itse pian 36v ja makaan vaan
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Mummeli joka just jäi eläkkeelle, meinaa lähtee kohta ladulle 😊 . Pakkasta -8*. Hyvä hiihtokeli.
Kotihommia, soitan ystävälle, laitan lapsilleni viestit, aloitin vanhimmalle lapsenlapselleni ( 13v) sukkien neulomisen, siihen mietin mitähän kuvioita neuloisin sukanvarsiin ...
Vähän saatan käydä netissä..
Voi olla että käymme mieheni kanssa myös lenkillä jos siltä tuntuu.
Huomenna on jo eri ohjelmaa 😂 , mm. käymme keskustassa kaupoilla ym ym ym, ihana tehdä mitä haluaa ja aivan spontaanisti , korona rajoittaa toki, mut muuten ilolla, innoissaan ja uteliaasti joka päivä 🌞🌞
Miltä näytät?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet jatkuvasti näitä "iäkäs/ vanha/ enää tässä iässä"-avauksia? 36-vuotias ei ole vanha ja alkaa jo kyllästyttämään. Nouse ylös sieltä itseinhon ja vinkumisen suosta ja ala toimimaan. Olen 39v ja keksin tekemistä joka päivälle, olen liikkuvainen, onnellinen ja nauran paljon ja se huomataan.
Ikävää, että sulla on ikäkriisi, mutta vaihda jo levyä, jooko.Haluan vertaistukea muilta jotka ovat joutuneet tähän vanhentumis helv*ttiin. En koskaan enää näytä 27v niin miksi elää.
Mitä sitten?
Sinulle tulee helvetin pitkä ja tylsä loppuelämä tuolla asenteella.
36v on hyvä ikä.
Jos elämäsi sisältö oli parikymppisen ulkonäkö, sitten elämäsi on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet jatkuvasti näitä "iäkäs/ vanha/ enää tässä iässä"-avauksia? 36-vuotias ei ole vanha ja alkaa jo kyllästyttämään. Nouse ylös sieltä itseinhon ja vinkumisen suosta ja ala toimimaan. Olen 39v ja keksin tekemistä joka päivälle, olen liikkuvainen, onnellinen ja nauran paljon ja se huomataan.
Ikävää, että sulla on ikäkriisi, mutta vaihda jo levyä, jooko.Haluan vertaistukea muilta jotka ovat joutuneet tähän vanhentumis helv*ttiin. En koskaan enää näytä 27v niin miksi elää.
Mulla oli sitten tuuria kun olin kauneimmillani vasta 36-50v:) 27v olin unettomuuden takia harmaanvihreä 2 lapsen äiti joka teki pitkää työpäivää. En todellakaan kaipaa sitä vuotta ikinä!
Ikä on vain numeroita, oma isäni oli kuolemaansa saakka (78v) mieleltään ja olemukseltaan kuin nuori poika, aina hymyilevä ja valmis tekemään ja kokemaan kaikkea kivaa. Asennekysymys. Nykyään nuorille kaikki pitää olla ulkoa annettua, itse ei haluta tehdä mitään oman hyvinvoinnin ja virkeyden eteen!
On kyllä typerä aloitus.
36v ei ole iäkäs. Itse olen 36v, ja elän käytännössä samanlaista elämää kuin elin 27v ollessani.
Ulkoilen, tapaan ystäviä, käyn töissä, syön ravintoloissa, juon alkoholia, käyn festareilla, käyn seinäkiipeilemässä, käyn salilla, käyn konserteissa, matkustelen, lumilautailen, pelaan tennistä ja nautin elämästä. Ja seksiä. Sitä teen paljon.
Nyt ylös sieltä sängystä, ja nauttimaan elämästä!
N. 36v oli omassa elämässä kaikkein aktiivisin vaihe.
Oli myös eniten seksiä.
Ap, et koskaan tule näyttämään nuorelta tuolla asenteella. Enkä usko, että pystyt itseäsi muuttamaan. Joillekin on annettu sisäisen nuoruuden lahja, sinulle ei.
52v, vapaapäivä, tai oikeastaan lomaa koko viikko. Siivoan tänään, eipä tarvitse sitten loppuviikolla vaivautua. Muutamana päivänä laskettelemaan, muuten ihan kotona chillailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tolla perusteella olis kannattanut heittää kirves kaivoon jo vuosia sitten. Katsos kun et koskaan enää näytä myöskään 16-vuotiaalta. Etkä 20. Etkä 24. Etkä 32. Ja sitä rataa. Mitä väliä? 36 ei siltikään ole vanha ja ulkonäköään voi aina kohentaa (en tarkoita epätoivoisia nuorennusyrityksiä) eikä jäädä sohvalle makaamaan ja kitisemään.
No yritän nyt säästää mesolanka käsittelyyn, samoin muihin pakollisiin kauneuskirurgia hommiin. Siinä ainakin sisältöä ja syytä nousta sängystä, kun tietää, että voi vielä näyttää nuorelta kun maksaa :)
Ap
Olet 50 v. kun sinulla on rahat kasassa ja mesolankakäsittelyn jälkeen näytät 49-vuotiaalta.
Siinäpä sinulle odotettavaa.
Ei se elämä varmaan siitä parane, jos 36-vuotiaana ei vielä ole keksinyt elämäänsä mitään muuta sisältöä kuin sohva, ja on yhtä ulkonäkökeskeinen kuin keskimääräinen teini. Toivon että tämä on provo, jos se ei ole niin olet tehnyt elämästäsi tosi ankeaa. Teiniyteen jämähtäminen on jotenkin niin surullista. Toki vähän sama kuin dementiassa, elämä on varmasti ihan ok jos ei itse tajua tilannettaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vasta 60v nuori ja olen ollut jo kauan hereillä. Aamupalaa syön ja kohta lähden avantoon.
Sitten vähän lumitöitä, lounaan tekoa, lenkkeilyä, siivousta, päivällisen tekoa, äänikirjan kuuntelua ja leffojen katselua.
Rennompi päivä, eilen oli lapsenlapsi täällä ja sain liikuntaa yllin kyllin:D
Miksi et ole töissä? Olet vielä työikäinen.
En ole iäkäs, mutta muutaman vuoden sinua vanhempi.
Olen ennen käynyt kansalaisopiston kursseilla. Kotona teen käsitöitä, luen, katson telkkaa, ulkoilen.
No ei mulla tänään ole vapaata, mutta kävin silti salilla aamulla kaverin kanssa, illalla pistetään nasset naamaan ja mennään miehen kanssa katsomaan uutta ilmettä keittiöön keittiöliikkeeseen. Soitan videopuhelun siskon kanssa ja juon ehkä lasin viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 57-vuotias mummo. Laitan harmaat hiukseni nutturalle ja köpöttelen laittamaan tulen hellaan ja odottamaan aamun valkenemista. Juon kahvia lautaselta ryystäen. Seurailen lintuja lyhteellä ja kudon sukkaa.
En kyllä odota tuollaista elämää sitten yhtään :/ Varsinkaan ryppyjä, roikkuvaa ihoa ja harmaita hiuksia. Ja sitä ettei ketään miestä kiinnosta ja olen heille vain ilmaa.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tolla perusteella olis kannattanut heittää kirves kaivoon jo vuosia sitten. Katsos kun et koskaan enää näytä myöskään 16-vuotiaalta. Etkä 20. Etkä 24. Etkä 32. Ja sitä rataa. Mitä väliä? 36 ei siltikään ole vanha ja ulkonäköään voi aina kohentaa (en tarkoita epätoivoisia nuorennusyrityksiä) eikä jäädä sohvalle makaamaan ja kitisemään.
No yritän nyt säästää mesolanka käsittelyyn, samoin muihin pakollisiin kauneuskirurgia hommiin. Siinä ainakin sisältöä ja syytä nousta sängystä, kun tietää, että voi vielä näyttää nuorelta kun maksaa :)
Ap
Lol. Provoon pitää vastaa provolla. Mites ois ihan old school työnteko tai vaikka opiskelu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 57-vuotias mummo. Laitan harmaat hiukseni nutturalle ja köpöttelen laittamaan tulen hellaan ja odottamaan aamun valkenemista. Juon kahvia lautaselta ryystäen. Seurailen lintuja lyhteellä ja kudon sukkaa.
En kyllä odota tuollaista elämää sitten yhtään :/ Varsinkaan ryppyjä, roikkuvaa ihoa ja harmaita hiuksia. Ja sitä ettei ketään miestä kiinnosta ja olen heille vain ilmaa.
N27
Tässä on pieni harha. Eikö riitä, että kiinnostaa yhtä miestä? Miksi siinä vaiheessa pitäisi enää miellyttää kaikkia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Tässä on pieni harha. Eikö riitä, että kiinnostaa yhtä miestä? Miksi siinä vaiheessa pitäisi enää miellyttää kaikkia miehiä?
Toisaalta, jos miellyttää yhtä miestä, eikö silloin todennäköisesti miellytä useampia miehiä? Jos nyt ajattelen oman mieheni mieltymyskriteerejä, niin ne ovat hoikkuus, urheilullisuus, kaunis hymy, ei siilitukkaa ja ihan kivannäköiset kasvot. Aika perusjuttuja. Ikääntyminen tottakai saa näkyä ja näkyykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Toisaalta, jos miellyttää yhtä miestä, eikö silloin todennäköisesti miellytä useampia miehiä? Jos nyt ajattelen oman mieheni mieltymyskriteerejä, niin ne ovat hoikkuus, urheilullisuus, kaunis hymy, ei siilitukkaa ja ihan kivannäköiset kasvot. Aika perusjuttuja. Ikääntyminen tottakai saa näkyä ja näkyykin.
Jos ennemmin etsii sellaista kumppania, joka on kiinnostunut vaikkapa omista luonteenpiirteistä ja henkisistä ominaisuuksista ulkonäön sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummeli joka just jäi eläkkeelle, meinaa lähtee kohta ladulle 😊 . Pakkasta -8*. Hyvä hiihtokeli.
Kotihommia, soitan ystävälle, laitan lapsilleni viestit, aloitin vanhimmalle lapsenlapselleni ( 13v) sukkien neulomisen, siihen mietin mitähän kuvioita neuloisin sukanvarsiin ...
Vähän saatan käydä netissä..
Voi olla että käymme mieheni kanssa myös lenkillä jos siltä tuntuu.
Huomenna on jo eri ohjelmaa 😂 , mm. käymme keskustassa kaupoilla ym ym ym, ihana tehdä mitä haluaa ja aivan spontaanisti , korona rajoittaa toki, mut muuten ilolla, innoissaan ja uteliaasti joka päivä 🌞🌞Miltä näytät?
Ap
No, peilistä katsoo ( uskon näin) hieman ikäistään nuorempi, ( kaikkihan näin sanoo 😂), en juuri meikkaa mitä nyt huulet punaiseksi aina ulos lähtiessä, vaaleita raitoja lyhyessä polkkatukassa, isot siniset silmät, hoikka kun vaaka näyttää 56 kg,
yleensä sanovat että oon aika lapsellinen 😂🤭, varmaan oonkin, kun innostun monista asioista, nyt mm.opettelen tanssikuvuoita YouTubesta, tykkään latino musiikista, tai vaihtelevasti eri musiikkityyli sitä mielialan mukaan.
Te kaikki ihanat ihmiset täällä , valo voittaa ja kevät koittaa 🌞❤️, koronakin voitetaan kunhan vaan sinnittelemme. Huominen on aina tätä päivää parempi, näin jos pyrkii uskomaan niin jaksaa vaikeinakin päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Jos ennemmin etsii sellaista kumppania, joka on kiinnostunut vaikkapa omista luonteenpiirteistä ja henkisistä ominaisuuksista ulkonäön sijaan?
Totta, en vain jotenkin osannut yhdistää niitä "miellyttämiseen", vaan koen ne enemmänkin rakkautteni. Miellyttäminen, josta siis tässä oli puhe, on mielestäni enemmän seksuaalissävytteistä ja pinnallisempaa, siis sellaista, millä pidetään rakkauden lisäksi sitä kipinää yllä vuodesta toiseen. Tiedän, että moni on tästä kanssani eri mieltä ja että heistä luonteen rakastaminen riittää. Itse kuitenkin koen pitkässä parisuhteessa elävänä, että on tärkeää sekin asia, että kumppani miellyttää ulkoisesti edelleen vuosien jälkeen.
Ap