Mitä te iäkkäämmät teette tänään, vapaa-ajalla? Itse pian 36v ja makaan vaan
Kommentit (103)
Suoratoistopalvwlut, ulkoilu, kotitreeni, hiihto, juoksu, fillarointi, pelaaminen eri laitteilla, juttelu kaverin kanssa tai jos haluaa liikkua ihmisten ilmoilla, niin museot aukenivat tänään taas.
Koiran kanssa ulos, monta kertaa päivässä. Pakkasella ei pitkää aikaa kerrallaan. Lumitöitä riittää, lumen kolausta pois pihalta.
Ja kaikkea pientä puuhailua.
Päivät menee nopeesti.
Mä olen vasta 60v nuori ja olen ollut jo kauan hereillä. Aamupalaa syön ja kohta lähden avantoon.
Sitten vähän lumitöitä, lounaan tekoa, lenkkeilyä, siivousta, päivällisen tekoa, äänikirjan kuuntelua ja leffojen katselua.
Rennompi päivä, eilen oli lapsenlapsi täällä ja sain liikuntaa yllin kyllin:D
Olen 57-vuotias mummo. Laitan harmaat hiukseni nutturalle ja köpöttelen laittamaan tulen hellaan ja odottamaan aamun valkenemista. Juon kahvia lautaselta ryystäen. Seurailen lintuja lyhteellä ja kudon sukkaa.
Työelämässä olen, joten tällainen pitkä viikonloppuvapaa on luksusta.
Tänään ajelen täältä maalta isolle kirkolle. Tapaan vielä sakeammassa skutsissa asuvan ent kollegani kauppakeskuksessa. Shoppailemme ja nautimme lounaan yhdessä.
Kaupunkireissun jälkeen ajelen kotokylän kuntosalille nauttimaan spinning-maratonista. Illan rentoudun sukkaa kutoen ja äänikirjasta nauttien, kuten kunnon 56 -vuotias kääpä ainakin.
49v, työelämässä, mutta kausiluonteinen työ.
Harrastukset:
Lukeminen, radioamatööritoiminta, tv:n katsominen, radion kuuntelu, kävely- ja hiihtolenkit, palstailu ja mm. wikipedian ja mielenkiinnonkohteiden mukaisten nettisivujen lukeminen.
49w. Arkena töissä, viikonloppuna ja lomilla nautin rennosta joutenolosta.
Miksi teet jatkuvasti näitä "iäkäs/ vanha/ enää tässä iässä"-avauksia? 36-vuotias ei ole vanha ja alkaa jo kyllästyttämään. Nouse ylös sieltä itseinhon ja vinkumisen suosta ja ala toimimaan. Olen 39v ja keksin tekemistä joka päivälle, olen liikkuvainen, onnellinen ja nauran paljon ja se huomataan.
Ikävää, että sulla on ikäkriisi, mutta vaihda jo levyä, jooko.
Kohta töihin, lopetan klo18. Sitten ruoka, kaupassakäynti ja tunnin lenkki koiran kanssa. Ehkä laskujen maksua ja yhden postipaketin haku, pyykkiä kuivumaan, jätteiden lajittelua (pahvi-, lasi- metalli- ja jätepaperiastiat ovat täynnä ja pitää viedä kierrätyspisteeseen). Vähän telkkaria/sohvakoomaa kutoen samalla ja sitten nukkumaan. Ihana vapaailta; kaikkina muina iltoina harrastusmenoja -koira&hevosharrastus pyörii ihan koronaongelmia/
Töitä noin 12h, lenkki, porealtaaseen, iltapala ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet jatkuvasti näitä "iäkäs/ vanha/ enää tässä iässä"-avauksia? 36-vuotias ei ole vanha ja alkaa jo kyllästyttämään. Nouse ylös sieltä itseinhon ja vinkumisen suosta ja ala toimimaan. Olen 39v ja keksin tekemistä joka päivälle, olen liikkuvainen, onnellinen ja nauran paljon ja se huomataan.
Ikävää, että sulla on ikäkriisi, mutta vaihda jo levyä, jooko.
Haluan vertaistukea muilta jotka ovat joutuneet tähän vanhentumis helv*ttiin. En koskaan enää näytä 27v niin miksi elää.
Vähä koulujuttuja, ehkä käsitöitä, luen, käyn kävelyllä, ja syön hyvin.
T. 46v. teini
54 mummeli tässä huomentapäivää. Aamulla sidoin kolme haiventa nutturalle ja join kahveet. Mies lähti tienaamaan leipää taloon ja minä puuhastelin keittiössä eli maistelin vähän ruokaa jääkaapista. Syön tosi vähän, mitä nyt pikkasen maistelen. Eilen leipasin vähän pullaa.
Sitten istuin kiikkustuoliin katsomaan uutisia ja silittelin kahtakymmentä kissaani. Kohta on aamuvirren aika.
55-vuotias miehenalku tässä painaa töitä vaan. 😆 Vaimolla sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että sulla on ikäkriisi, mutta vaihda jo levyä, jooko.Haluan vertaistukea muilta jotka ovat joutuneet tähän vanhentumis helv*ttiin. En koskaan enää näytä 27v niin miksi elää.
No tolla perusteella olis kannattanut heittää kirves kaivoon jo vuosia sitten. Katsos kun et koskaan enää näytä myöskään 16-vuotiaalta. Etkä 20. Etkä 24. Etkä 32. Ja sitä rataa. Mitä väliä? 36 ei siltikään ole vanha ja ulkonäköään voi aina kohentaa (en tarkoita epätoivoisia nuorennusyrityksiä) eikä jäädä sohvalle makaamaan ja kitisemään.
Mulla on tänään talutusvuoro lasten ratsastustunnilla.
En ole perustanut elämääni omalle ulkonäölleni, joten tämä 40 tuntuu hyvältä iältä.
Mummeli joka just jäi eläkkeelle, meinaa lähtee kohta ladulle 😊 . Pakkasta -8*. Hyvä hiihtokeli.
Kotihommia, soitan ystävälle, laitan lapsilleni viestit, aloitin vanhimmalle lapsenlapselleni ( 13v) sukkien neulomisen, siihen mietin mitähän kuvioita neuloisin sukanvarsiin ...
Vähän saatan käydä netissä..
Voi olla että käymme mieheni kanssa myös lenkillä jos siltä tuntuu.
Huomenna on jo eri ohjelmaa 😂 , mm. käymme keskustassa kaupoilla ym ym ym, ihana tehdä mitä haluaa ja aivan spontaanisti , korona rajoittaa toki, mut muuten ilolla, innoissaan ja uteliaasti joka päivä 🌞🌞
No olen 50v vanhus. Eipä sitä tässä iässä enää paljon mitään pysty..