Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtavaa, 5 vuotiaalle tuli järjetön korvakipu. Nyt päivystyksessä. Lapsi on ihan väsynyt ja itkee vaan

Vierailija
31.01.2021 |

Äitiäkin väsyttää..

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lapsia hoideta ensin? Kummallista.

Tahtoo ne sydän- ja aivoinfarkit ja irti leikkaantuneet raajat mennä edelle, pahkeinen.

Vierailija
62/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapaan antaa 5-vuotiaalle puolikkaan Panacodin, kun on korva kovasti kipeä. Auttaa tosi nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan voin omakohtaisesta lähes 50v kokemuksesta sanoa, että kipulääkkeestä ei ole kyllä p****nkaan apua korvatulehduksessa. Toivottavasti ap saatte apua pian.

Totta

T.hoitsu

Vierailija
64/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakierre lapsen kanssa piti monet kerrat mennä päivystykseen, tulehdukset alkoi äityä nopeasti pahoiksi kun antibiootit ei luonnollisesti enää tahdo tehota kun kuureja on jatkuvasti. Toisella lapsella ollut vaan satunnaisesti korvatulehduksia, niiden kanssa ollaan odoteltu terveyskeskukseen, se on aina lapselle parempi, rauhallinen ympäristö, ilman turhaa odottelua (päivystyksessä on milloin mitäkin juoppoja, narkomaaneja, mielisairaita, muistisairaita, joiden käytös on niin hektistä että lapsi usein pelkää.. Lisäksi tuntejen odottelua kun korvatulehdus vaikka oisi miten paha ei ole tärkein asia hoitaa..)

Vierailija
65/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapaan antaa 5-vuotiaalle puolikkaan Panacodin, kun on korva kovasti kipeä. Auttaa tosi nopeasti.

Tää oli toivottavasti vitsi, lapsi voi jopa kuolla noin vahvoihin kipulääkeisiin..

Vierailija
66/66 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä

Mun ei kahta kertaa tarvinnu miettiä että lähdetäänkö lääkäriin vai ei. Olen 7 lapsen äiti ja korvakipuja sen mukaan hoitanut. Tässä tapauksessa lääkkeet ei auttaneet, kuume lähti nousemaan ja lapsi oli todella kipeä. En jätä omaa lastani kipeänä kärvistelemään kun on apuakin saatavilla. Ja miksi en saisi välillä vilkaista puhelinta kun odotetaan päivystyksessä? Lapsi oli puoliksi sylissä ja silitin hänen selkää. Varmasti tunsi että äiti on lähellä. Ja tuohon viestiin meni varmaan puoli minuuttia. Miehelle viestiin toinen vastaava.

Ei tarvitse aina ajatella ensimmäisenä muista pahaa kun ei edes kaikkea tiedä.

No jos meillä mennään päivystykseen, silloin ollaan todella kipeitä, ei kävisi edes mielessä antaa aikaani someen kun voisin antaa täyden huomion lapselle joka sen juuri silloin tarvitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi