Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naishormonit ja rintojen kasvu

Vierailija
31.01.2021 |

Miksi transnaiset saavat naishormoneja mutta rinnattomat/pienirintaiset naiset eivät saa naishormoneja rintojen kasvuun?
Eikö tuo ole aika epäreilua?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä ehkäisypillereitä vähän enemmän, siinä sulle hormonit. Terveydestä viis, mutta saatpahan rinnat.

Vierailija
2/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse olen nyt taistellut, että saisin edes naishormonitasojen labrakokeet... Pcos löytyy ja oireet viittaa liialliseen keltarauhashormonimäärään, mutta ei. Tyrkytetään e-pillereitä ja toivotaan että ne muka jotain vaikuttaisivat. Koe-eläimeksi en ryhdy, joten taistelu näistä kokeista jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liho niin tissit kasvaa

Vierailija
4/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itse olen nyt taistellut, että saisin edes naishormonitasojen labrakokeet... Pcos löytyy ja oireet viittaa liialliseen keltarauhashormonimäärään, mutta ei. Tyrkytetään e-pillereitä ja toivotaan että ne muka jotain vaikuttaisivat. Koe-eläimeksi en ryhdy, joten taistelu näistä kokeista jatkuu.

No mee yksityiselle puolelle. Ne mittaa sulta ihan kaikki arvot mitä älyät pyytää. Rahalla saa eikä tarvi tapella.

Vierailija
5/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä maailmankirjat sekasin kun täysin terveet transihmiset saavat kyllä kaikenmaailman hoidot ja leikkaukset ilmatteeks mutta kun on oikeaati ongelmia terveyden kanssa niin joutuu kinuamaan ja ruinaamaan. Esim itelläni on add mutta en saa minkäänlaista hoitoa kunnalliselta, en edes saa yhtä lääkäriaikaa! Ja tämä todellakin pilaa elämäni, olen kohta työkyvytön näiden oireideni kanssa.

Vierailija
6/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tissit on imetystä varten, transuille osa identiteettiä ja mielen naiseutta. Joku tässä ei nyt täsmää😅

Vierailija
7/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mm tubulaariset rinnat korjataan julkisella, ihan kirurgisesti. Myös hormonikorvaushoitoa saa julkiselta, fysiologisten tarpeiden mukaan, muuhunkin kuin transsukupuolisuuteen.

Vierailija
8/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mee yksityiselle puolelle. Ne mittaa sulta ihan kaikki arvot mitä älyät pyytää. Rahalla saa eikä tarvi tapella.

No olen käynyt työterveyden kautta yksityisellä, ja meillä firma kattaa kyllä kaiken mitä talo pystyy tarjoamaan. Eli ihan on lääkäreiden oma klikki tämä...

Vierailija
9/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jokainen pienirintaisempi halua isoja rintoja. Tykkään kun on pienet ja sopusuhtaiset. Isomman takamuksen voisin kyllä ottaa.

t. Pienirintainen

Vierailija
10/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tissit on imetystä varten, transuille osa identiteettiä ja mielen naiseutta. Joku tässä ei nyt täsmää😅

Minun rintani ovat osa identiteettiäni. En ole koskaan imettänyt.

Miksi luulet, että rintasyöpäpotilaille rakennetaan rinnat uudelleen? Imetystä varten?

Cis-nainen

Vierailija
11/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, transnaiselle kyllä maksetaan silikonitkin. Mutta naiselle kenellä ei ole sen enempää rintoja ei todellakaan makseta mitään silikoneja! :D

Ihan on oma ongelma jos kärsii huonosta itsetunnosta rinnattomuuden takia.

Vierailija
12/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi säästää rinnanisonnusleikkaukseen. Ei transnaisetkaan juuri A tai ehkä B kuppia isompia rintoja hormoneilla saa. Jos isommat haluaa niin tarvii silikonit, ihan kuin cisnaiset.

Vierailija
13/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs ajattelit PCOS:ään liittyvää hormonihäiriötä hoidettavan kuin e-pillereillä?? Estrogeenia niissäkin on...ja osassa antiandrogeenina toimivaa keltarauhashormonia. Pelkkää estrogeenia ilman keltarauhashormonia ei saa käyttää kohtusyövän vaaran takia!

Vierailija
14/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 50+ kasvaa tissit? Vaikka estrogeenituotanto hiipuu. Ja en ole lihonut muuten.

Vierailija
15/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä maailmankirjat sekasin kun täysin terveet transihmiset saavat kyllä kaikenmaailman hoidot ja leikkaukset ilmatteeks mutta kun on oikeaati ongelmia terveyden kanssa niin joutuu kinuamaan ja ruinaamaan. Esim itelläni on add mutta en saa minkäänlaista hoitoa kunnalliselta, en edes saa yhtä lääkäriaikaa! Ja tämä todellakin pilaa elämäni, olen kohta työkyvytön näiden oireideni kanssa.

Aijaa. Kyllä minä vaan maksoin omasta sukupuolen korjaus leikkausestani ja kaikesta muustakin ihan täällä Suomessa. Mistä sinä esm. minun terveyteni tiedät?

Vierailija
16/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvät isot tissit ja todella pyöreä muhkea pylly. Miehet tykkää ja palvoo niitä.

Vierailija
17/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Se kun tajusin yläasteella, ettei mulle tule kasvamaan kunnon rintoja, vaan pieniksi nyppylöiksi jäävät.

Vierailija
18/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, transnaiselle kyllä maksetaan silikonitkin. Mutta naiselle kenellä ei ole sen enempää rintoja ei todellakaan makseta mitään silikoneja! :D

Ihan on oma ongelma jos kärsii huonosta itsetunnosta rinnattomuuden takia.

Ei muuten makseta. Älä valehtele.

Vierailija
19/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... Mikä tämäkin älynväläys taas oli?

Toisilla vaikuttaa e pillerit, biologisesti olevilla naisilla joillakin raskaus...

Että totaa... Kyllä ei biologisilla ja biologisesti on mahdollista saada jollain tavalla isommat tissit, mutta niistäkään huolimatta kaikki eivät saa Kim k rintoja. :DD

Ap, ootko harkinnut että voisit kysellä typeriä kysymyksiä lääkäriltäsi?

Vierailija
20/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi säästää rinnanisonnusleikkaukseen. Ei transnaisetkaan juuri A tai ehkä B kuppia isompia rintoja hormoneilla saa. Jos isommat haluaa niin tarvii silikonit, ihan kuin cisnaiset.

Niin minulla on AA kupin rinnat, saman kokoiset kuin monella transnaisella ennen hormoneja.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi