Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naishormonit ja rintojen kasvu

Vierailija
31.01.2021 |

Miksi transnaiset saavat naishormoneja mutta rinnattomat/pienirintaiset naiset eivät saa naishormoneja rintojen kasvuun?
Eikö tuo ole aika epäreilua?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvät isot tissit ja todella pyöreä muhkea pylly. Miehet tykkää ja palvoo niitä.

Onneksi olkoon sinulle :)

Toivottavasti pysyvät terhakkaina.

Vierailija
22/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi säästää rinnanisonnusleikkaukseen. Ei transnaisetkaan juuri A tai ehkä B kuppia isompia rintoja hormoneilla saa. Jos isommat haluaa niin tarvii silikonit, ihan kuin cisnaiset.

Niin minulla on AA kupin rinnat, saman kokoiset kuin monella transnaisella ennen hormoneja.

Ap

Lähde? Transnaisille ei yleensä ole rintoja ennen hormoneita. Rinnat ovat iso osa koko hormonihoidon ideaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi säästää rinnanisonnusleikkaukseen. Ei transnaisetkaan juuri A tai ehkä B kuppia isompia rintoja hormoneilla saa. Jos isommat haluaa niin tarvii silikonit, ihan kuin cisnaiset.

Niin minulla on AA kupin rinnat, saman kokoiset kuin monella transnaisella ennen hormoneja.

Ap

Lähde? Transnaisille ei yleensä ole rintoja ennen hormoneita. Rinnat ovat iso osa koko hormonihoidon ideaa.

Av:n ”genderkriittisestä” klikistä löytyy uskomaton määrä intiimiä tietoa, jota edes lääkäreillä ei ole 🤦🏼‍♀️😅

Vierailija
24/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne rinnat hormonihoidolla transeillekaan loputtomiin kasva. Se on geeniperimästä kiinni minkälaiset kasvaa. Ihan samoin transnainen on voinut saada pienirintaiset geenit.

Kannattaa ennemmin tehdä töitä henkisesti, jotta hyväksyy itsensä selkaisena kuin on. Mulle ei koskaan kasvanut rintoja, mutta se ei ole ikinä haitannut vaikkapa parisuhdemarkkinoilla. Toki ei tissimiehet minusta kiinnostu, mutta jokaisella on preferenssinsä ja se sallittakoot. Pienet rinnat eivät ole tiellä, eivät hypi kipeästi, ja lattana rintakehä näyttää itseasiassa omaan silmääni tyylikläämmältä avarassa kaula-aukossa.

Vierailija
25/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvät isot tissit ja todella pyöreä muhkea pylly. Miehet tykkää ja palvoo niitä.

Ja bmi oli?

Jokaiselle muodolle löytyy varmasti rakastajansa, mutta lihavien maassa hoikka (pienirintainen) kääntää katseita.

Vierailija
26/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä ehkäisypillereitä vähän enemmän, siinä sulle hormonit. Terveydestä viis, mutta saatpahan rinnat.

Söin toistakymmentä vuotta ehkäisypillereitä, eikä rinnat kasvaneet yhtään. Olisiko pitänyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän