Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huominen hammaslääkäri jännittää

Vierailija
31.01.2021 |

Ihan sairaasti jännittää hiominen hammaslääkäriaika, kun kuulen hoitosuunnitelman. Tosi iso remontti edessä ja myös paljon hampaanpoistoja. Pelottaa et hammaslääkäri ihan oikeesti edhottaa mulle jotain tekohampaita kun mun omat hampaat on niin huonot. :-(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, kyllä se siitä. Itsellä vähän vastaava tilanne ollut. Pakko kun on, olen jättänyt sokeriherkut melkeinpä minimiin. Pitää vain pelastaa se mikä on pelastettavissa.

Kysy hammaslääkäriltäsi osaproteesia suuhun.

Vierailija
2/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla oli hampaanpoisto, niin otin 30min ennen aikaa Burana800 ja ei tuntunut paljoa missään.

Kyllä se vain estää kipua hyvin, hammaslääkärinkin mielestä oli hyvä peliliike. Aion kyllä aina jatkossa ottaa buranaa jos on tällaisia operaatioita tiedossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.

Multa on aikasemmin jo vedetty kaikkiaan 5 hampia pois ja nyt jos poistetaan varmaan useampiakin niinkun ainakin hampilääkäri ennakoi, niin pelottaa mitä jää ja mitä saan tilalle.

Vierailija
4/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittele lääkärille diapamia. Jos sitä pahastikin jännittää.

Vierailija
5/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, eikös tekohampaat ole tuossa tilanteessa lopulta ihan ok asia?

Vierailija
6/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama edessä perjantaina. Koko viikko pilalla, sulla on kailki ohi jo huomen illalla.

Tai siis ei kaikki😂, jännitys vaan.

Vierailija
7/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäikäinen oot jos on noin monta hammasta jo poissa?

Vierailija
8/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 olen.

Vierailija
9/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottele jonkun toisen napaa välillä. Et ehdi huomioida omaasi noin paljon.

Vierailija
10/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutuksena sanon, että esim läheskään aina  puudutus

ei toimikaan esim juurihoitoja tehtäessä.

Sattuu aivan sairaasti

Vierailija
11/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 41 ja hampaat vaativat korjausta. En vaan uskalla mennä porattavaksi.

Vierailija
12/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minulla oli hampaanpoisto, niin otin 30min ennen aikaa Burana800 ja ei tuntunut paljoa missään.

Kyllä se vain estää kipua hyvin, hammaslääkärinkin mielestä oli hyvä peliliike. Aion kyllä aina jatkossa ottaa buranaa jos on tällaisia operaatioita tiedossa.

Burana helpottaa siihen jälkikipuun, mutta tietysti se itse hampaanpoiston kivuttomuus johtui puudutuksesta. Aina ei muuten ole tulehduskipulääke hyvä idea suuremman verenvuotoriskin takia, eli kannattaa varmistaa etukäteen asia.

Vierailija
13/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans hampilääkäripelko , pelkään niitä puudutuspiikkejä , voiko suuhun laittaa jotain puudusta ennen piikkejä? Sain kokonaispelkoon Opamax 15 mg reseptin , auttaako , minkälainen lääke on?

Vierailija
14/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaisit paremmin suus nii ei tarvis pelätä ja poistella hampaita. Hyi.

Vierailija
15/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burana helpottaa siihen jälkikipuun, mutta tietysti se itse hampaanpoiston kivuttomuus johtui puudutuksesta. Aina ei muuten ole tulehduskipulääke hyvä idea suuremman verenvuotoriskin takia, eli kannattaa varmistaa etukäteen asia.

Mulle on sanottu että Panadol 1 g olis Buranaa parempi , just tuon verenvuotoriskin takia.

Vierailija
16/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli se käyttää maskia!

Vierailija
17/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans hampilääkäripelko , pelkään niitä puudutuspiikkejä , voiko suuhun laittaa jotain puudusta ennen piikkejä? Sain kokonaispelkoon Opamax 15 mg reseptin , auttaako , minkälainen lääke on?

Ikeneen voi laittaa pintapuudutuksen, ainakin omasta mielestäni auttaa hyvin. Opamox on rauhoittava lääke, aika yksilöllistä miten voimakas vaikutus sillä on, mutta jotain apua siitä kyllä pitäisi olla.

Vierailija
18/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen 41 ja hampaat vaativat korjausta. En vaan uskalla mennä porattavaksi.

Kerrot lääkärille, että pelkäät poraamista ja haluat kunnon puudutuksen. Ei nykyään saa hammashoito olla kivuliasta.

Vierailija
20/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikeneen voi laittaa pintapuudutuksen, ainakin omasta mielestäni auttaa hyvin. Opamox on rauhoittava lääke, aika yksilöllistä miten voimakas vaikutus sillä on, mutta jotain apua siitä kyllä pitäisi olla.

Kiitti sulle vastauksesta , helpotti kovasti : D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi