Muita keitä ärsyttää vegaanisuus?
Ei saisi syödä lihaa ja nykyään melkein kaikki vegaaneja. Eikö riitä lisää vaan kasviksia jos kyse maailman pelastamisesta ja jokainen tekee oman pienen osuuden kuin että alkaa täysin vegaaniksi ja saattaa elää hipahtavaa elämää?
Kommentit (451)
Mikä siinä on niin vaikeaa olla puuttumatta toisten ihmisten syömiseen? En itse syö lihaa (voisin syödä riistaa) mutta en syyllistä siitä muita. Kyllä keskiverrosti sivistyneen ihmisen pitäisi tietää mitä lihan tehotuotanto tekee maapallolle. Tunnen vegaaneita jotka eivät mainosta valintaansa, ikävä kyllä tunnen myös niitä jotka taas näkevät asiakseen toitottaa siitä. Jostain syystä eniten aiheesta mekkaloivat kuitenkin mielestäni juuri lihansyöjät. Kenties omatunto soimaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolesta kukin syö mitä haluaa, mutta nämä vegaanit ärsyttävät kun tekevät omista ja muiden syömisistä niin saakutin ison numeron. Ja pitää vielä paheksua ja yrittää käännyttää meitä terveitä valkoisia lihaasyöviä heteroita. Hah! Olen ruvennut tekemään källejä. Piilotaan ruokiin lihaa ja väitän vegaaniseksi. Kehuvat ja syövät hyvällä ruokahalulla.
Sinun puolestasi kukin saa syödä mitä haluaa, mutta teet kuitenkin källejä ja syötät vegaaneile salaa lihaa? Olet sairas.
Vegaanien "hih hih, korvasin jauhelihan soijarouheella eikä kukaan huomannut" on sun mielestä sit ok? Ihan yhtä sairasta. Ja kyllä eron huomaa, jos on makuaisti.
Vegaani = ei syö mitään eläinperäistä. Sekasyöjä = syö kaikkea. Eli ei ole "ihan yhtä sairasta". Eron toki huomaa maussa, liha on lihaa, soija on soijaa. T. Eri
Soija on hyvin allergisoivaa. Mulle saa sut mieluusti etukäteen hihittelevä vegaani soittaa ambulanssin, jos tuollaisen källin aikoo tehdä. Eli se vegaaniruoka ei edelleenkään sovi kaikille.
Miten niin ei sovi?
Tästä ketjusta voisi päätellä että suurimmalla osalla ei ole hajuakaan mitä vegaaniruoka on ja että lihansyönti tekee kusipäiseiseksi.
Vegaaniruoka näyttää tekevän monet fanaattisiksi tyhjäpäiksi. Mieluummin kupolissa pissiä kuin ei mitään.
Tiedän kyllä mitä vegaaniruoka on. Mä vaan satun tykkäämään lihasta ja maitotuotteista, joten minulla ei ole asiaa kohtaan mitään mielenkiintoa. En matkustele, mieluummin käytän hiilijalanjälkeni maistuvaan ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa olla puuttumatta toisten ihmisten syömiseen? En itse syö lihaa (voisin syödä riistaa) mutta en syyllistä siitä muita. Kyllä keskiverrosti sivistyneen ihmisen pitäisi tietää mitä lihan tehotuotanto tekee maapallolle. Tunnen vegaaneita jotka eivät mainosta valintaansa, ikävä kyllä tunnen myös niitä jotka taas näkevät asiakseen toitottaa siitä. Jostain syystä eniten aiheesta mekkaloivat kuitenkin mielestäni juuri lihansyöjät. Kenties omatunto soimaa?
Ei soimaa. Vastareaktio vegaanien jeesustelulle.
Kyllä sitä rasvaa on kaurahiutaleissakin ja pähkinöissä ym. Eiköhän suurin ongelma ole sekasyöjillä kovan rasvan ja suolan liikasaanti. Tosin vegaaneillakin voi olla jos kovin prosessoituja tuotteita käyttää.
Eniten ärsyttää, että väitetään vegaaninen = terveellinen. Höpö höpö. Kärpässieni on vegaaninen, mutta ei sillä ole positiivisia terveysvaikutuksia. Tai että vegaaninen ihonhoitotuote ei voi vegaanisena aiheuttaa iho-ongelmia jne. Disinformaatiota asiasta on paljon, ja hölmöt uskoo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää, että väitetään vegaaninen = terveellinen. Höpö höpö. Kärpässieni on vegaaninen, mutta ei sillä ole positiivisia terveysvaikutuksia. Tai että vegaaninen ihonhoitotuote ei voi vegaanisena aiheuttaa iho-ongelmia jne. Disinformaatiota asiasta on paljon, ja hölmöt uskoo kaiken.
Just tämä! Huvittaa kun yks kaveri on vegaani terveys syistä ja se syö ihan hirveetä paskaa. Tyyliin ranskalaisia joka aterialla. Se on semmonen sipsikaljavegaani.
Porkkananpurija kirjoitti:
Kyllä sitä rasvaa on kaurahiutaleissakin ja pähkinöissä ym. Eiköhän suurin ongelma ole sekasyöjillä kovan rasvan ja suolan liikasaanti. Tosin vegaaneillakin voi olla jos kovin prosessoituja tuotteita käyttää.
Mieluummin eläinrasvaa kuin kovettua kasvirasvaa.
No monet ovat alkaneet vegaaniksi eläinten oikeusien vuoksi ja onhan se niin, että tämä asia on vaikuttanut siihen, että näillä meidän tuotantoeläimilläkin on parantuneet olot, kun on enemmän ihmisiä, jotka kiinnittää näihin huomiota. Ei se tarkoita, että vaikka eläin päätyy lautaselle, että on ok, että koko sen elämä on kärsimystä ja se päättyy kituen. Eli itse olen tästä asiasta kiitollinen.
Vegaaniuteen liittyy aina myös lesbous ja aktivismi. Eli lesbo kettutyttö on aina taatusti vegaani.
Vierailija kirjoitti:
No monet ovat alkaneet vegaaniksi eläinten oikeusien vuoksi ja onhan se niin, että tämä asia on vaikuttanut siihen, että näillä meidän tuotantoeläimilläkin on parantuneet olot, kun on enemmän ihmisiä, jotka kiinnittää näihin huomiota. Ei se tarkoita, että vaikka eläin päätyy lautaselle, että on ok, että koko sen elämä on kärsimystä ja se päättyy kituen. Eli itse olen tästä asiasta kiitollinen.
Monet ovat alkaneet vegaaniksi muodin vuoksi. Myös minä. Alituinen nälkä ja tippuvat hiukset alkoivat hirvittää, joten aloin syömään lihaa uudelleen.
Kun vielä taannoin etsiskelin deittipalstoilta naisseuraa oli oikeasti aika vaikeaa löytää ketään kiinnostavaa joka olisi ollut tavallisen hyvän sekaruoan ystävä. Itse pidän ruoanlaitosta ja ajatuksissa oli että se olisi iso osa sellaista mukavaa yhteistä puuhaa, ja olisi tuntunut kummalliselta laittaa yhdessä eri ruokia. Onneksi lopulta löytyi ihminen joka arvostaa niin hyvää kasvisruokaa kuin, kalaa, lihaa, kermaa, hyviä juustoja yms yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolesta kukin syö mitä haluaa, mutta nämä vegaanit ärsyttävät kun tekevät omista ja muiden syömisistä niin saakutin ison numeron. Ja pitää vielä paheksua ja yrittää käännyttää meitä terveitä valkoisia lihaasyöviä heteroita. Hah! Olen ruvennut tekemään källejä. Piilotaan ruokiin lihaa ja väitän vegaaniseksi. Kehuvat ja syövät hyvällä ruokahalulla.
Sinun puolestasi kukin saa syödä mitä haluaa, mutta teet kuitenkin källejä ja syötät vegaaneile salaa lihaa? Olet sairas.
Vegaanien "hih hih, korvasin jauhelihan soijarouheella eikä kukaan huomannut" on sun mielestä sit ok? Ihan yhtä sairasta. Ja kyllä eron huomaa, jos on makuaisti.
Vegaani = ei syö mitään eläinperäistä. Sekasyöjä = syö kaikkea. Eli ei ole "ihan yhtä sairasta". Eron toki huomaa maussa, liha on lihaa, soija on soijaa. T. Eri
Soija on hyvin allergisoivaa. Mulle saa sut mieluusti etukäteen hihittelevä vegaani soittaa ambulanssin, jos tuollaisen källin aikoo tehdä. Eli se vegaaniruoka ei edelleenkään sovi kaikille.
Miten niin ei sovi?
Tästä ketjusta voisi päätellä että suurimmalla osalla ei ole hajuakaan mitä vegaaniruoka on ja että lihansyönti tekee kusipäiseiseksi.
Vegaaniruoka näyttää tekevän monet fanaattisiksi tyhjäpäiksi. Mieluummin kupolissa pissiä kuin ei mitään.
Tiedän kyllä mitä vegaaniruoka on. Mä vaan satun tykkäämään lihasta ja maitotuotteista, joten minulla ei ole asiaa kohtaan mitään mielenkiintoa. En matkustele, mieluummin käytän hiilijalanjälkeni maistuvaan ruokaan.
Ei se ole pelkästään tuo ruoka,riittää nähdä vegaanien ulkonäkö ja tiedän mitä puoluetta äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha vieläkö tätä jätkää joku kuuntelee :D Tää pokkana selitti mm. ettei maapallo voi olla pyöreä kun muuten lentokoneet putois avaruuteen
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei sovi?
Ei se ole pelkästään tuo ruoka,riittää nähdä vegaanien ulkonäkö ja tiedän mitä puoluetta äänestää.
Et sinä vegaania ulkonäöstä tunnista. Joko olet tyhmä tai provo tai molempia.
esim tuo jätkä on ollut tuossa vaiheessa jo useamman vuoden vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Eläkää ja antakaa toistenkin elää.
Käännettynä englanniksi: Live and let die.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessahan lihansyönti on viime vuosina lisääntynyt, osin karppaajien myötä ja sitten on nämä Äijät(tm), joiden pitää saada joka aterialla lihaa.
Jos toinen ihminen elää eri tavalla kuin sinä, ei sen tarvitse olla loukkaus sinua kohtaan. Jos hän huomauttelee syömisistäsi, saat sanoa ihan suoraan että aikuinen ihminen syö mitä haluaa ja kukaan ei voi tuomita toista. Jos se ei auta, vähennä kontaktia hänen kanssaan. Jotkut vegaanit ovat oikeasti ärsyttäviä, mutta eivät kaikki.
Minusta vegaanit ovat epämiellyttäviä.Ensinkin tiedän heuidän poliittisen akkanoton.hehän eivät ymmärrä politiikasta mitään -Pitäisi kieltää heiltä äänestäminen.
Ja tuo ruokavöyhötys.
Miten on mahdollista että niin moni on allerginen vaikka mille? Ei ennen vanhaan ollut koulussa erikoisruokia kellekään ja kaikki oli terveitä.
Tähän on tieteellinen selitys, joka opetetaan ihan yläasteen terveystietodon tunnilla.
Eli kerron sinulle kun olet tyhmempi kuin 13 vuotias, nykyään ihmiset elävät puhtaammin kun ennen joka aiheuttaa allergiaa kun ei olla totuttu kaikkeen.
Ja äänestäminen pitäisi minusta kieltää sinunlaisiltasi persuilta jotka ei voi elää ilman pekonia ja eivät ymmärrä politiikasta yhtään ja olisivat halunneet varmaan Trumpin uudelleen presidentiksi
Äänestän järjellä ,en tunteilla. En ole persu vaikka kannatan heitä. Trump takaisin tänään !
Tuskinpa nyt sentään "vegaanisuus" ärsyttää. Saarnaaminen kyllä.
Huolimatta jatkuvasta pommituksesta kyseinen harrastus on aika epäsuosittu. Muutama hassu prosentti sitä harrastaa ja Intia taitaa olla melkolailla ainoa poikkeus. Sielläkin itsensä vegetaristiksi (huom ei vegaaniksi) itsensä ilmoittaa noin joka kolmas.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa nyt sentään "vegaanisuus" ärsyttää. Saarnaaminen kyllä.
Huolimatta jatkuvasta pommituksesta kyseinen harrastus on aika epäsuosittu. Muutama hassu prosentti sitä harrastaa ja Intia taitaa olla melkolailla ainoa poikkeus. Sielläkin itsensä vegetaristiksi (huom ei vegaaniksi) itsensä ilmoittaa noin joka kolmas.
Kukaan edes intiassa ole niin tyhmä että olisi vegaani
Maito = raiskaus
Hunaja = ryöstömurha
Kananmunat = varkaus
#shitveganssay
.
Kananmunat=kanan kuukautiset