Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Visa Elektron Aikuisella?

Vierailija
31.01.2021 |

Onko mitään muuta ongelmaa kuin se, että se on niin hidas ja ärsyttää muita jotka on vaikka s-kaupan jonossa?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Visa Electron. Mulla on se. Ihan sama, jos joku ärsyyntyy. Siinäpä ärsyyntyy sitten.

2/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se, enkä ole huomannut, et olis mitenkään hidas 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista paikoista ei saa tilattua silä.

Vierailija
4/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole huomannut, että se olisi hidas.

Vierailija
5/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaihtoehto kun luottotiedot mennyt

Vierailija
6/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa vaihtoehto kun luottotiedot mennyt

Käteinen on toinen

Vierailija
7/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 28 ja vasta pari kk sitten vaihdoin electronista credot/debit-korttiin. En ole kyllä huomannut nopeaudessa mitään eroa.

Vierailija
8/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luottotiedot mennyt niin ei paljon vaihtoehtoja

Vierailija
9/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vähän ihmetyttää miten jollain aikuisella ei ole vielä oikeaa pankkikorttia vaan vieläkin käyttää sitä lapsille myönnettävää electronia. Onko luottotiedot menneet kun ei myönnetä edes Debit korttia, saati sitten Debit/Credit korttia joka kuitenkin varmasti aikuisilla yleisin kortti. 

Vierailija
10/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se aika noloa omistaa aikuisena tollanen teinikortti.

11/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se vähän ihmetyttää miten jollain aikuisella ei ole vielä oikeaa pankkikorttia vaan vieläkin käyttää sitä lapsille myönnettävää electronia. Onko luottotiedot menneet kun ei myönnetä edes Debit korttia, saati sitten Debit/Credit korttia joka kuitenkin varmasti aikuisilla yleisin kortti. 

Ei vain ole mitään tarvetta luottokortille. Ja siinä taitaa olla kalliimpi kk-maksukin.

Vierailija
12/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Nordealla Debit/Mastercard palkkatiliin, Visa Electron säästötiliin sekä S-Pankilla Visa Electron 2 eri käyttötiliin (S-Pankissa myös kortittomia tilejä 3 kpl). Kaikilta näiltä tileiltä makselen erilaisiin tarkoituksiin ostoksia. Mitäs siitä sanot :D

Vierailija
13/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokorttia en ota. Velaksi ei eletä.

Vierailija
14/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on oikeakin luottokortti, mutta Visa E on ihan paras matkustellessa. Kun pitää käyttötilillä vain sen verran rahaa kuin aina muutamalle päivälle tarvitsee, niin ei tule isoa vahinkoa vaikka jossain huijattaisiin tai kortti joutuisi taskuvarkaiden kynsiin. Luottokortilla sitten vuokrataan auto ja maksetaan hotelli ym. Ja kun kerran Visa E on olemassa niin se kulkee myös kotimaassa arkilompakossani.

Mikä siitä tekisi hitaamman kuin muista korteista? Rajat on samat kuin muissakin eli alle 50 euron ostot voi tehdä lähimaksuna. Sekin on muuten asia, missä Visa E on hyvä, eli siltä ei pääse koskaan salaa veloittamaan enempää kuin tilillä on. Ja jos itse huomaa kesken ostosreissun, että tarvitseekin lisää rahaa eikä halua jostain syystä käyttää luottokorttia, niin kännykällä tekee siirron omalta säästötililtä muutamassa sekunnissa.

Vierailija
15/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet treffikumppanilla Visa Electronin, juokse lujaa ja kauas!

Vierailija
16/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottokortti on joissakin tilanteissa turvallisempi kuin debit tai tilimaksu. Mahdollinen vahinko (esim. petostapauksessa) jää luottoyhtiölle. Lisäksi esim. autonvuokraus ulkomailla ei yleensä ole mahdollista ilman luottokorttia.

Vierailija
17/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visalla maksan suuremmat ostokset, vaikka tililläni onkin muutama kymppitonni. Näinä miinuskorkojen aikoina tyhmyytensä osoittaa se, joka ei velkaa hyödynnä sijoituksiin tyai muihin hyödyllisiin hankintoihin.

Vierailija
18/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo sitäkään (ei siis mitään maksukorttia).

Vierailija
19/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Electronin vaihtoehto on Debit, ei luottokortti. Luottokortti eri asia. Sitäpaitsi ei luottokortilla velaksi eletä, maksetaan vain vähän myöhemmin se koko summa kerralla. Ostoturvan takia sitä käytetään.

Vierailija
20/50 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama, mitä mieltä ap tai kukaan muukaan mun kortista on. Mutta perusteluna se, että olis hidas? En tajua.