Remppa tai muutto Suomi
Meinaako joku hakea? Me olis voitu, mutta asutaan liian kaukana pk-seudusta. Raja on 150 km.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki on Brittiversio, se on aito. Siinä porukka toteuttaa suunnitelman itse ja joskus hommat viivästyy lupabyrokratian yms. syiden takia - näyttää muuten Britit ottavan tässä byrokratiassa voiton jopa Suomesta. Eikä Briteissä aina löydy väkisin tehtyjä ongelmia. Kanadan versiossa huvittaa, että "yllätyksenä" löytyy sen kaltaisia ongelmia että lämmitys ei toimi tai viemäriputki on ulkona..eiköhän nuo ole jo etukäteen tiedossa :D.
Hyvä jos se remppatyyppi on joku itseään täynnä oleva, sen tyylinen siinä pitääkin olla.
Itse pidän eniten aussi-versiosta, rento rauhallinen meno, mutta jossain määrin hauska silti.
Aluksi tosiaan innostuin Kanadan versiosta, mutta tosiaan ne dramatisoinnit alkoi syömään (ihanko oikeasti ne jättää kaiken tutkimatta ennen remppoja, ammattilaisia, ja rahat oli aina loppumassa 😂).
Brittiversion tyyli vähän turhan hidas itselle, en pystynyt innostumaan, vaikka tavallaan mielenkiintoinen.
Sen alkuperäisen version juontajat taas ei oikein innosta itseä.
Oisko tonne voinut hakea, jos asuu isossa kerrostaloasunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Oisko tonne voinut hakea, jos asuu isossa kerrostaloasunnossa?
Kyllä silloin kun osallistujia etsittiin, sanottiin että asunto voi olla kerros- rivi- tai omakotitalo. Kerrostaloissa nyt varmaan on aika rajattua mitä saa tehdä, mutta kyllähän Suomessa aika isojakin remppoja myös niissä tehdään. Nimimerkillä laitettiin aikoinaan kerrostalossa koko keittiö uusiksi ja suljettiin keittiöön johtavista ovista toinen, naapurissa täysin vastaavassa asunnossa tehtiin makuuhuoneesta ruokailutila, huoneistokohtaisia saunoja on tehty Suomessa paljonkin, vaatehuoneita purettu pois tai lisätty jne, eli kyllä kerrostaloissa remontoitavaa löytyy.
Me etsittiin nykyistä kotia yli 5 v.
Jos oltais haettu, olisi ollut Markon vuoksi
Minä taas tykkää Autralian versiosta eniten. Ne kodit ovat siinä upeissa maisemissa yleensä ja taloista tulee hyvät oikeasti.