Miltä tuntuu kun mies laukeaa suuhun?
Kuvaile kokemusta. Pidätkö siitä, miksi? Jos et pidä, miksi et? Miltä laukeava penis tuntuu suussa? Miltä lämmin siemenneste maistuu ja tuleeko se kovalla paineella?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Suussa penis tuntuu ensin kovalta patukalta. Puhtaana se ei maistu miltään, samalta kuin iho (ja kuka nyt likaista nuolisi?). Kun mies saa, penis kovettuu lisää ja suussa tuntee sen, miten se alkaa sykkiä tyvestä kohti kärkeä. Sperma ei tule paineella vaan sykäyksittäin pieninä ruiskauksina. Sperma maistuu hiukan suolaiselta ja joskus kahvilta.
Koin ekan kerran itseäni vain hiukan vanhemman mutta kokeneemman miehen kanssa. Hän opetti ottamaan myös mieheltä suuhun ja kun ensin epäröin, sanoi, että se kuuluu asiaan ja hyvä harjoitella. En ollut aiemmin tiennyt, että sellaistakin seksin yhteydessä tehdään. Mutta kun hän nuoli ensin mulle nautinnolliset orkut niin halusin sitten yrittää samaa. Itse en koe suuseksin antamista siten sen kummoisempana kuin muutakaan seksiä. Kun jotkut vaan tässä ketjussa yökötteli
Paras hetki kun kalu kovettuu aivan kovaksi ja tietää että kohta on vitamiinia tarjolla kiitoksena hyvästä hoidosta
Parasta on kun tyttö ensimmäisen kerran ottaa lastin. Ilme on hämmentynyt ja kiinnostunut. Sitten se joko halutaan tehdä joka kerta tai ei koskaan enään. Molemmat koettu. Yksi eksäni vaati että hänen suuhun lauetaan kun on polvillaan ja samaan aikaan masturboi itselleen orgasmin. Näin laukesimme aina yhtä aikaa. Oi niitä aikoja
Tykkään ottaa suihin, ja ihan mielelläni otan spermat suuhun, ja nielenkin. Mutta silloin kun mies tulee yllättäen ja tosi syvälle, se tuntuu inhottavalta kun spermaa menee nenään. Tai kun yhdellä jätkältä tuli ihan älyttömän iso lasti, ja sitä ei edes ehtinyt niellä kun posket oli jo täynnä sitä vain pursui suusta ulos. Ko. miehellä oli tosin parhaalta maistunut sperma, ja siksi ei ollut niin paha kokemus.
Tiedän, että tämä oli kysymys naisille, mutta kerron silti miltä miehestä tuntuu kun laukeaa suuhun.
Se on ihan ok.
No ei todellakaan, vaan se tuntuu autuaan voimakkaalta, suorastaan taivaalliselta. Usein se tuntuu niin hyvältä, että taju meinaa lähteä puhtaasta nautinnosta. En ole uskonnollinen, mutta luulen, että voimakkaasti uskonnollisen ihmisen "jumalan kosketus" tuntuu koko lailla samalta kuin suuhun laukeamisen autuus tuntuu minusta.
Keijo-Petteri kirjoitti:
En tiedä.😔
Jee, keijo-petteri!💓💓💓
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
En tiedä.😔
Jee, keijo-petteri!💓💓💓
Hetkinen, piti vielä palata takaisin!! Etkai sä raparperipiirakan, purppurataivaan ja jättirintojen maalailia haaveile spermasta suussa???
Silloin kun sitä spermaa tulee niin paljon etten pysty nielemään sitä kokonaan, vaan sitä valuu suopielistä ja tahmaa koko naaman, niin se tuntuu tosi likaiselta ja kiihottavalta.
Tunnen olevani täyslutk*.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että tämä oli kysymys naisille, mutta kerron silti miltä miehestä tuntuu kun laukeaa suuhun.
Se on ihan ok.
No ei todellakaan, vaan se tuntuu autuaan voimakkaalta, suorastaan taivaalliselta. Usein se tuntuu niin hyvältä, että taju meinaa lähteä puhtaasta nautinnosta. En ole uskonnollinen, mutta luulen, että voimakkaasti uskonnollisen ihmisen "jumalan kosketus" tuntuu koko lailla samalta kuin suuhun laukeamisen autuus tuntuu minusta.
Mieheltä joka tuntee noin ja näyttää sen, on ihana ottaa suihin.
Aina niin kiihottavaa kun imeskelee ja antaa suuhoitoa ja kun mies laukeaa ja saa sen lämpimän lastin kielelle ja vitamiinit päivälle :33
Vierailija kirjoitti:
En ole jäänyt ikinä sen kummemmin maistelemaan ja ihmettelemään, nielen vain. Sykäyksittäin tulee, ei mitenkään kovalla paineella, kuten yllä on todettukin. Ja kyllä, tykkään palvella miestä tällä tavalla ja nuolla ja imeä huolellisesti puhtaaksi vielä jälkikäteen.
olikoha naiselta..
Asia kiinnostaisi ihan jopa näin heteromiestä.
Tuntuu tosi kiihottavalta ja hyvältä! Haluisin alottaa ihan löysästä peniksestä mutta liian usein se on jo kovaa vauhtia kovettamassa kun suuhuni sen saan tai edes housuista pois. Ei maistu miltään tai korkeintaan just mieto hyvä puhtaan ihon tuoksu (mieheni on ympärileikattu) ja vähän suolaista limaista touhutippaa saattaa tulla. Tykkään tosi paljon ja nautin tosta kun hänen se nautinto on jotenki käsinkosketeltavaa.
Tosi kiva kuulla se huokailu ja kun yrittää hillitä itseään ettei liian rajusti työntelis yhtään.
Pitelee mua päästä ja hiuksista kun laukeaa niin työntyy syvemmälle kurkkuun (tykkään siis tästä), tunnen sykkeen tosi selvästi ja melkein menee vähän kakomiseksi kun spermaa tulvii sykäyksinä. Tykkään niellä, joskus valuu suupielestä vahingossa. Miehellä aika suuri kalu ja kun sitä siinä yrittää suussa lopuksi pitää niin saa olla tarkkana et homma toimii. Nautin ja imisin vaikka joka päivä! Hän tekee kaikkea kivaa toki sitte mulle.
Sperman nieleminen ei sinänsä tunnu miltään, harmittaa vain, kun penetraatioseksi on siltä kerralta ohi.
Tykkään enemmän saman illan toisesta tai kolmannesta siemensyöksystä kuin ensimmäisestä. Jos mies on ollut pidempään laukeamatta niin sperma on paksua "limaa", mutta toisella tai kolmannella laukeamisella paljon juoksevampaa ja helpompaa niellä, ja määräkin on pienempi.
Mutta pidän suihinotoista tosi paljon ja itse kiihotun tuosta tosi paljon. Olen muutaman kerran saanut itsekin orgasmin pelkästään suihinotosta. Pidän alistusleikeistä ja tuo on juurikin sitä, varsinkin jos on kädet kiinnitetty selän taakse, minä olen polvillani miehen edessä ja hän ohjailee tahtia pitämällä hiuksistani kiinni.
Kerran yksi mies kiinnitti minut kaulapannastani narulla vyötäisilleen niin että en voinut saada penistä suustani, eli olin ns. pakkosuihinotossa. Hän piti minua tuossa niin kauan että laukesi kahdesti ja tämä on yksi kerta kun laukesin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jäänyt ikinä sen kummemmin maistelemaan ja ihmettelemään, nielen vain. Sykäyksittäin tulee, ei mitenkään kovalla paineella, kuten yllä on todettukin. Ja kyllä, tykkään palvella miestä tällä tavalla ja nuolla ja imeä huolellisesti puhtaaksi vielä jälkikäteen.
olikoha naiselta..
Kyllä, eivät kaikki naiset ole frigidejä tai miestenvihaajia.
Ihan parasta kun samalla mies nuolee minua ja mitä kiihottuneemmaksi tulen, sitä syvemmälle haluan kalun työntyvän. Lopulta laukeaminen yhtä aikaa on ihan sairaan hienoa. Mies voi pitää hiuksusta kiinni ja liikkua hiukan, mutta haluan itse sen todellisen syvyyden ja tahdin sanella. Kuitenkin miehen aktiivinen muka dominoiva rooli on kiihottavaa. Sykkivä kalu saa lopulta omankin orgasmin räjähtämään. Juuri koskaan ei meillä ei ole seksiä ilman 69 lämmittelyä ja toisinaan on pakko viedä homma siinä maaliin saakka, kun ei malta vaihtaa muuhun. Toki yhtä lailla haluan laueta aina yhtä aikaa yhdynnässäkin. Välillä käytän leluja itseeni samalla ja mies panee suuhun mun käsien ollessa leluissa. Tässä on myös hienoa saavuttaa huippu yhtä aikaa ja melko nopea väsyneenä saada molemmille maksimoitu nautinto ja hyvät unet. Tää toimii myös unilääkkeeksi, jos mies ei meinaa nukahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ottaa suihin, ja ihan mielelläni otan spermat suuhun, ja nielenkin. Mutta silloin kun mies tulee yllättäen ja tosi syvälle, se tuntuu inhottavalta kun spermaa menee nenään. Tai kun yhdellä jätkältä tuli ihan älyttömän iso lasti, ja sitä ei edes ehtinyt niellä kun posket oli jo täynnä sitä vain pursui suusta ulos. Ko. miehellä oli tosin parhaalta maistunut sperma, ja siksi ei ollut niin paha kokemus.
Heh heh, ei ole todellista. Kenelläkään niin paljon tule.
Vierailija kirjoitti:
Aina niin kiihottavaa kun imeskelee ja antaa suuhoitoa ja kun mies laukeaa ja saa sen lämpimän lastin kielelle ja vitamiinit päivälle :33
t. Kalevi 62-v
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök kuka haluaa jotain spermaa suuhun
Minä.
M30
56 -vuotias sugardaddy tyytyy suikkareihin ja hyvä niin. Penis on keskimittainen, mutta paksu ja ympärileikattu. Kivesten hyväily nopeuttaa laukeamista, johon pääseminen muuten usein kestää pitkään ja vaatii muutakin kuin imeskelyä. Lähestyvän orgasmin huomaa hengityksen kiihtymisestä ja niskan hyväilyn muuttumisesta otteeksi hiuksista. Spermaa valuu suuhun vähitellen, ei ruiskahtelemalla ja se on vähän suolaista tai joskus hedelmän makuista. Puhdistan miehen laukeamisen jälkeen ja jälkivalumat on aika mauttomia. N26