Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu kun mies laukeaa suuhun?

Vierailija
30.01.2021 |

Kuvaile kokemusta. Pidätkö siitä, miksi? Jos et pidä, miksi et? Miltä laukeava penis tuntuu suussa? Miltä lämmin siemenneste maistuu ja tuleeko se kovalla paineella?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto on suurin rakkaudenosoitus mitä nainen voi miehelle tehdä. Tuntuu uskomattoman hyvältä, jos nainen osaa tehdä sen hyvin. Naisen ei pidä lopettaa siihen kun spermaa alkaa tulla, vaan hidastaa tahtia vain. Imeä kaikki mikä irtoaa. Orgasmi kestää tuolla tavalla n. puoli minuuttia. Olo on todella raukea ja mahtava sen jälkeen.

Vierailija
42/77 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto on suurin rakkaudenosoitus mitä nainen voi miehelle tehdä. Tuntuu uskomattoman hyvältä, jos nainen osaa tehdä sen hyvin. Naisen ei pidä lopettaa siihen kun spermaa alkaa tulla, vaan hidastaa tahtia vain. Imeä kaikki mikä irtoaa. Orgasmi kestää tuolla tavalla n. puoli minuuttia. Olo on todella raukea ja mahtava sen jälkeen.

Juuri näin. Sama, jos lopettaisi pillun nuolemisen orkun hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuin yhtäkkiä suuhun tulvahtavaa lämmintä limaa.

Vierailija
44/77 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tämä oli kysymys naisille, mutta kerron silti miltä miehestä tuntuu kun laukeaa suuhun.

Se on ihan ok.

No ei todellakaan, vaan se tuntuu autuaan voimakkaalta, suorastaan taivaalliselta. Usein se tuntuu niin hyvältä, että taju meinaa lähteä puhtaasta nautinnosta. En ole uskonnollinen, mutta luulen, että voimakkaasti uskonnollisen ihmisen "jumalan kosketus" tuntuu koko lailla samalta kuin suuhun laukeamisen autuus tuntuu minusta.

Mieheltä joka tuntee noin ja näyttää sen, on ihana ottaa suihin.

Itse saan niin kovia orgasmeja nimenomaan suihinotossa että huuto pääsee ja tuntuu että happi loppuu ja sydän hakkaa kun nainen osaa käyttää kieltä ja suuta pyöritellen. En tajua miten jotku miehet voi olla hiljaa lauetessa suuhun. Mulle se suihinoton orgasmi on noin 5x kovempi kuin naidessa. Naidessa myös orgasmin tuntee tulevan ja se tulee tasaisesti. Naisen ottaessa suihin se on aina jotenkin erilaista kun tuntuu upealta ja toinen alkaakin imeä voimakkaammin ja tuntuu että tyhjenee aivan täysin ja spermaa sykähtelee puoli litraa. Siltä se tuntuu ja kuulemma multa tulee todella paljon lastia ja naiseni sanoi että pitää osissa nieleskellä mutta häntä se vain kiihottaa.

Vierailija
45/77 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ja jos imemisen ja suuhoidon lopettaa orgasmin hetkellä se mahtava eufoorinen jälkiolo pussit aivan tyhjänä ei tule. Exä ei tykännyt spermasta suussa ja sen mukaisia oli orgasmitkin. Kyllä oli huonoa seksiä kun tiesi että aina minun lauetessa hän ottaa kalun ulos ja jatlaa kädellä. Naiset se suu tuntuu taivaalliselta käteen verrattuna. Kuvitelkaa kun mies lopettaa teidän nuolemisen juuri orgasmin hetkellä ja jatkaa jotenkin tylsästi siitä

Vierailija
46/77 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ja jos imemisen ja suuhoidon lopettaa orgasmin hetkellä se mahtava eufoorinen jälkiolo pussit aivan tyhjänä ei tule. Exä ei tykännyt spermasta suussa ja sen mukaisia oli orgasmitkin. Kyllä oli huonoa seksiä kun tiesi että aina minun lauetessa hän ottaa kalun ulos ja jatlaa kädellä. Naiset se suu tuntuu taivaalliselta käteen verrattuna. Kuvitelkaa kun mies lopettaa teidän nuolemisen juuri orgasmin hetkellä ja jatkaa jotenkin tylsästi siitä

Oma vaimo suorastaan vihaa spermaa. Hyvä, että saa ilman kumia panna. Mutta suuseksi olikin sen mukaista, että ei jäänyt epäselväksi kuinka ikävää se ja sperma on. Nyttemmim suuseksi onkin jäänyt kokonaan pois. Kohta en ole saanut sellaista kymmeneen vuoteen. 

Vierailija
47/77 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään ottaa spermat suuhun ja niellä. En pidä sitä mitenkään ällöttävänä vaan se on kiihottavaa. 

Tykkään kyllä ottaa sisään muutenkin.

Tulee sykäyksinä ja  maistuu lähinnä suolaiselta tai ei miltään. Lämmintä ja vähän tahmeaa.

Omaa kiihotusta ja nautintoa lisää miehen nautinto. 

Vierailija
48/77 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelo takavuosilta:

Mitä tapahtui kun Jari Sillanpää tuli Joensuuhun..?

... Joe meinasi tukehtua

Vierailija
49/77 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään ottaa spermat suuhun ja niellä. En pidä sitä mitenkään ällöttävänä vaan se on kiihottavaa. 

Tulee sykäyksinä ja  maistuu lähinnä suolaiselta tai ei miltään. Lämmintä ja vähän tahmeaa.

missä asennos sä otat mieluiten se lastin suuhun t m 29 v

Vierailija
50/77 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla tyttönen vielä.

Vierailija
51/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

missä asennos sä otat mieluiten se lastin suuhun t m 29 v

Missä vaan asennossa onnistuu!

Voihan tässä vielä tyttösestäkin mennä. 

N28

Vierailija
52/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui siltä, että tukehdun, ja paniikki iski ekalla kerralla uuden miehen kanssa. Aikaisemman kanssatuli valuen vain tippa tai pari, ja hänellä taas paineella ja paljon. Seuraavilla kerroilla olin jo varautunut siihen, ja silti se suuhun laukeamisen odottaminen oli sekä pelottava, että älyttömän kiihottavaa joka kerta.

Vierailija
53/77 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntui siltä, että tukehdun, ja paniikki iski ekalla kerralla uuden miehen kanssa. Aikaisemman kanssatuli valuen vain tippa tai pari, ja hänellä taas paineella ja paljon. Seuraavilla kerroilla olin jo varautunut siihen, ja silti se suuhun laukeamisen odottaminen oli sekä pelottava, että älyttömän kiihottavaa joka kerta.

Välil tulee paineella ja välillä valuu...älä sit pety jos jokus tulee uudellakii valuen ;) t m 29 v

Vierailija
54/77 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

233  tykkään terskan nuolemisesta se maistuu 

Ihanalle . Spermaa voi nuolla tai ottaa naamalle.

Ninni 22v

Vierailija
55/77 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

233  tykkään terskan nuolemisesta se maistuu 

Ihanalle . Spermaa voi nuolla tai ottaa naamalle.

Ninni 22v

Pidätkö myös sinulle annetusta suuseksistä ?

Vierailija
56/77 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävältä!

Vierailija
57/77 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imen vaan kumin kanssa, sykkiihän se suussa.

Pena 53v

Vierailija
58/77 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvältä tuntuu laueta suuhun, joskin silti  mieluummin pimppiin tai vatsalle.

Vierailija
59/77 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välil tulee paineella ja välillä valuu...älä sit pety jos jokus tulee uudellakii valuen ;) t m 29 v

😁

Vierailija
60/77 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Respect

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän