Miltä tuntuu kun mies laukeaa suuhun?
Kuvaile kokemusta. Pidätkö siitä, miksi? Jos et pidä, miksi et? Miltä laukeava penis tuntuu suussa? Miltä lämmin siemenneste maistuu ja tuleeko se kovalla paineella?
Kommentit (84)
Miesystävän sperma maistuu lämpimälle osterille. Penis on oikealle kääntyvä, leikattu ja paksu. N37
Voi kyllä ihanin nainen on se joka tykkää aidosti imeä ja nuolla monipuolisesti ja tekee sen pyytämättä Mun mielestä suuhun tuleminen ja suikkari loppuun asti on se voimakkain orkku. Pannessa stimulaatio ja hankaus on suht sama ja tunne kun laukeaa. Mutta kun nainen ottaa taitavasti suihin erilailla ja kiusaa ja pitkittää kun homma ei ole omissa käsissä niin orgasmi tuleekin ihan yhtäkkiä ja kun laukean naisen suuhun koko kroppa nykii ja silmissä pimenee. Mulla kuulemma tulee todella paljon siementä ja tästä viimeksi taas naiskaveri sanoi. Vaikea niellä kaikkea kerralla ja sanoi että muilla miehillä tullut vain pieni annos joka helppo nielaista. Joillekkin naisille tulee yllätyksenä kun tavaraa tuleekin monta suullista
Minulle on kova juttu kun vaimoni polvistuu alistuneena eteeni ja antaa suuhoidon. Hienoin asia minkä mielestäni nainen voi miehelle tehdä. Nautinto on sanoinkuvaamaton ja se kun saa vielä tulla koko voimalla suuhun. Hän myös sanoo nauttivansa kun saa tehdä minulle hyvää suullaan. Kerta kaikkiaan ihana nainen.
tuntuu upealta se kun kova kalu sykkii ja saan palkintoni siitä kun olen kiusannut ja kiihottanut miehen aivan äärimmilleen