jos mies kovassa humalassa uhkailee polttavansa mun asunnon
ja kaikkea muuta kamalaa mutta selvin päin ei myönnä edes muistavansa sellaista, voinko enää koskaan luottaa? juo suuria määriä mutta kai humalapuheillakin on jokin merkitys?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Sen voi ottaa tosissaan. Ei voi luottaa ikävä kyllä. Kannattaa erota. Hän ei varmaan saa alkoholin juomista vähennettyä jos on alkoholisti ja voi humalassa toteuttaa tietämättään aikeensa, jota ei edes jälkikäteen muista. Lähde heti soita vaikka äitisi hakemaan ja lisää tavaroita voi hakea myöhemmin muiden ihmisten kanssa. Jos ero tuntuu vaikealta voit jutella myös kriisipuhelimeen ja kriisikeskuksessa nimettömänä. On ikävää ettei hän itse huomaa miten vakava tilanne on tai ehkä uskokaan sanomaasi.
tätä pelkään kun ei tajua miten pelottavaa puhetta humalassa, onneksi emme asu yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on kaasuvalottamista. Narsisti ja juoppo, pakene heti.
katsoin kaasuvalottamisen ja juuri tuota tekee, yrittää tehdä musta "hullun", kiitos, nyt ymmärrän, yrittää juuri tätä usein!
Tekisin tuollaisesta uhkailemisesta rikosilmoituksen. Laiton uhkaus, vieläpä noin vakava, on ilman muuta rikosasia. Sillä ei ole mitään väliä, onko uhkaus kirjoitettu tai sanottu selvänä tai humalassa.
Valitettavasti sillä ei ole kaikki muumit kanootissa.
Joko torppa on poltettu? Nyt saisi somessa kerjäämällä hyvät massit ja ehkä uuden talonkin.
Ja olet vielä jostain syystä tekemisissä hänen kanssaan. En tajua, sillä itse katkaisisin kaikki välit. Mikä se on, että ihmisen pitää itse ajautua ongelmiin ja pysyä niissä?
Onko tää se perämäen perheen mamma?
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se perämäen perheen mamma?
Taitaa olla
Meillä taas mun naisystävä uhkasi kännissä tappaa minun ekasta avioliitosta olevat lapset. Kannattaako jättää nainen lapsenvahdiksi?
Soita poliisille kun uhkailee, oppii että sillä on seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla myöhässä tämä neuvo. Tammikuussa 2021 tehty aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla myöhässä tämä neuvo. Tammikuussa 2021 tehty aloitus.
Ei sitä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
en pakenemaan mutta pelkäämään kyllä. syyttelee lisäksi mua oman käytöksensä aiheuttamista tilanteista, kun esimerkiksi perun tapaamisia juomisen takia.
Kerro edes yksi syy, miksi haluat olla parisuhteessa tuon miehen kanssa. Mitä positiivista mies /suhde tuo elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en pakenemaan mutta pelkäämään kyllä. syyttelee lisäksi mua oman käytöksensä aiheuttamista tilanteista, kun esimerkiksi perun tapaamisia juomisen takia.
Kerro edes yksi syy, miksi haluat olla parisuhteessa tuon miehen kanssa. Mitä positiivista mies /suhde tuo elämääsi?
No kun se nyt vaan on niin ihana.
Ap
Ei ole näkynyt lehtijuttuja poltetusta talosta vielä.
Kyllä se juominen siitä vanhentuessa vähenee. Koita nyt kestää pahin aika.
Eipä niillä humalapuheilla niin hirveästi väliä ole - on sitä jotkut tutut kaatokännissä höpisseet vaikka mitä - tappamisesta alkaen - mutta suorituskyky siinä tilassa 0 kun aivot jumissa.
Teillä on vakavaa parisuhdeväkivaltaa. Suosittelen, että juttelet edes kerran asiaan erikoistuneen ammattilaisen kanssa. Turvakoteihin, kriisikeskuksiin ym. voi soittaa nimettömänäkin.
T: ammattilainen
Mitähän hemmettiä? Älä odota enää mitään, vaan ota jalat allesi ja juokse lujaa.