Kertokaa tasoteoriaan uskovat, että minkälainen on 10/10 tason täyttävä nainen?
Onko 10/10 tason nainen kaunis vain ulkonäöllisesti vai vaatiiko muutakin ja mitä? Mielenkiinnolla odotan vastauksia.
Kommentit (104)
Sivistynyt, älykäs, hyväkäytöksinen ja kaunis.
Ei sellaista ole. Maailman kauneinta ja älykkäintäkin naista on jokin keskiarvon alapuolella oleva mies nimitellyt rumaksi tyhmäksi lehmäksi. Että ainakaan miesten silmissä nainen on aina huono.
Vierailija kirjoitti:
Näin siis kuulee yleensä korrektisti sanottavan mutta totuus on: hoikka, rintava ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin siis kuulee yleensä korrektisti sanottavan mutta totuus on: hoikka, rintava ja kaunis.
Tässä näki yllä ylemmän tason miehen vastauksen ja alla alemman tason miehen vastauksen.
Ei 10/10 naista, taikka miestä ole olemassakaan. Mielikuvissa ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näki yllä ylemmän tason miehen vastauksen ja alla alemman tason miehen vastauksen.
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen vaikkei se ehkä sinua koulutettua harmaahiirulaista miellyttäisikään
Käytä internet-kuvahakua, huomaat että 10-tason naisen kriteerit kumoavat koko teorian. "Jos tykkäät punapäistä, hän on sinulle 10 blaablaa". Palstan ulinaukkeleilla on tietenkin oma "kokemuksen syvä rintaääni".
Eiku oho, en mä ees usko siihen teoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen vaikkei se ehkä sinua koulutettua harmaahiirulaista miellyttäisikään
Bimboa sietää helposti 5-10 vuotta. Viimeistään eläkkeellä rupeaa ketuttaa. Oon lukenut ja jutellut vanhempien äijien kanssa mitkä ottivat nuorena miehenä kunnianhimottoman sexyn puolison. Kuulemma huumassa sitä ei niin kiinnittänyt huomiota. Vasta iän myötä saamattomuus alkoi ärsyttämään.
10/10 nainen on sellainen, joka hyväksyy minut ja hänet itsensä sellaisenaan kun on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi
Älä viitsi. Ei ole kaunis. -eri
On se vaan niin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
erikoista että VAIN ulkonäkö vaikuttaa. SIis kouluttautumisella /älykkyydellä on vain haittaavaa vaikutusta? Uskomatonta! SIis täysin ammattitaidoton peruskoulun 4 arvosanoilla keskeyttänyt on 10/10 nainen kunhan vain on kaunis hoikka, timmi.
Joo. Tai ei jokin ravintola-alan koulutus mitään haittaa, jos osaa oikeasti laittaa ruokaa.
Niin, sehän ei haittaa tietenkään, jos pitää elättää jotain uiveloa, joka ei pysty tienaamaan itse.
Tässä asia on kerrottu tyhjentävästi.
Hot crazy matrix
Vierailija kirjoitti:
erikoista että VAIN ulkonäkö vaikuttaa. SIis kouluttautumisella /älykkyydellä on vain haittaavaa vaikutusta? Uskomatonta! SIis täysin ammattitaidoton peruskoulun 4 arvosanoilla keskeyttänyt on 10/10 nainen kunhan vain on kaunis hoikka, timmi.
Mitä siinä on erikoista? Kyse on itse naisesta eikä ulkopuolelta saavutetuista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä videolla on aika tyhjentävästi selitetty asia:
Siis tuonnäköinen 0/5 mies selittää jotain naisista? Hah!
Niin, aika jännä. Antaisin miehelle ulkonäöstä ehkä nelosen jos sitäkään. Videota en viitsinyt katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä on erikoista? Kyse on itse naisesta eikä ulkopuolelta saavutetuista asioista.
Eikös ne luonne ja äly nyt kuitenkin ole erottamaton osa sitä naista eivätkä riistuutavissa ja vaihdettavissa kuten vaikkapa vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne luonne ja äly nyt kuitenkin ole erottamaton osa sitä naista eivätkä riistuutavissa ja vaihdettavissa kuten vaikkapa vaatteet.
Toki ovat, mutta kommentissa puhuttiin koulutuksesta joten viittasin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki ovat, mutta kommentissa puhuttiin koulutuksesta joten viittasin siihen.
Koulutus kyllä muodostuu paljon sen älyn ja luonteen myötä ja lisäksi koulutus edelleenmuokkaa niitä molempia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä asia on kerrottu tyhjentävästi.
Hot crazy matrix
Jaahas, naisena olen jumittunut näköjään miesten date zoneen.
Siis tuonnäköinen 0/5 mies selittää jotain naisista? Hah!