Miehellä leveä lantio ja iso pylly - voiko viitata johonkin hormonihäiriöön?
Yhdellä miespuolisella deittikaverillani on otsikossa mainitut piirteet ja reiluhkosti elopainoakin. En haluaisi olla pinnallinen, mutta koen nuo aika pahoiksi turn-offeiksi. Voiko tilan taustalla olla muutakin kuin hyvä ruokahalu ja vähäinen liikunnan määrä?
T. Hoikka nainen
Kommentit (41)
Jos mies syö kovin epäterveellisesti, niin hänen kehonsa alkaa erittämään liikaa naishormoneja. Tästä syystä lantio levenee ja jopa rinnat saattaa kasvaa. Ei nyt tule samanlaiset kuin naisilla, mutta kuitenkin. Eli olit siis oikeassa. Hormoonitoiminnassa häikkää.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies syö kovin epäterveellisesti, niin hänen kehonsa alkaa erittämään liikaa naishormoneja. Tästä syystä lantio levenee ja jopa rinnat saattaa kasvaa. Ei nyt tule samanlaiset kuin naisilla, mutta kuitenkin. Eli olit siis oikeassa. Hormoonitoiminnassa häikkää.
Eihän hormoonitoiminnassa ole häikkää vaan se johtuu niistä olosuhteista joihin keho reagoi. Miehen rinnat levenee ja rasvottuu. Samoin käy takapuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hormoonitoiminnassa ole häikkää vaan se johtuu niistä olosuhteista joihin keho reagoi. Miehen rinnat levenee ja rasvottuu. Samoin käy takapuolelle.
Okei, voinhan toki olla väärässäkin, koska en ole kyseistä miestä nähnyt. Jos miehen rasva on kertynyt tasaisesti joka puolelle niin sitten kommenttini ei päde. Mutta kysyttiin juuri lantion leveydestä ja se viittaisi hormoni häikkään, mutta voi syitä olla toki muitakin. Mitä tarkoitat olosuhteilla?
Taas poistettiin meikäläisen kommentti, jossa vastaavasti haukuin muodottomia naisia, kuinka he ovat kuin laihoja miehiä, eivätkä yhtään naisellisia. Aina sama homma, tapahtunut vastaava jo lukemattomia kertoja.
Ylipainoisia taas saa solvata loputtomiin ilman moderointia, mutta annas olla, jos asia on toisinpäin.
Olen siitä kummallinen, että olen aina tykännyt, että prinssi Charles on komea. Mutta yks asia hänessä on josta en tykkää ja se on nimenomaan naiseelinen, leveä lantio. Korostuu vielä, kun käyttää usein kaksirivisiä pukuja tai takkeja.
Mutta ei taida olla esiintyöntyvää peffaa kuitenkaan.
En osaa linkittää kuvia tänne.
Vierailija kirjoitti:
Laitappa kuvaesimerkki. Käsitys leveästä ja isosta voi tarkoittaa mitä vain.
https://www.istockphoto.com/vector/slim-and-fat-man-and-woman-gm9152334…
Tuossa tuo piirroksen ensimmäinen mies vasemmalta. Rasvat (ei lihakset) lantiolla ja reisissä. Eli turha puhua mistään jääkiekkoilijasta.
Yleensä miehillä tuntuu kertyvän mahaan se rasva. Yhdellä tutulla oon kuitenkin nähnyt, että on myös lantiolla ja takamuksessa. Ja vähän rinnoissa, vatsaakin toki hieman. Ja hän kuitenkin liikkuu paljon, ruokavaliota en kyllä tiedä. Mutta eipä tuo mua häiritse, jokaisella on erilainen vartalo. Mutta oon kyllä pohtinut, onko hormonitoiminnassa jotain.
Mun miehellä on jättimäinen takamus ja reidet. Korkeat testotasot ja urheillut ikänsä joten lihas kasvanut. Nyt vähän rasvaakin päällä. Mulla puolestaan naiseksi kapea lantio.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Olen siitä kummallinen, että olen aina tykännyt, että prinssi Charles on komea. Mutta yks asia hänessä on josta en tykkää ja se on nimenomaan naiseelinen, leveä lantio. Korostuu vielä, kun käyttää usein kaksirivisiä pukuja tai takkeja.
En osaa linkittää kuvia tänne.
Jos mies on tosi laiha (kuten Charleskin on...) eikä yläkropassa ole juuri lihaksia ja ryhtikin on kehnonlainen, niin lantio vaikuttaa pyöreältä, koska lantio työtyy eteen ja lonkkaluut alkavat olla levein kohta vartalossa, kun yläkropassa ei ole lihasta. Ääriesimerkkinä voi katsoa nääntyviä miehiä vankileireillä.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on jättimäinen takamus ja reidet. Korkeat testotasot ja urheillut ikänsä joten lihas kasvanut. Nyt vähän rasvaakin päällä. Mulla puolestaan naiseksi kapea lantio.
Mun mielestä on ihanaa, että miehellä on isompi perse kuin mulla. Siis edellyttäen, että valtaosa siitä massasta on tosiaan lihasta eikä laardia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällä palstalla pitää jatkuvasti haukkua toisten kehoja? Kuinka surkea elämä teillä oikein on?
On aihetta keskustella kärkevästikin, koska niin moni nykyään on jo hukannut ideaalin vartalomallin. Normaali siluetti alkaa olla katoavaa kansanperinnettä ja ihmisten pitäisi toden teolla herätä ennen kuin on liian myöhäistä.
Minkä leveälle lantiolle voi? Jos on lihava lisäksi niin joo varmaan näyttää vähän hullulta. Itselläkin leveä lantio mutta onneksi myös leveät hartiat plus olen hoikka niin ei näytä ollekaan pahalta. Ainoa vaan että vaikea löytää sopivan kokoisia housuja.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehillä tuntuu kertyvän mahaan se rasva. Yhdellä tutulla oon kuitenkin nähnyt, että on myös lantiolla ja takamuksessa. Ja vähän rinnoissa, vatsaakin toki hieman. Ja hän kuitenkin liikkuu paljon, ruokavaliota en kyllä tiedä. Mutta eipä tuo mua häiritse, jokaisella on erilainen vartalo. Mutta oon kyllä pohtinut, onko hormonitoiminnassa jotain.
Ainakin syö enemmän kuon kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
En osaa linkittää kuvia tänne.Jos mies on tosi laiha (kuten Charleskin on...) eikä yläkropassa ole juuri lihaksia ja ryhtikin on kehnonlainen, niin lantio vaikuttaa pyöreältä, koska lantio työtyy eteen ja lonkkaluut alkavat olla levein kohta vartalossa, kun yläkropassa ei ole lihasta. Ääriesimerkkinä voi katsoa nääntyviä miehiä vankileireillä.
Minun mielestäni Charles nimenomaan on aina ollut sellainen lihaksikkaan jäntevä. Lähinnä viittaan nyt kuviin ratsastushousut jalassa. Puvussa ei lantio niin näykään, kun on pitkä takki.
Minun mielestäni isopeppuinen mies on enemmän sellainen Trump.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo viittaa sellaiseen kuin salitreeni
Mikä salitreeni leventää lantiota?
Ruokasalitreeni.
Vierailija kirjoitti:
Matala testo
Kannattaisi katsoa niitä vanhempien ja sisarusten hanureita. Luuston rakenne periytyy kelle kuinkakin omina sekoituksinaan. Eihän se ole sen kummempi asia kuin kasvojenpiirteet.
Niinpä. Ap:n nimimerkki kertoo, että lähti vartavasten haukkumaan.