Runsaat kuukautiset, töissä haastavaa päästy vessaan sopivin väliajoin
Ja ohjeistajille, olen gynekologin hoidossa, radikaaleja hoitoja ei aloiteta, raskaus suunnitelmissa. Mikä suoja teistä hyvä?
Kommentit (8)
pyydä gyneltä reseptillä traneksaamihappoa!!!!! itsellä helpottanut ihan hirveesti kuukautisten aikana käyttö, niukentaa siis verenvuotoa. tosin en halua lapsia joten ei mitään käsitystä mikä vaikutus tällä on hedelmällisyyteen mutta en usko että kauheesti mitään kun gyne ei kysellyt raskaussuunnitelmista. mainitse ite gynelle suunnitelmat niin hän tietää varmaan parhaiten.
muuten kannattaa kai kokeilla kuukuppia, sillon ne ei ainakaan jää siteeseen tai tamponiin muhimaan ne veret.
Kuinka usein joutuisit käymään vessassa? Itse käyttäisin kuppia ja yöside alle vielä ylivuodon varalta.
Tamponi+yöside. Mustat vaatteet jos työn puolesta onnistuu. Tosin nämäkään ei aina riitä. Nimim. työtyolikin on sotkeentunut.
Kuukuppi? Ei ole tästä olemuksia vuodon runsauden vuoksi.
Vihreät ob:n superplus tamponi ja siihen vielä side varmistamaan.
Peukku myös tena ladyn housuvaipoille. Käytän niitä välillä jos tosi runsasta vuotoa ja yöllä hyvät. Mulla niitä mustia niin ei ihan niin vaippaefekti tule. Eikä näy jos vaikka tunika ja legginsit. Farkkujen kanssa varmaan ehkä hivenen epämukava.
Ja burana hillitsee vuotoa. Tiesitkin varmaan?
Otan joskus sen buranan vaikken kivuista kärsikään.
Kuukuppia on kehuttu, itse en ole kokeillut kun en tiennyt olemassaolostaan silloin kun oli vielä runsaat menkat. Minä käytin kaupan imukykyisintä tamponia + ohutta yösidettä.
Yö side