Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumoral hammaspuhdistus laite. Onko kellään kokemuksia?

Vierailija
30.01.2021 |

Maksaa 250 e, ei ihan halpa.

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, hyvä apu ientulehdukseen ja hammaskiven muodostukseen. Minulla on aikaisemmin usein ollut ikenissä herkästi verenvuotua ja nyt ei lainkaan. Pari kertaa viikossa olen pyrkinyt käyttämään. Toki hammasvälit pitää silti puhdistaa ja hampaat hyvin harjata päivittäin. Jos Lumoralin avulla saan omat hampaat pidettyä ikääntymisestä huolimatta mahdollisimman pitkään niin kyllä aion jatkaa sen käyttöä.

Vierailija
62/133 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikeasti hyvä laite, harmi että hinnan vuoksi moni ei voi hankkia.

Ensin purskuteltava väriaine värjää haitalliset bakteerit( ei niitä hyödyllisiä) ja sininen valo hajottaa ne, lopuksi hampaat harjataan normaaliin tapaan.

Ja uusia tutkimuksia on käynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan hyvä menetelmä. Itse olen käyttänyt kerran viikossa kahden vuoden ajan. Edellisestä hygienistillä käynnistä oli neljä vuotta aivan hiljattain. Hän totesi minulla olleen yllättävän vähän hammaskiveä. Se ei ole minulla erityinen ongelma. Kyllä sitä kait hieman tulee. Lumotail todennäköisesti vähentää sitä.

Hygienisti suositteli seuraavaa käyntiä kahden vuoden päähän. Kait sekin kertoo jotain !

Vierailija
64/133 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppaan, sillä olen kiinnostunut laitteesta. Rahaa ei kuitenkaan olisi noin paljoa laittaa mikäli onkin humpuukia.

Vierailija
65/133 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut toista vuotta käytössä. Suurin ero on ollut ientulehdusten loppuminen. 

Vierailija
66/133 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia. Tosin taidan hankkia koska tuskin hammaskalusto vanhetessa paranee.

Vierailija
67/133 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On loistava laite, ientulehdus ja hammaskiven muodostuminen ovat loppuneet ja hengitys on paljon raikkaampi. 

Toivon saavani pitää kaikki omat hampaani loppuun asti.

Vierailija
68/133 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla kylla hajosi yksi keraaminen paikka mutta ei varmaan johdu lumoralista. Paikka oli todella ohut. Mutta nyt kun hammas rikki niin en uskalla kayttaa ennen kuin korjattu

Vierailija
69/133 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ja olen tyytyväinen. 

https://www.oloapteekki.fi/lumoral-aloituspakkaus-1-kpl

Kun rekisteröityy uutiskirjeen saajaksi niin saa vielä alennuksen.

Vierailija
70/133 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut. Vaikka käyttäaika tuntuukin vähän pitkältä, niin siihenkin on tottunut.

Vierailija
71/133 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden käyttökerran jälkeen pystyin hennosti rapsuttelemaan olemassa olevan hammaskiven pois pinnalta. Erittäin tyytyväinen ostokseen ja suosittelen kaikille. 

Vierailija
72/133 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä lisää kokemuksia, joku joka on pitkään käyttänyt?

Vihlooko sen käyttö tai sattuu?

Vierailija
73/133 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin voisiko se siis kokonaan korvata syyhygienistin tekemän hammaskivenpoiston. Inhoan nimittäin sitä hammaskivenpoistoa, vaikka ei tartte käydä kuin parin vuoden välein. Se tekee aina kipeää. Voisiko tolla laitteella lopettaa sen tarpeen sitten... 

Vierailija
74/133 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoaa hammaskiilteen, sanoi mun hammaslääkäri.  Ja se taas aiheuttaa lisä ongelmia.  Kaikkein paras on sähköhammasharja 2krtpv, oral b tahna ja silikoni hammastikut sekä hammaslanka. 

Vierailija
75/133 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni en huomannut parannusta verenvuotoon tai reikiintymiseen. Hammaslääkäriltä kysyin ja hän ei tuntenut laitetta.

Vierailija
76/133 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisitteko Lumoralin mainoskasvoon

Taitaa olla Keravan erikoishammaslääkäriaseman tohtori mainostamassa

Lähipiirissäni oleva tuttava kävi, mutta on niin järkyttynyt kokemuksestaan, ettei uskalla palautetta antaa.

Laitteet ja olemus tässä omasta mielestäni jopa homeelta haisevassa 70 luvun liiketilassa on muutenkin sellaisia, että olisi kiva jos joku tarkastaisi onko kaikki määräysten mukaista.

Kiva olo suussa ei tarkoita, että sairaudet parantuu. Sisupastillistakin tulee raikas olo.

Vierailija
77/133 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhoaa hammaskiilteen, sanoi mun hammaslääkäri.  Ja se taas aiheuttaa lisä ongelmia.  Kaikkein paras on sähköhammasharja 2krtpv, oral b tahna ja silikoni hammastikut sekä hammaslanka. 

No johan on outoa, ei kai ton pitäisi mitenkään vaikuttaa kiilteeseen? Olisiki hammaslääkäri puhunut kuitenkin valkaisuista tai jostain muusta laitteesta...?

Vierailija
78/133 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä tuote, voin suositella.

Vierailija
79/133 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi Lumoralin käyttäjä täällä etsii kokemuksia. Lähteekö tällä jo olemassa oleva hammaskivi? Ainakin verenvuoto ikenistä on hävinnyt jo kahden käyttökerran jälkeen.

Ei kyllä hammaskivi tuolla pois lähde, jos sitä on ennestään, mutta voi vähentää uuden muodostumista. Tuota pitäisi vain muistaa ja jaksaa ainakin pari kertaa viikossa käyttää.  

Vierailija
80/133 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on Lumoralin itse pyörittämä keskustelupalsta. Ei kai kukaan usko että tällainen härveli saa sivukaupalla keskustelua aikaiseksi.

Jossain oli linkki tieteellisiin artikkeleihin.

Kannattaa katsoa vähän tarkemmin. Ne on julkaistu lähinnä lehdissä jonne pääsee rahalla. Maksettuja mainoksia.

Kansainvälinen tutkijaryhmä Lumoralin mielestä taas tarkoittaa, että 4-5 keskenään kaveria, suomalaista rivihammaslääkäriä laatii eri otsikoilla tutkimuksia.

Jenkeissähän oli tällainen tapaus se joku veritutkimuspelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi