Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden bonuskortin takia kohtuuttomia kuluja, kiitos S-ryhmä

Entinen asiakas
30.01.2021 |

Vanhat bonuskortti mallit tulee maksullisiksi. No pitää vaihtaa, ei onnistu verkossa, eikä puehlinpalveluun pääse koska se on ruuhkautunut. Lähin toimipiste on yli 50 km matkan päässä toisessa kaupungissa, pitää varata aika. Henkilötodituksena ei kelpaa ajokortti, pitää olla passi tai henkilökortti. Kumpaakaan minulla ei ole koska en tarvitse, passilla en tee yhtään mitään ja henkilökorttia en ole koskaan vielä edes tarvinnut. Samperin henkilökorttia varten pitää käydä passikuvassa ja vielä poliisiasemalla, sekin sijaitsee yli 50 km matkan päässä, kustannuksia yhden saakelin bonuskortin takia tulee yli 100 euroa + siihen käytetty aika. Ei taida kannattaa. Olkoot koko pulju ilman mun asiakkuutta kun ei raha heille kelpaa.

Kommentit (187)

Vierailija
161/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tossa toissapäivänä palauttamassa veikkausta Prisman palvelupisteelle ja siinä yhteydessä näin kyltin, jossa oli jotain näistä passi/henkilökortti asioista mainintaa. Siinä luki myös, että 1.10.1990 jälkeen myönnetyt ajokortit käyvät tunnistautumiseen. Eikös tuolloin ollut vielä se kun iso A tuli AB korttiin automaattisesti? Eli kyllä tuoreempien ajokorttien pitäisi kelvata.

Terveisin AB

Vierailija
162/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle myös tuli kirje Ruotsin kielellä. Laitoin palautetta ja vastauksen pyysin sähköpostiin, mutta eivät ole vastanneet. Toivottavasti hoitavat tiedotuksen kuntoon, että asiakkaat osaavat toimia oikein.

Sori mutta ruotsin kieli kuuluu kyllä edelleen kirjoittaa pienellä alkukirjaimella vaikka kännykkäsi muuta väittäisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tossa toissapäivänä palauttamassa veikkausta Prisman palvelupisteelle ja siinä yhteydessä näin kyltin, jossa oli jotain näistä passi/henkilökortti asioista mainintaa. Siinä luki myös, että 1.10.1990 jälkeen myönnetyt ajokortit käyvät tunnistautumiseen. Eikös tuolloin ollut vielä se kun iso A tuli AB korttiin automaattisesti? Eli kyllä tuoreempien ajokorttien pitäisi kelvata.

Terveisin AB

Ei kelpaa. Vain passi tai henkilökortti kelpaa tapahtumissa joissa vaaditaan vahvempaa tunnistautumista.

Vierailija
164/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin AB

Ei kelpaa. Vain passi tai henkilökortti kelpaa tapahtumissa joissa vaaditaan vahvempaa tunnistautumista.

Tililtä nostaminen ei kuulu niihin tapahtumiin, eikä ilmeisesti myöskään kortin tilaaminen.

Vierailija
165/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanha debit sirukortti ja n. vuosi sitten tuli uusi Visa debit kortti ilman sirua. Leikkasin tuolloin vanhan kahtia. Eikö uusi korvannut vanhaa S-pankin järjestelmässä kuten kuuluisi? Pitäisikö tuo vanha kahtialeikattu vielä kuolettaakin?

Vierailija
166/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain saman kirjeen, mulla on joku vanha etu-debit-kortti, ja se tosiaan tulee maksulliseksi. Eli pakko nyt mennä fyysisesti sinne S-Pankkiin passin kanssa, jos en halua joutua maksamaan tuosta kortista. En edes käy S-ryhmän paikoissa kuin satunnaisesti jossain ravintolassa, ja niiden etujen vuoksi haluaisin kortin pitää. En halua Visaa, mulla on muita luottokortteja jo. Kyllä on näin digiaikana todella hankalaksi tehty tuo kortin vaihto. Ja jos en tee mitään, alkaa laskut juosta.

Miksi niitä ohjeita ei voi lukea kunnolla? Voi muuttaa netissä.

Vierailija
167/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortti kelpaa tuohon korttimuutokseen. Lukekaa ne ohjeet!!

Vierailija
168/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökortti on huonoiten suunniteltu vedätys aikoihin. Viivakoodikin on laitettu takapuolelle, jolloin esim postissa  kukaan ei vilkaisekaan kenen henkilökorttia heilutellaan. Ja koko henkilökortin olisi ihan hyvin voinut yhdistää ajokorttiin, niillä joilla sellainen on. Nyt vaan pitää jälleen uutta korttia raahata matkassa.

No siis postihan ei välitä siitä onko paketin saaja sama kuin hakija. Tallentaa vain tiedon, noutaa saa kuka vain jolla henkkarit ja seurantakoodi.

Vierailija
169/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä..... pitäähän ihmisellä olla muutenkin passi tai henkkarit millä todistaa kuka on.

Vierailija
170/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän takia en saa varattua aikaa netissä s-pankin ajanvarauksessa. Kalenteri ei toimi.... onko muilla sama ongelma?

Vierailija
171/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäköhän takia en saa varattua aikaa netissä s-pankin ajanvarauksessa. Kalenteri ei toimi.... onko muilla sama ongelma?

Kokeilitko eri selainta/laitetta?

Vierailija
172/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi minullakaan

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
173/187 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttavat "etukortit" pakkopankkikorteiksi.

Vierailija
174/187 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain saman kirjeen, mulla on joku vanha etu-debit-kortti, ja se tosiaan tulee maksulliseksi. Eli pakko nyt mennä fyysisesti sinne S-Pankkiin passin kanssa, jos en halua joutua maksamaan tuosta kortista. En edes käy S-ryhmän paikoissa kuin satunnaisesti jossain ravintolassa, ja niiden etujen vuoksi haluaisin kortin pitää. En halua Visaa, mulla on muita luottokortteja jo. Kyllä on näin digiaikana todella hankalaksi tehty tuo kortin vaihto. Ja jos en tee mitään, alkaa laskut juosta.

Miksi niitä ohjeita ei voi lukea kunnolla? Voi muuttaa netissä.

Miksei ne ohjeet voineet lukea napakasti jo siinä kirjeessä??? Kaikkea liirumlaarumia vaan.

Vierailija
175/187 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttavat "etukortit" pakkopankkikorteiksi.

Edelleen on olemassa se pelkkä bonuskortti, ilman maksuominaisuuksia. Ja se on ihan ilmainen.

Vierailija
176/187 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle myös tuli kirje Ruotsin kielellä. Laitoin palautetta ja vastauksen pyysin sähköpostiin, mutta eivät ole vastanneet. Toivottavasti hoitavat tiedotuksen kuntoon, että asiakkaat osaavat toimia oikein.

Sori mutta ruotsin kieli kuuluu kyllä edelleen kirjoittaa pienellä alkukirjaimella vaikka kännykkäsi muuta väittäisikin.

Opetettu: ruotsinkielinen, mutta Ruotsin kieli.

Tosin kommenttisi ei liity mitenkään käynnissä olevaan keskusteluun.

Vierailija
177/187 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt miksi ei ole mitään virallisia henkkareita melko isolla osalla porukkaa. Onhan monessa euroopan maassa henkkarit pakolliset esim yli 14 vuotiailla ja jos ei ole mukana kun poliisi kysyy niin sakot tulee. Sama saisi olla täälläkin kun porukka on niin kädetöntä ettei itse ymmärrä hankkia.

Vierailija
178/187 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt miksi ei ole mitään virallisia henkkareita melko isolla osalla porukkaa. Onhan monessa euroopan maassa henkkarit pakolliset esim yli 14 vuotiailla ja jos ei ole mukana kun poliisi kysyy niin sakot tulee. Sama saisi olla täälläkin kun porukka on niin kädetöntä ettei itse ymmärrä hankkia.

No esimerkiksi siksi, että niitä tarvitsee kerran 7 vuodessa, mutta menevät vanhaksi 5 vuodessa. 

Vierailija
179/187 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sulla ei ole henkkareita, ja se on S-ryhmän syytä? Ok 

Minulla on voimassa oleva ajokortti ja sen pitäisi riittää, henkilökorttia en ole vielä koskaan tarvinnut, passi meni vanhaksi jo 10 vuotta sitten. Ei se s-pamkin syytä ole mutta turhan vaikeaksi ja monimutkaiseksi ovat tenett pelkän bonuskortin vaihtamisen.

S-etukortti debit muuttuu maksulliseksi. 

Mitä hittoa minä teen henkilökortilla kun en sitä tarvitse mihinkään, turhaa vaivaa ja kustannuksia minulle. Yhden bonuskortin takiako?

No esimerkiksi henkilöllisyytesi todistamiseen. Missä tahansa pankissa.

Vierailija
180/187 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käynyt vielä ilmi, S-pankin toimipisteessä voi tunnistautua myös S-pankin mibiiliaplikaatiolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi