Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden bonuskortin takia kohtuuttomia kuluja, kiitos S-ryhmä

Entinen asiakas
30.01.2021 |

Vanhat bonuskortti mallit tulee maksullisiksi. No pitää vaihtaa, ei onnistu verkossa, eikä puehlinpalveluun pääse koska se on ruuhkautunut. Lähin toimipiste on yli 50 km matkan päässä toisessa kaupungissa, pitää varata aika. Henkilötodituksena ei kelpaa ajokortti, pitää olla passi tai henkilökortti. Kumpaakaan minulla ei ole koska en tarvitse, passilla en tee yhtään mitään ja henkilökorttia en ole koskaan vielä edes tarvinnut. Samperin henkilökorttia varten pitää käydä passikuvassa ja vielä poliisiasemalla, sekin sijaitsee yli 50 km matkan päässä, kustannuksia yhden saakelin bonuskortin takia tulee yli 100 euroa + siihen käytetty aika. Ei taida kannattaa. Olkoot koko pulju ilman mun asiakkuutta kun ei raha heille kelpaa.

Kommentit (187)

Vierailija
121/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä ihmisiä on näemmä olemassa 🤷

Ja kyllä, rahan nostaminen Alepan, Salen tms S-ryhmän toimipaikasta vaatii joko hlökortin tai passin, pelkkä pinkoodi tai ajokortti ei riitä.

Vierailija
122/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei muka onnistu verkossa sirullisen S-etukortin tilaaminen? Varmasti onnistuu. Jos sinulla siis on S-pankin verkkopankkitunnukset. 

Sepä se, kun bonuskortin sai aikoinaan ilman niitä tunnuksia, ei minulla niitä ole. Eli en voi tilata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lantajalat eli landet käyttää jotain boooonuskorttia tai ylipäätään asiois S-ryhmän kaupoissa. Kunnon junttia ABC-kansaa 😂

Vierailija
124/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä, rahan nostaminen Alepan, Salen tms S-ryhmän toimipaikasta vaatii joko hlökortin tai passin, pelkkä pinkoodi tai ajokortti ei riitä.

Toistaiseksi riittää ajokortti. Se jopa mainitaan s-pankin kotisivuilla. Miksi rahaa pitäisi nostaa kun voi kortilla maksaa?

Vierailija
125/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sulla ei ole henkkareita, ja se on S-ryhmän syytä? Ok 

Minulla on voimassa oleva ajokortti ja sen pitäisi riittää, henkilökorttia en ole vielä koskaan tarvinnut, passi meni vanhaksi jo 10 vuotta sitten. Ei se s-pamkin syytä ole mutta turhan vaikeaksi ja monimutkaiseksi ovat tenett pelkän bonuskortin vaihtamisen.

S-etukortti debit muuttuu maksulliseksi. 

Mitä hittoa minä teen henkilökortilla kun en sitä tarvitse mihinkään, turhaa vaivaa ja kustannuksia minulle. Yhden bonuskortin takiako?

ETKÖ TAJUA, ETTÄ AJOKORTTI EI KÄY ENÄÄ TUNNISTAUTUMISVÄLINEENÄ MISSÄÄN. VARSINKAAN PANKISSA ASIOIDESSA.

PITÄÄ OLLA HENKILÖKORTTI TAI PASSI.

Vierailija
126/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi riittää ajokortti. Se jopa mainitaan s-pankin kotisivuilla. Miksi rahaa pitäisi nostaa kun voi kortilla maksaa?

Koska järkevällä ihmisellä on aina käteistä mukana kaiken varalta.

Vierailija
127/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka maksat jollekin käteisellä? Miksi kaikesta pitää vänkätä vastaan, aikuinen ihminen.

Vierailija
128/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

cvyt kirjoitti:

sitäpaitsi valokuvat sun muut voi laittaa s

ähköisesti poliisille ai niin mutta kun ei oo...no,oma vika

ilman henkkareita et voi pian käyttää mitään palveluita

Ei voi tehdä sähköistä hakemusta jos ei voimassa olevaa henkilöllisyystodistusta tai passia. 

Vierailija
129/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs maksat ku kortti ei toimikaan 😇

Vierailija
130/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei muka onnistu verkossa sirullisen S-etukortin tilaaminen? Varmasti onnistuu. Jos sinulla siis on S-pankin verkkopankkitunnukset. 

Sepä se, kun bonuskortin sai aikoinaan ilman niitä tunnuksia, ei minulla niitä ole. Eli en voi tilata. 

No tilaat käteikortin ja annat bonusten mennä sinne tilille, kyllä ne siellä pysyy säilössä. Kyllä sun jossain vaiheessa varmaan tarvii henkilökortti tilata ja sit sen jälkeen voit ottaa ne verkkopankkitunnukset.

Vierailija
131/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on voimassa oleva ajokortti ja sen pitäisi riittää, henkilökorttia en ole vielä koskaan tarvinnut, passi meni vanhaksi jo 10 vuotta sitten. Ei se s-pamkin syytä ole mutta turhan vaikeaksi ja monimutkaiseksi ovat tenett pelkän bonuskortin vaihtamisen.

Mitä hittoa minä teen henkilökortilla kun en sitä tarvitse mihinkään, turhaa vaivaa ja kustannuksia minulle. Yhden bonuskortin takiako?

ETKÖ TAJUA, ETTÄ AJOKORTTI EI KÄY ENÄÄ TUNNISTAUTUMISVÄLINEENÄ MISSÄÄN. VARSINKAAN PANKISSA ASIOIDESSA.

VIIKKO SITTEN TILASIN UUDEN KORTIN S-PANKISSA JA PELKKÄ AJOKORTTI RIITTI TUNNISTAUTUMISEEN.

Vierailija
132/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmän debit kortilla olen maksanut ruokaostokseni silloin tällöin, en tarvitse nostaa käteistä kassalta. S-pankin visa/luottokortilla en tee mitään, minulla on tili toisessa pankissa enkä aio vaihtaa. S-pankilla ei ole toimipistettä kotikaupungissani, siksi en näe mitään hyötyä vaihtamisessa. Jos vaihtaisin joutuisin ilmeisesti lähtemään Helsinkiin asioimaan, ei kiitos, pitäkööt pankkinsa. Jos olen joskus jotain pankkitunnuksia bonuskortin kanssa saanut silloin vuonna nakki ja keppi en niitä enää löydä. Taidan käyttää tilin tyjäksi ja lopettaa koko kortin.

Vierailija
133/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostoihin kelpaa kyllä ajokortti siinä kassallakin. Mutta talletuksiin käy vain henkilökortti tai passi. 

Vierailija
134/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tuo debit-kortti maksaa jatkossa ja milloin muuttuu maksulliseksi? Kirje tuli ruotsinkielisenä ja laitoin jo paperinkeräykseen kun svenska ei ole kovin hyvin hallussa.

Sen voi lukea suomeksi s:n nettisivoilla. Ja lähettävät uuden kirjeen helmikuun alussa.

Vierailija
135/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VIIKKO SITTEN TILASIN UUDEN KORTIN S-PANKISSA JA PELKKÄ AJOKORTTI RIITTI TUNNISTAUTUMISEEN.

No kiva tietää, kun väittivät sivuillaan että pelkästään henkilökortti tai passi kelpaa.

Vierailija
136/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmän debit kortilla olen maksanut ruokaostokseni silloin tällöin, en tarvitse nostaa käteistä kassalta. S-pankin visa/luottokortilla en tee mitään, minulla on tili toisessa pankissa enkä aio vaihtaa. S-pankilla ei ole toimipistettä kotikaupungissani, siksi en näe mitään hyötyä vaihtamisessa. Jos vaihtaisin joutuisin ilmeisesti lähtemään Helsinkiin asioimaan, ei kiitos, pitäkööt pankkinsa. Jos olen joskus jotain pankkitunnuksia bonuskortin kanssa saanut silloin vuonna nakki ja keppi en niitä enää löydä. Taidan käyttää tilin tyjäksi ja lopettaa koko kortin.

Saat toisen pankin tunnuksilla tunnistautuen avattua s-pankin appin vaikka kännykkääsi.

Vierailija
137/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostoihin kelpaa kyllä ajokortti siinä kassallakin. Mutta talletuksiin käy vain henkilökortti tai passi. 

Ei muuten käy.

2.1 olisin nostanut rahaa Alepasta, mutta ei ollut kuin ajokortti ja se EI käynyt.

Piti kotoa hakea passi.

Vierailija
138/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom. sana aikoinaan....kortit on vaihtuneet monta kertaa jostain ammoisista ajoista ja se sirukortti on automaattisesti tullut jos on hereillä ollut.

Vierailija
139/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten käy.

2.1 olisin nostanut rahaa Alepasta, mutta ei ollut kuin ajokortti ja se EI käynyt.

Piti kotoa hakea passi.

Ei sitten tullut mieleen nostaa automaatilta...

Vierailija
140/187 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tilaat käteikortin ja annat bonusten mennä sinne tilille, kyllä ne siellä pysyy säilössä. Kyllä sun jossain vaiheessa varmaan tarvii henkilökortti tilata ja sit sen jälkeen voit ottaa ne verkkopankkitunnukset.

Ehkä se on toimittava näin, tuntuu vaan täysin tuhlaukselta hommata vielä lisää tunnuksia, muutaman euron takia. Enemmän kuluja kuin hyötyä sanoisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan