Mitä sellaista olet tehnyt, jota et suosittele kellekään muulle?
Kommentit (72)
Sairastunut syömishäiriöön, katsellut p skaa miestä ja sukulaista vuosikaudet, teeskellyt etten tajua kun mulle valehdellaan, jättänyt näitä asioita käsittelemättä kuvitellen, että uusi mies, uusi elämä, lapset saavat mut unohtamaan ja muuttumaan kiltiksi ja onnelliseksi ihmiseksi. Plus perushölmöilyt yläasteella ja väkivaltaisuus.
Kännissä kaikki isoimmat mokani tehnyt. Puhunut sellaisia asioita ihmisille joista olisin voinut pitää turpani hyvinkin visusti kiinni. Suututtanut monia, osa ei puhu minulle vieläkään. Tästä johtuen olen vähentänyt alkoholin kuluttamistani reilusti. Enää otan 2 x vuodessa, jos silloinkaan. Viina ei vaan sovi kaikille :/.
Vierailija kirjoitti:
alkanut myymään itseäni, jotta saan rahaa maksaa miehen pelivelkoja, tai siis oikeastaan rahoittaakseni miehen pelaamista jotta hän voisi voittaa tarpeeksi ison summan rahaa jolla voisi maksaa velat. Ja ei tämä ei ole provo, vaan täyttä totta. Ihminen voi olla todella tyhmä.
Tuliko velat kuitattua?
Päätin synnyttää ja pitää vammaisen lapsen. Vika oli siis tiedossa jo ennen syntymää ja aborttiin oli mahdollisuus, mutta olin tuolloin kovasti pro-life joten tietenkään se ei ollut vaihtoehto... Kyllä sitä on voinut olla tyhmä. Nyt sitten kärsin tästä typeryydestäni siihen asti, että lapsi kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Käytin neljä vuotta elämästäni ensihoitaja AMK -tutkintoon. Jos vastuullinen ja pakkotahtinen työ paskalla palkalla ja vailla etenemismahdollisuuksia kiinnostaa, niin voin suositella. Bonuksena jatkuva väkivallan kohteeksi joutumisen uhka ja täydellinen arvostuksen puute.
Palomiehet ja ensihoitajat auttoivat minua kun loukkaannuin metsässä ja minut kannettiin sieltä paareilla ambulanssiin, kiitokset :)
Jäänyt huonoon parisuhteeseen ihan liian pitkäksi aikaa. Ihan oikeasti LÄHTEKÄÄ, kun alkaa tuntua siltä. Tiedätte kyllä jos se on oikea ratkaisu! Itselläni kesti ihan liian monta vuotta, koska pelkäsin etten pärjää yksin.
Neitsyyden menetys maniapäissään pelimiehelle.
Ollut nukkuvinani Junkerin kyydissä. Ei kannata, menee niskat 😅
Lähtenyt vapaaehtoistyöhön ulkomaille. Kallista turismia hienolla nimellä, ja hyötyä siitä ei ole kenellekään. Lähtiessä valmennettiin esim. olemaan ottamatta niistä vapaaehtoistyöpaikan lapsista kuvia someen. Ihan perusjuttu. Mutta paikan päällä kaikki muualta kuin Suomesta tulleet ulkomaiset vapaaehtoiset räpsi niistä lapsista kuvia instaan ja faceen ja milloin minnekin. Vapaaehtoistyöpaikassa vaikutettiin lopen kyllästyneiltä meihin, mutta otettiin vastaan, koska he saivat meistä rahaa. Mitä hyötyä meistä kielitaidottomina olisi voinut ollakaan.
Jos sinun pitää maksaa päästäksesi vapaaehtoistyöhön, se on turismia. Oli pitkä, hyödytön ja kallis virhe. Lähdin vanhempana ja jo työssäkäyvänä, joten menetin osallistumismaksun lisäksi myös konkreettisesti palkan siltä ajalta. Cv:hen olen saanut homman kuulostamaan järkevämmältä kuin mitä se oli.
Vapaaehtoistyötä kotimaassa sen sijaan voin suositella.
En suosittele bipolaariselle lasten hankkimista. Olen ihan hyvä äiti, mutta kuormitus on melkoinen.
Vanhempieni paluumuutto Suomeen. Jouduin koulukiusatuksi koska olin melkein kokonaan unohtanut kieleni.
Minun olisi pitanyt lahtea pois siita koulussa. Kestin sen kaiken. Mielestani karsin suotta