Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se fiilis kun kaupan kassalla on sun edessä unelmiesi mies :,(

Vierailija
29.01.2021 |

Kävin äsken kaupassa. Ennen minua oli jonossa mies joka oli sellainen josta olen aina haaveillut. Mä jäädyin täysin! Menin ihan sekasin siitä.
Olin lenkiltä tullut ihan punasena ja hikisenä,en uskaltanut katsekontaktia ottaa.

Sinne meni... bussissa aloin itkee. Just täytin 30, enkä ole koskaan ikinä edes saanut nauttia tai tavata miehen josta tykkäisin. Aina vaa ohimennen jossain kassalla tai kadulla.
Mulla käy aina näin. Mä en jaksa enää tää elämä. Olen siis koko elämäni haaveillut tästä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kun nykyään ihmisten mielessä on vain lenkkeilyä. Eikö elämään mitään muuta enää mahdu?!

Musiikkia, tunnelmaa?

En olisi itse mennyt hikisenä iskee kun yks seisoo vaa siinä komeana.

Suomalaisista yli puolet on ylipainoisia, ihmiset liikkuvat vähemmän kuin koskaan ja elintasosairaudet ovat yleisempiä kuin koskaan.

Ja sinä ihmettelet miksi kaikki vain lenkkeilevät nykyään?

Vierailija
42/43 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin kaupassa ja siinä mun edessä oli just unelmien mies. Upea, sen kauniit tummatnsilmät ja ne voimakkaat ködetnkun se siirteli niitä mun ostoksia lukulaitten ohi ja hihnalle, sillä oli prisman normi unformu ja lippis ja visiiri ja maski muttaTIEDÄN että senon siviilissä oikea alfauros. Sen NÄKI sIitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lähteä piakkoin asioimaan lähikaupassa ja innolla odotan, josko minäkin törmäisin unelmieni ihmiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi