Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se fiilis kun kaupan kassalla on sun edessä unelmiesi mies :,(

Vierailija
29.01.2021 |

Kävin äsken kaupassa. Ennen minua oli jonossa mies joka oli sellainen josta olen aina haaveillut. Mä jäädyin täysin! Menin ihan sekasin siitä.
Olin lenkiltä tullut ihan punasena ja hikisenä,en uskaltanut katsekontaktia ottaa.

Sinne meni... bussissa aloin itkee. Just täytin 30, enkä ole koskaan ikinä edes saanut nauttia tai tavata miehen josta tykkäisin. Aina vaa ohimennen jossain kassalla tai kadulla.
Mulla käy aina näin. Mä en jaksa enää tää elämä. Olen siis koko elämäni haaveillut tästä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no millainen se oli? mikä siinä oli niin ihanaa? kerro! :) (nää on niin ihania juttuja)

tavallaan ymmärrän sua, mulla on mielessä yksi mies, pitäs vaan saada kontakti siihen jotenkin....

Vierailija
2/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstäkö sen unelmien miehen näkee!? 😮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se menee. Ensikerralla rohkeasti kontaktia ja rohkaise itsesi. Pahimmassa tapauksessa itket bussissa.

Vierailija
4/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerran pyydät häntä ojentamaan kondomipaketin, kun et itse ylety ja kutsut käyttämään niitä.

Vierailija
5/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ei kiinnosta millane se mies oli. Kerro mitä se osti! :D

Vierailija
6/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän päiväkodissa aloitti nyt tammikuussa ulkomaalaistaustainen lapsi, jonka isä on mun unelmien mies. Ihan uskomattoman komea, karismaattinen ja mukava. Hän valaisee koko päivän. Harmi, että hänen vaimonsa on yhtä ihana. Olen silti rakastunut.

Vierailija
7/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se fiilis, kun kaupan kassalla siinä hihnan toisella puolella istuu sun unelmien nainen naputtelemassa sun säälittäviä ostoksia. Käteisellä maksaminen ei onnistu ja pin-koodin naputteleminen takkuaa. "En tarvi kuittia." on ainoa, mitä saa suusta vaivoin ulos.

Vierailija
8/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sil ollu maskia, kun näit miltä se näyttää?

Vierailija
9/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla  oli asianmukaisesti maski,ei hiki ja punakkuus näy

Vierailija
10/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! Viime keväänä meinasin kirjaimellisesti törmätä kaupassa aivan täydelliseen mieheen. Todella harvoin pelkästään jonkun ulkonäkö sillä tavalla sykähdyttää ja jää mieleen. Meinasin silloin ladata Tinderin ihan vaan jotta voisin katsoa, onko se komistus siellä, mutta tiesin katsomattakin ettei olisi ollut.

Vierailija
11/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehellä ei ollu maskia, joku sairaus ettei maskia voi pitää, ei hyvä lastentekoon se ukko

Vierailija
12/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin unelmien poikamiehen unelmien poikamiehestä :D

Vierailija
13/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan itket. Jos noin suuret kipinät tuli pelkästä ulkonäöstä niin mies on toivottoman paljon tasokkaampi kuin sinä.

Vierailija
14/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tapasin ihanan miehen kaupassa syksyllä. Jäädyin täysin ja ainoastaan lähtiessä katsoin silmiin syödessäni jäätelöä. Siitä lähtien olen siellä kaupassa käynyt usein, jotta näkisin hänet uudestaan. En ole 4kk nähnyt.

Vierailija
15/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no millainen se oli? mikä siinä oli niin ihanaa? kerro! :) (nää on niin ihania juttuja)

tavallaan ymmärrän sua, mulla on mielessä yksi mies, pitäs vaan saada kontakti siihen jotenkin....

Ap tässä. Tiedän että minua tullaan nyt kiusaa, haukkuu ja nauraa pihalle. Olen aika hyvä ihmistuntija. En innostu näistä normi verkkari/urheilumiehistä.

Tämä kyseinen mies oli selkeästi sellainen joka kuuntelee 70-80 luvun musiikki. Oli upea mokka takki, bootsit, jotain lyhyttä karvaa naamassa.

Todella komea, pitkä, tyylikäs ja huoliteltu. Kiltti ja rento katse, osti vielä hienoa kahvia.

Vierailija
16/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen! Viime keväänä meinasin kirjaimellisesti törmätä kaupassa aivan täydelliseen mieheen. Todella harvoin pelkästään jonkun ulkonäkö sillä tavalla sykähdyttää ja jää mieleen. Meinasin silloin ladata Tinderin ihan vaan jotta voisin katsoa, onko se komistus siellä, mutta tiesin katsomattakin ettei olisi ollut.

Miksi nykyään ihmiset ei uskalla tehdä mitään kasvokkain vaan kaikki piiloutuu nettideittisovelluksien taakse? Olisitko edes siellä pyytänyt miestä suoraan ulos vai sanonut vain "moi" ja odottanut että mies tekee sen jälkeen kaiken?

Vierailija
17/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykyään ihmiset ei uskalla tehdä mitään kasvokkain vaan kaikki piiloutuu nettideittisovelluksien taakse? Olisitko edes siellä pyytänyt miestä suoraan ulos vai sanonut vain "moi" ja odottanut että mies tekee sen jälkeen kaiken?

Olen itse joutunut kokemaan niin paljon epätoivottuja lähestymisiä että tiedän millaista se on, en halua aiheuttaa samaa kokemusta toiselle. Sovelluksen kautta saa äkkiä selville onko se ihminen haku päällä vai ei, ja jos on, hän saa itse päättää haluaako keskustella kanssani. Kaikki sinkuthan ovat nykyään tinderissä (paitsi minä, heh).

Olen kyllä ollut Tinderissä aiemmin ja aloittanut keskusteluja, kysellyt ja jopa ehdottanut tapaamistakin (hui kauhistus!).

Vierailija
18/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse joutunut kokemaan niin paljon epätoivottuja lähestymisiä että tiedän millaista se on, en halua aiheuttaa samaa kokemusta toiselle. Sovelluksen kautta saa äkkiä selville onko se ihminen haku päällä vai ei, ja jos on, hän saa itse päättää haluaako keskustella kanssani. Kaikki sinkuthan ovat nykyään tinderissä (paitsi minä, heh).

Olen kyllä ollut Tinderissä aiemmin ja aloittanut keskusteluja, kysellyt ja jopa ehdottanut tapaamistakin (hui kauhistus!).

Niin, mutta sinähän olet nainen. Mistä vetoa, niin se mies ei ole ikinä kokenut minkäänlaista lähestymistä naisen osalta- varsinkaan, jos on niin täydellinen kuin kerroit.

Vierailija
19/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta sinähän olet nainen. Mistä vetoa, niin se mies ei ole ikinä kokenut minkäänlaista lähestymistä naisen osalta- varsinkaan, jos on niin täydellinen kuin kerroit.

Ihmettelen todella suuresti jos ei ole kokenut. Oli kuitenkin sen tarkemmin kuvailematta sellainen, joka aivan varmasti kääntää monien muidenkin naisten päät.

Joka tapauksessa se tilanne oli ja meni ja pidän erittäin epätodennäköisenä, että enää koskaan sitä ihmistä tulen näkemään. Ei sattunut olemaan omilla kotikulmillani.

Vierailija
20/43 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen ulinainen. nyyhkytätkö illalla kylmä siideritölkki poskeasi vasten ja naapurissa nousee ja laskee? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä