Oletteko jo saaneet Anttilan kevätkuvaston?
Kommentit (26)
Tuli eilen ja sivut on jo liimaantuneet kiinni toisiinsa :D
Kyllähän minä taisin sen saada silloin, kun se viimeisen kerran ilmestyi. Olen sen jo aikaa sitten paperinkeräykseen kantanut.
Kyllä! Aivan ihania on ne keltaset t-paidat ja tennarit! Lisäksi tilaan pastellipinkin pitkän hameen ja valkoset avokkaat.
Vierailija kirjoitti:
Anttilan? Koko lafkaa enää ole.
Pöljä! Ei se ole oleellista. Minäkin kirjoitan aina joulupukille ensimmäistä kertaa, koska en ole aikaisemmin saanut vastausta!
Ne kevätverhot oli aika kivoja, varsinkin sivulla 186. Pidin erityisesti niistä kelta- vihreä kuvioisista. Oli myös tyynyn pällisiä jotka sopisivat kivasti yhteen.
Vaatteisiin pitää vielä palata , käänsin muutaman sivun kulman joita harkitsen.
Odotan kovasti kuvastoa, kiva nähdä mitä Topten on osastolla on tarjouksessa. Viimeksi ostin hyvästä alesta kaikki neiti Marplet.
Vierailija kirjoitti:
Älä tuu droppaan mun tunnelmaa.
Voisiko joku alkaa painattaa kuvitteellisia Anttilan kuvastoja?
Oli sekin kuvasto. Varmaan 100 sivua alusvaatteita. Kaikki valkeita tai beigeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tuu droppaan mun tunnelmaa.
Kyllä se tunnelma siitä latistuu, kun herää todellisuuteen.
Het käyn ostamassa coveri hittibiisi kasetin hintaan 9,99.
Olen odotellut kuvastoa.
Vielä ei ole tullut.
Tilaan hapsupaitulin, caprit ja bandanan
Saatiin vihdoinkin. Tilasin lakanoita, rintsikat ja pöytäliinan.
Vein jo tilauskuoren postiin.
Voi, ei oo vielä tullut, toivottavasti maanantaina. Kyllästyttää jo noi Elloksen ja Hobbyhallin kuvastot, ei mitään kivaa!
Tuli onneks. Koko perheelle tilataan vaatteet kevääksi ja kotiin ja mökille uudet verhot joka ikkunaan. Ovat ihan parhaita nämä Anttilan tavarat.
Käytän vielä vuoden 1982 kevät kuvastoa. Laminoin muutama vuosi sitten luettelon alusvaatesivut, joten ne on nyt helppo pyyhkiä puhtaaksi.
oletkohan menneiltä aikakausilta