Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämellä: mitä vauvapalstailu oikeasti antaa sinulle?

Vierailija
29.01.2021 |

No kysymys otsikossa

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kanavan sosiaalisuuteen. Olen pahasti syrjäytynyt.

Vierailija
22/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistusta lähinnä, kun ei pysty lopettamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pystyn murskaamaan täällä melkein kenet vaan väittelyssä. (En nyt ala väittelemään siitä.) Se nousee kivasti päähän, kun ei ole tosielämässä oikein muuta missä kokisi olemavansa yhtä hyvä. Eikä se ole kovin hyvä asia muutenkaan, kun sitten jää koukkuun tänne. Olisi parempaakin tekemistä oikeasti.

Sinä et pysty murskaamaan muuta kuin omat munasi. Hassu!

Miksi te kysytte ellette halua tietää?

Vierailija
24/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanvietettä, nyt kun aikaa on.

Riippuu päivästä, joskus vain selailen ja peukuttelen, joskus vastailen. Ennen täällä oli kyllä kivempaa, pitkiä mielenkiintoisia ketjuja, mihin pystyi palaamaan myöhemminkin kommentoimaan.

Vierailija
25/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vaan p*skaa mieltä, alemmuudentuntoa ja ahdistusta. Olin parin viikon palstatauolla ja taas täällä. Haluaisin lopettaa palstailun kokonaan.

Vierailija
26/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuuden tuntea itsensä älykkääksi vaikka omaakin vakavan päihdeongelman.

Vierailija
27/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pystyn murskaamaan täällä melkein kenet vaan väittelyssä. (En nyt ala väittelemään siitä.) Se nousee kivasti päähän, kun ei ole tosielämässä oikein muuta missä kokisi olemavansa yhtä hyvä. Eikä se ole kovin hyvä asia muutenkaan, kun sitten jää koukkuun tänne. Olisi parempaakin tekemistä oikeasti.

Miten sä tiedät "murskanneesi" jonkun väittelyssä? 

Vierailija
28/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Joku mies kysyi neuvoa vuorovaikutukseen, ja kaksi vastasi, että työnnät peniksen suuhun. Sairas palsta. Yritetään normalisoida väkivaltaa.

Vierailija
29/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein vaan p*skaa mieltä, alemmuudentuntoa ja ahdistusta. Olin parin viikon palstatauolla ja taas täällä. Haluaisin lopettaa palstailun kokonaan.

Suurin osa täällä provoaa tai vahvasti liioittelee, ei palstaa kannata ottaa liian vakavasti. Tsemppiä sulle!

Vierailija
30/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin etten väittele siitä.

Kas noin helppoa se on.

Vierailija
31/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajantappamista tämä on ja mielenkiintoista kuulla naisten ajatuksia.

Ensin naiset väittävät että tasoja ei ole ja seuraavana hetkenä naiset luettelevat täysin tasoteorian mukaisesti että joku treffattu epämieluinen mies oli "ruma, lyhyt, kalju, matalasti koulutettu jne" eli käytännössä vahvistavat tasoteorian.

On se jumalakin olemassa niille jotka siihen uskoo

Vierailija
32/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iänkaikkisen elämän.

Vierailija
33/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurun ja ikävän.

Vierailija
34/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanvietettä ja viihdettä tämä on. Harvoin täällä on enää mitään hauskoja ketjuja, mutta eilen pitkästä aikaa nauroin sille kananmunan paistamisketjulle. Kun joku ei osannut paistaa munaa vain yhdelta puolelta :D. Siihen tuli hauskoja kommentteja. 

Vierailija
35/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sanoa anonyymisti niitä mielipiteitä mitä lähipiirini ei ymmärrä/kestä kuulla oikeassa elämässä. Saan myös valittaa heistä ilman että kukaan vetää hernettä nenään.

Vierailija
36/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla ei ole mikään kenellekkään.

Palstalla ei ole oikeita ihmisiä?

Kirjoititko? Olet trolli?

Oikeasti olen oppinut sen.

Siperia opettaa vai miten se meni?

Vierailija
37/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri mitään, täällä niin moni yhteiskunnallisestikin tärkeä puheenaihe kielletty aivan kuin asiat sillä paranisivat jos asioista vaietaan ja teeskennellään, että niitä ei ole olemassa. Tämä on sellainen "mitä kivaa tänään" - palsta

Vierailija
38/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas noin helppoa se on.

No tuo ei ole väittelyä. Ja tuosta sulle tulee hyvä mieli kun olet hyvä jossakin?

Vierailija
39/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas noin helppoa se on.

No tuo ei ole väittelyä. Ja tuosta sulle tulee hyvä mieli kun olet hyvä jossakin?

Ei olekaan. Vastasin kysymykseen. Minähän sanoin etten väittele siitä.

Vierailija
40/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanavan, jossa raivota kun normi elämässä joutuu kommunikoimaan niin siivosti vaikka tekisi mieli sanoa paljon pahemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi