Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämellä: mitä vauvapalstailu oikeasti antaa sinulle?

Vierailija
29.01.2021 |

No kysymys otsikossa

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajanvietettä ja viihdettä tämä on. Harvoin täällä on enää mitään hauskoja ketjuja, mutta eilen pitkästä aikaa nauroin sille kananmunan paistamisketjulle. Kun joku ei osannut paistaa munaa vain yhdelta puolelta :D. Siihen tuli hauskoja kommentteja. 

Huumori katsotaan nykyisin vihapuheeksi, joten huumoriketjut menevät poistoon.

Vierailija
42/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pystyn murskaamaan täällä melkein kenet vaan väittelyssä. (En nyt ala väittelemään siitä.) Se nousee kivasti päähän, kun ei ole tosielämässä oikein muuta missä kokisi olemavansa yhtä hyvä. Eikä se ole kovin hyvä asia muutenkaan, kun sitten jää koukkuun tänne. Olisi parempaakin tekemistä oikeasti.

Teetkö murskaamisen tunnisteella vai ilman?

Olet nobody jos teet sen ilman tunnistetta.

Sillä ei ole merkitystä koska et voi oikeasti tietää lopputulosta.  Mikä on voitosi merkki?

Tämä murskaamasi tyyppi miten hänen kävi. Luovuttiko väittelyn se ei vielä merkitse että murskasit hänet.

Saattaa olla että hän vain jätti sinut "yksin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa kanavan sosiaalisuuteen. Olen pahasti syrjäytynyt.

Toivottavasti et kuitenkaan ota liikaa vaikutteta täältä. (Ainakaan noiden äärikommenttien kirjoittajien...) 

Vierailija
44/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdettä

Vierailija
45/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollaan aivoja. Töissä pitää olla skarppina, keskittyä ja kommunikoida asiallisesti. Av on sille hyvää vastapainoa.

Vierailija
46/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti luppoaikaa töissä niin mukava keskustella täällä ihmisten kanssa, vaikka täällä paljon trolleja onki. 

Vierailija
47/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin toisilta foorumeilta ja kuvalaudoilta juttua että tämä paikka on pahamaineinen ja täynnä radikaalifeministejä jotka kehottaa "jättämään sen sian!" jos miehen kulmakarvakin nousee pari astetta liian ylös kun kuuntelee vaimon juttuja.

Ja täytyy sanoa että muu internet oli täysin oikeassa. Vauva-mammat ovat juuri pahan maineensa arvoisia, täsmälleen sellaisia mitä mainostettiin. Se mikä tuli yllätyksenä oli tämän keskustelupalstan suuri perhe- ja etenkin vauva-kielteisyys vaikka foorumin nimi on kirjaimellisesti Vauva.

Vierailija
48/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin toisilta foorumeilta ja kuvalaudoilta juttua että tämä paikka on pahamaineinen ja täynnä radikaalifeministejä jotka kehottaa "jättämään sen sian!" jos miehen kulmakarvakin nousee pari astetta liian ylös kun kuuntelee vaimon juttuja.

Ja täytyy sanoa että muu internet oli täysin oikeassa. Vauva-mammat ovat juuri pahan maineensa arvoisia, täsmälleen sellaisia mitä mainostettiin. Se mikä tuli yllätyksenä oli tämän keskustelupalstan suuri perhe- ja etenkin vauva-kielteisyys vaikka foorumin nimi on kirjaimellisesti Vauva.

Sivusta

Siis totta tämä nimi on kyllä järkky.  Siis Vauva???

Vierailija
49/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava vastata kysymyksiin, jos satun oikeasti tietämään tai tiedän voivani auttaa jossakin.

Trollailun ja ilkeilyn vain ohitan. Minulla on aspergerin syndrooma, ja on opettavaista seurata täällä ikäänkuin sivusta ”normaali-ihmisten” mielenmaisemaa. Osaa arvostaa sen jälkeen yhä enemmän meidän assien omia keskustelupaikkoja.

Vierailija
50/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pystyn murskaamaan täällä melkein kenet vaan väittelyssä. (En nyt ala väittelemään siitä.) Se nousee kivasti päähän, kun ei ole tosielämässä oikein muuta missä kokisi olemavansa yhtä hyvä. Eikä se ole kovin hyvä asia muutenkaan, kun sitten jää koukkuun tänne. Olisi parempaakin tekemistä oikeasti.

Sillä ei ole merkitystä koska et voi oikeasti tietää lopputulosta.  Mikä on voitosi merkki?

Tämä murskaamasi tyyppi miten hänen kävi. Luovuttiko väittelyn se ei vielä merkitse että murskasit hänet.

Niin mistäpä sitä lopullisesti tietää? On vaan tylsää, kun kaikki itse haastavat riitää, ja lopettavatkin sitten heti kun olen vasta ehtinyt sanoa yhden kommentin. Hienoa te että heti luovuttaneetkaan.

Vierailija
51/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Siis totta tämä nimi on kyllä järkky.  Siis Vauva???

Oiskohan nimi 'Brainchild' sittenkin parempi tälle palstalle...

Vierailija
52/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvää luotaavan ? näkökulman seuraavan sukupolven elämään ja tyhmänä en edes osaa provoja erottaa, koska en tajua mitä kicksejä joku saa niitten kirjoittelusta.

Mitä se lopulta minulle antaa ? Pettymyksen !

Vierailija
53/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

... (suomeksi kai joku 'hengentuote' (tai -hedelmä)  )

Vierailija
54/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan tulen tänne joskus illalla väsyneenä aktiivisen elämän ohella, avaan keskustelun ja se on hauska ja avartava. Siellä on verbaalisesti lahjakkaiden ihmisten kirjoittamia hauskoja ja oivaltavia juttuja, tai sitten tunteikkaita kertomuksia tosielämän tapahtumista.

Nauran tai itken.

Huonoimmillaan tulen tänne vain pakoon oikeaa elämää ja sen velvollisuuksia. Keskustelut ovat tylsiä, lähinnä Maisan, Martinan tms. elämän tuhatsivuista perkausta, poliittista paasausta, sairasta trollausta, jankkausta... Selaan monta sivua eteenpäin, yritän epätoivoisesti etsiä jotain kiinnostavaa. Avaan keskustelun, siitä ja kommenteista tulee paha olo.

Pahimpia on keskustelut, joissa puhutaan jostain tosielämän ilmiöstä, yleensä ihmissuhteista. Monista kommenteista piirtyy kuva ihmisestä, jolta on kadonnut todellisuudentaju kokonaan, ja vauva-palstasta onkin tullut se todellisuus, johon ajatuksia peilataan.

Useinkin joku kommentoija vetoaa siihen, että ainahan täällä palstalla sanotaan sitä ja tätä, miten voitkin nyt olla tuota mieltä?? Näiltä tuntuu unohtuneen, että oikea elämä on tuolla palstan ulkopuolella. Ei todellakaan kannata perustaa käsityksiä vaikka miehistä, naisista, lapsista, lääkäreistä tai hämäläisistä siihen, mitä täällä kirjoitellaan. Se kuva on hyvin vääristynyt, negatiivisella tavalla.

Ylipäänsä negatiivisuus kukoistaa täällä. Monella on huono itsetunto, -tuntemus ja sosiaalinen elämä. Ja silti tulen tänne myrkyttämään itseäni. Sanoma tekisi monelle suuren palveluksen sulkemalla palstan. Edes kuukaudeksi.

Vierailija
55/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen tän perinteisen 5 min selailun niin etin yhen ketjun joka kuulostaa hauskalta tai etin tiettyyn uutiseen liittyvän kommentointiketjun. Usein vähintään kolme ekaa sivua antaa jotain. Haluan vain tietää että muutkin ajattelee samalla tavalla tai saada jotain tukea omille ajatuksille. Ja kyllä, voisin jutella vaikka kaverin kanssa mutta tosielmässä kaikki on suodatettua.

Ennen kaikkea näen tän paikan alueena jossa kenenkään ulkonäöllä ei ole väliä, vain ajatukset saa tukea. Tulin tänne alunperin kun tapaturman takia en halunnut/pystynyt puhumaan.

Vierailija
56/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalista kanssakäymistä. Ajattelen tän tavallaan koko Suomen kahvilaks, mis voi rupatella kaikille. :) Oon oppinu paljo uutta, nii hyvii kui huonoja juttuja. Sit ku kärsin sosiaalisten tilanteide pelosta, nii oon tosi huono kertoo oma mielipiteeni. Bittiavaruudes on helpompi jutella, mut oman mielipitee kertomine on silti ahdistavaa, nii tää sivu on auttanu siinä. :) Siedätyshoitoo tai jotaki sinne päin… :D

Vierailija
57/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutiset.

Jos haluan nopeasti ja suht kivuttomasti tietää mikä on päivän puheenaihe käyn täällä kurkkaamassa. 

Inhoan nykyisten medioiden tapaa laittaa surulliset, raa´at ja kaikkein karmeimmat jutut heti siihen etusivulle, ettei niitä pysty ohittamaan.

Täällä niin ei ole eikä ainakaan kuvien ja ahdistavien otsikoiden kanssa.

Vierailija
58/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mistäpä sitä lopullisesti tietää? On vaan tylsää, kun kaikki itse haastavat riitää, ja lopettavatkin sitten heti kun olen vasta ehtinyt sanoa yhden kommentin. Hienoa te että heti luovuttaneetkaan.

No mutta just kirjoitit että murskaat kenet vain? 

Tapahtuuko se siis yhdellä kommentilla täytyy todeta että et ole kyllä murskannut vielä ketään.

Usko minua tiedän mistä puhun.

Mulla on todellista kokemusta palstalla murskaamisesta.

Suorastaan murjomisesta.  Turpaan on tullut joka laidalta.

Hämmästytän itsekkin itseäni mutta minulla on jotain arvokasta  mitä sain tältä palstalta.

Joten ei turha matka.

Vierailija
59/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee keskustelemaan/seuraamaan keskustelua aiheista, joista ei voi tai halua puhua kasvotusten ja saa sanoa suodattamattoman mielipiteensä täällä, mitä ei myöskään viitsi tehdä omalla naamalla. On myös mukava kun huomaa että samoin ajattelevia on eli tulee yhteenkuuluvuuden tunnetta. Joskus saa myös vertaistukea joihinkin asioihin.

Pääsee avautumaan parisuhdeongelmista, joihin saa yleensä ihan hyviä vastauksia.

Itsellä ei kauheasti kavereita, joten täällä tulee sosialisoitua. Onhan näitä syitä.. toki meneehän täällä liikaakin aikaa.

Vierailija
60/66 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukuttavaa ajanhukkaa, josta useimmiten jää vain paha mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän