Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi köyhät ka työttömät väittävät ettei heillä ole tarpeeksi rahaa?

Vierailija
02.12.2024 |

Minä olen köyhä, siitä huolimatta minulla on varaa luksus-suklaisiin, viineihin, juustoihin, luomuruokaan, ja minulle jää jopa hieman säästöjä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset osaa säästää ja toiset ostaa päihteitä niillä kela rahoilla. Minullakin on rahaa paljon säästynyt vuosien työttömyyden aikana. Olen tässä parin vuoden aikana ostanut pleikkari 5, uuden läppärin, tablettin, puhelimen ja rahaa mennyt yli tonni reilusti. Ruokaa on aina kaapit täynnä ja olen jopa lihonut. Toiset käyttää rahaa järkevästi ja toiset tuhlaa ne heti.

Vierailija
2/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää määritellä kuka on köyhä, aloittaja ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalenterisi edistää

Vierailija
4/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset osaa säästää ja toiset ostaa päihteitä niillä kela rahoilla. Minullakin on rahaa paljon säästynyt vuosien työttömyyden aikana. Olen tässä parin vuoden aikana ostanut pleikkari 5, uuden läppärin, tablettin, puhelimen ja rahaa mennyt yli tonni reilusti. Ruokaa on aina kaapit täynnä ja olen jopa lihonut. Toiset käyttää rahaa järkevästi ja toiset tuhlaa ne heti.

Tuista on varaa leikata siis reilusti.

Vierailija
5/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin köyhä ja varaa kalliimpiin ruokiin mutta en ruoan perään niin paljoa ole että ruokaan haluan panostaa ja sekin mikä on luksusruokaa kenenkin mielestä on täysin yksilöllistä.Juomista mua ei viini voisi vähempää kiinnostaa. Juon vain kahvia,limuja ja joskus harvoin ruoan kanssa maitoa.

Muut asiat on mulle ruokaa tärkeämpiä kuten  esim.  tänään käyn  ostamassa tosi hyvän tietokoneen ym.

Vierailija
6/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin köyhä ja varaa kalliimpiin ruokiin mutta en ruoan perään niin paljoa ole että ruokaan haluan panostaa ja sekin mikä on luksusruokaa kenenkin mielestä on täysin yksilöllistä.Juomista mua ei viini voisi vähempää kiinnostaa. Juon vain kahvia,limuja ja joskus harvoin ruoan kanssa maitoa.

Muut asiat on mulle ruokaa tärkeämpiä kuten  esim.  tänään käyn  ostamassa tosi hyvän tietokoneen ym.

Unohtui mainita että  olen osa-aikatyössä ja saan tukia palkan lisäksi. 

Vierailija
7/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyhmät ihmiset kysyvät tyhmiä kysymyksiä?

Vierailija
8/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset arvostaa eri asioita ruokien ja juomienkin suhteen eli AP:n yritys leuhkia ruoalla menee hukkaan suurimman osan kohdalla :) Paras  ruoka on pizza. Muiden mielipiteet ei tuota asiaa muuksi  muuta mun kohdalla ;)

Vierailija
9/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihminen on vuosia saanut vain ja ainoastaan 595€/kk niin ei siitä mitään säästellä. Köyhä on köyhä, ap on jotain muuta.

Vierailija
10/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän hallitus voikin leikata vähän lisää, jos sitä rahaa on ihan säästämiseen saakka. Leikkurit käyntiin vaan. 

Vierailija
11/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut valittaa aina. Minua usein hirvittää mitä tapahtuu, jos eroamme, asun miesystäväni asunnossa. Tai jos vuokralainen lähtee,

Elän suht vaatimatonta elämää, mutta olen tyytyväinen kaikkeen.

Laskut saa maksettua ja vähän extraakin

Vierailija
12/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole köyhä, ap. Tyhmä kuin saapas vaan.

Vierailija
13/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trolli joka ei ymmärrä ansiosidonnaisen eli lyhytaikaisen työttömyyden ja ansiosidonnaisen eroa pitkäaikaiseen työttömyyteen  ja perus- päivärahaan 😡😣

Vierailija
14/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös hengen köyhyyttä. Ehkä ap tarkoitti sitä?

Vierailija
15/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnainen oli paljon suurempi kuin nykyinen palkka, mutta silloin olin muka köyhä ja nyt en, huvittavaa.

Vierailija
16/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen elää köyhyysrajan tuntumassa ja maksaa itse asumis-, ym. kulunsa, niin varmasti saa laskea aurot tarkkaan, eikä ole varaa luksustuotteita ostella, puhumattakaan että rahaa jäisi säästöön.

Vierailija
17/17 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ei osaa käyttää rahojaan oikein, juovat ja polttavat ne kaikki. Itsepähän kärsivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme