Miehen kans tuli riitaa mun baariin lähdöstä
Oon kotiäiti ja edellisen kerran olin viihteellä reilu kuukausi sitten ja nyt kielsi lähtemisen koska huomenna minusta ei kuulema sit ole mihinkään. Niin, onhan se toki harmi kun lauantaina ei löydä lapsilleen hoitajaa kun oma vaimo lepää. Taidan olla tossun alla..
Kommentit (10)
Voiskos esim. mummo olla miehesi " apuna" lapsia hoitamassa jos hän ei tunne itse siihen kykenevänsä?
Vierailija:
Kalkatetaan ja sössötetään kännissä ja tanssitaan muka hienosti kitkutellen. Sitten ei jakseta seuraavana päivänä hoitaa lapsia jotka on itse halunnut.
Vierailija:
Kalkatetaan ja sössötetään kännissä ja tanssitaan muka hienosti kitkutellen. Sitten ei jakseta seuraavana päivänä hoitaa lapsia jotka on itse halunnut.
jos mies ei yksin jaksa hoitaa 4 ja 6v. lapsia niin huh huh!!
jos isä käy baarissa niin äiti vaan kiltisti hoitaa lapsia kun ukko makaa krapulassa.
Ja vaikka ap:n mies ei kävisikään baarissa niin kyllä ap voi käydä!!!
Taitaa mies olla mustasukkainen!
ap:lle sen verran, että jos parisuhteessa pitää " vangita" toinen tai rajoittaa menemisiä, ei parisuhteessa kaikki ole ok! Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä tekemään ratkaisut omasta elämästään.
Toi riidan aihe ottaa ainakin mua niiin pattiin. Sano suorat sanat ukolles! HYI!
Joskus saan rypistettyä itseni kaupungille (vaikka ihan vaan iltamyöhään shoppailemaan) ja ehkä joskus jonkun toisen kohtalotoverin mukaan. Miestä kyllä epäilyttää ja mustasukkaistuttaa.
Tiedän, että pitää vaan patistaa se myös vastuuseen lapsistaan välillä.
Myönteisiä keinoja olen lukenut John Grayn kirjoista.
joten saa mies olla ihmeissään pyykipesun, imuroinnin ja ruuanlaiton kanssa että kukahan tekee ;) ap.