Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina kun ostaa uuden vaatekappaleen, vanha alkaa näyttää heti nuhjuiselta ja rumalta

Vierailija
29.01.2021 |

Mikähän siinä on kun tekee onnistuneen (esim) takkilöydön niin vanha jää heti taka-alalle ja alkaa näyttää auttamattoman nuhjuiselta, jota ei mielellään enää päällensä laita. Itselleni käy juuri näin, joten olen ratkaissut ongelman sillä, että ostan takin tms kun sitä oikeasti tarvitsen, eli silloin kun vanha takki alkaa tulla tiensä päähän.
Löysin alennusmyynneistä uuden collegepaidan jota todella tarvitsin, kun vanha oli jo niin kauhtunut, että siinä hihansuut ja kaula-aukko jo kiertyivät. Hyvillä mielin leikkasin sen siivousräteiksi.

Käykö teille tällä tavalla? Ostatteko silti myös silloin, kun ette oikeasti tarvitse, vaan koska "se näytti niin hyvältä"?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Mulle kävi vastikään juuri noin. Ostan vain todelliseen tarpeeseen, ja nyt huomasin ettei vanha pipo ole enää lämmin kun sitä on pesty jo liikaa, ostin sitten uuden ja jestas kun kokeilin sitä vanhaa yhtenä lämpimämpänä päivänä, niin olin silleen et tuoko kauhistus päässä olen oikeesti kulkenut ihmisten ilmoilla?!? :D hyvä ratkaisu siis ettei vaan päättäisesti osta mitään vain siksi koska näyttää paremmalta kuin se entinen.

Vierailija
2/2 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia naisilla......

Terv. Mies 29v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla